Show your team!

Mon Dieu!!
Ačkoliv jsem měla dostat v úterý svůj dopis, další od BJ, neboť my dvě jsme oslavily už desáté výročí (whoop) :D :) a přitom se stejně na každý dopis těším, jako by byl první. :)
K věci, dopis neváznul na poště, jak jsem se domnívala, ale u nás v obchodě. Long story. Ten dopis se prý i ocitl na dětském táboře ve vesnici 5 km odsud - zkrátka prožil si svou podivnou dlouhou cestu, než se dostal ke mě a já nějak nechápu, jak je to možné. O.o Všechny dopisy chodí normálně a pak ten narozeninový se ke mě dostane z nepochopitelných důvodů takovou oklikou. Nevermind, začínám podceňovat úroveň místních pošťaček, protože adresa na něm už nemohla být napsaná jasněji. Ghh. Ale jak říkám...nevermind, nebudu se rozčilovat. :D
Protože já k narozeninám od úžasné BJ dostala tričko!
Team Phantom!!!
A je tak perfektní, že ho chci nosit pořád!
Nejúžasnější tričko, co kdy spatřilo světlo slunce!
Děkuji BJ, děkuji strašně ohromně galakticky moc!!!!
A i tvé sestřičce za sluníčko na obálce. :D
A ten náramek přátelství už taky nikdy nechci sundat! (U něj je to asi reálnější, než u trička, right? :D)
Happy Lotte is happy 8'D.


No, není perfektní? *.*


Fantastický náramek, který odmítám kdy víc sundat + "Erikův" prstýnek, který jsem nucena sundávat pro jeho velikost a jak jsem zjistila křehkost (a to teda křehce vůbec nevypadá, cha :D).

Komentáře

  1. to se znáte s BJ už tak dlouho? ale pěkné dárečky :-) a k české poště se nemá asi cenu vyjadřovat, že? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, no co jsem založila blog. To máme...od loňského října :) fí, to už je doba :)
    Nojo, už jsem ji posílala nejednou k čertu :D

    OdpovědětVymazat
  3. CM, není desáté výročí jako desáté výročí. My jsme se dopracovaly k výročí desátého odeslaného dopisu z obou stran :DTýjo, náramek ode mě má tu čest se vyjímat pod Erikovým prstýnkem? :-O(Achjo, už to píšu podruhé, první komentář se nezobrazil)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak, tak. Špatně jsem to napsala. Ve svých sedmi letech jsem...ani nevím co, ale určitě neznala BJ. :D Shame on me. :DYes! :D(Ojé, to se mi skoro-stalo u Nell :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Ách, musím si spraviť fantómovské tričko! :D Ženské, to je úplne strašne megaskvelé! A Lotte, zbožňujem tvoj prsteň. *_* Niežeby som sa ja už po nejakom zdanlivo fantómovskom neobzerala, ale...nič! Niekedy Slovensko vážne nemám rada. :D(Vidíš, môj blog voči tebe nemá averziu, deje sa to aj u teba. :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto supečupr, BJ rocks! :D :)
    Ach, ano, můj nejlepší kup, který jsem kdy udělala. :D :) Podivné, i BJ psala, že žádný neviděla....a já ještě mezi takovými přebírala. Podivné. :D(Hurá! Nejsem sama :D)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je výborný. U nás se v okolí x kilometrů nic takového nesežene, ale v Rakůvce tyhle prsteny přehazují vidlemi :D (Ale ne, myslím, že  jsem takový viděla ve Futuru v Kolíně, ale bohužel až po zavíračce, když jsme vyzvedávali mamku z práce...

    OdpovědětVymazat
  8. V Prostějově, v Rakůvce jsi ráda, když seženeš mouku. :D

    OdpovědětVymazat
  9. u vás se dá sehnat mouka? My tu máme akorát hřbitov... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Brrr, mouka se tu sehnat dá, ale dá to práci! :D

    OdpovědětVymazat
  11. To si dovedu představit. POsekat, vymlátit, dovézt do mlýna... :D

    OdpovědětVymazat
  12. No a když si vezmeš, že nejbližší mlýn je celkem daleko...fakt fuška. :D

    OdpovědětVymazat
  13. áááách!!! Já chci takýýý!!! A taky (v nejbližší možné době) mít budu,. na to se spolehněte... hmmm cotakle Team AntiRaoul? Anebo Team AntiHadley? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím, že prosté Team Phantom je nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  15. Lotte, BJ, neuděláme směnný obchod? my zas máme problém sehnat máslo... :-D ale můžu nabídnout domácí vajíčka :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Vajíčka máme taky, zkoušej dál :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky