Zaměřeno na Katy Treharne

Našla jsem jednu současnou fotku alternativní londýnské Christine - Katy Treharne v její roli. Říkala jsem si, no tak neudělám článek založen na jedné fotce /vím, už jsem tohle párkrát udělala, ale tak to té Lotte neberte, ne? :D/
Ta současná fotka je hned ta první - šaty z WYWSHA.
Mám tu takovou perličku, jako že kdysi když začínala, hrála tu děsící vyskakující nevěstu ze zrcadla, ze které Christine omdlévá v Music of the Night.
Další fotka je s jejím současným Fantomem - Peterem Jöbackem a nesmí chybět fotky z časů, kdy před pár lety taktéž alternovala Christine. Hádejte, kdo byl její úplně první Fantom.
...Ramin Karimloo.
Na závěr nesmí chybět nějaké to video. Není to fantomácká písnička, ale uděláte si představu o jejím krásném, čistém hlase.








Komentáře

  1. Fíjo. To by mě zajímalo, jak je taková figurína placená :DTuhle písničku mám moc ráda, stejně tak jako celého Čaroděje ze země Oz :) Hlas má vážně pěkný, to rozhodně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nic moc. Ale jak ona proboha vydrží tak dlouho tak nepřirozeně skloněná? Vždyť to máš celé Stranger than you Dreamt it...:DJojo, to má. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No právě! Teď jsem ségře názorně předváděla, co taková figurína dělá, a společně jsme debatovaly o tom, jak je možné, že to vydrží. :DAle že by mi byla nějak víc sympatická, to ne. Asi dopadne jako chudák Simon :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vás musela být sranda pozorovat! :DOjé!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, to asi jo. Jsem ráda, že u toho nebyla mamka :DAchjo. To už ani nemůžu říct, že mi někdo není sympatický? :D

    OdpovědětVymazat
  6. To už by jsi nebyla ujetá, ale prostě cvok. :DJasně že můžeš! :D

    OdpovědětVymazat
  7. No, já to nechtěla říkat, ale u mamky už jsem dosáhla titulu "úchyl" :-/Najednou! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ojé! Já jsem zatím jen u ujeté, ale to taky podstoupí výš, je mi to jasné. :DAlenoták! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Otázka času. Výhodou dřívějšího postoupení na tento level je to, že už je mi to šumák :DJeště před vteřinkou bys mě za to byla schopná hnát na pranýř! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Co se týče Fantoma, tak jsem doma považována za magora.A Katy má vážně pěkný čisťounký hlas.

    OdpovědětVymazat
  11. Magor je asi o něco horší, než ujetá, neob jak je to pořadí? :DPranýř? Ale jdi ty! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych to viděla takhle: ujetá -> magor -> úchyl :D Takže jsem nejvýš, heč heč! :DNo ještě to popírej! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Je se čím chlubit? :DNo jistěže!

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, je. Já už se totiž nemusím obávat postupu :D... :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kam dál se dá postoupit než k úchylovi? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty se celou dobu snažíš mě vyděsit??? :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ne, ale konečně jsi si přestala být tak sebejistá. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi zlá! Tobě vadí má zdravá sebejistota? :-O

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle nebylo zdravé. To bylo pro tvé dobro. :D

    OdpovědětVymazat
  20. I ty kecale! Prej pro moje dobro! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Takže máme novou nejměkčí horninu, dámy a pánové! :D

    OdpovědětVymazat
  22. No vida! Pak gratuluju, vytvořila jsi první měkkou skálu! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Nevím, o co ti jde. Měla bys být ráda :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky