Pocta, o jaké se jednomu ani nesní!

Drazí a vážení.
Je to ve zprávách, v novinách, je to všude. Nejsme britové, rozhodně se nás to ale všech díky médiím nějak dotkne.
Jsou to...
...narozeniny královny Alžběty II.
Yup. Královská svatba, královské naroziny. Dosaďte před jakékoliv slovo přídavné jméno královský a je z toho trhák.
Ale proč o tom vůbec píšu. Sierře Boggess se dostalo nebývalé pocty, že královně v rámci všech těch oslav osobně zazpívala.
Snad to někdo natočil, to mohlo být bombózní.

Komentáře

  1. Fíjo, tak to už je něco!
    (Že paní Bětku taky zvu na tu březnodubnovou oslavu na Ostrově :D)

    OdpovědětVymazat
  2. To je! :)
    Williama a Kate taky? :D

    OdpovědětVymazat
  3. To si ještě rozmyslím. Přece jenom tam nemůže jentak někdo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bych už měla začít sepisovat seznam, co myslíš? :D
    (Mimochodem, s Twitterem jsem se pořád ještě nepopasovala a asi ani nepopasuju, ale dospěla jsem k názoru, že Killian si svoje přízvisko vážně zaslouží :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, to měla. Než to zapomeneš. :D
    Jo! :D :D Já se z něj pravidelně kácím pod stůl. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla by to nějaká dobrá duše hodit na youtube.

    OdpovědětVymazat
  7. To teda, byla bych nadšená! :D

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak fajn.
    Alžběta II.
    Petr Pan
    Killian Joke (s doprovodem) a Sranda John (jedno s kým)
    prostě Hadley s prostě Raminem (Rosamunda a Mandy nejsou zvány)
    Kyle Coolkiss s Christine z líbacího videa (nevzpomenu si, kdo to byl)
    Marius Disneystar (poznámka: bratři, Hannah Montana a další nejsou zváni)
    sir Andrew
    Pierce Brosnan
    Matt Lucas (proč sakra nemá přezdívku?)
    Alfie a Norm
    Lotte (jsi ráda? :D)zapomněla jsem na někoho? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Coolkiss mě odrovnal víc, než kdejaký Killianův tweet! :D
    Ta Christine je Trista Moldovan. :D
    Myslím, že jsi nikoho nezapomněla. :D Těší mě ta úžasná společnost, se kterou jsem na jednom seznamu. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ale zapomněla!!!!Připsat:
    banda Gustíků (Ramin může vzít i synky, ať nejsou Gustíci sami), australský hlavně!!!
    Simon Australský (to není nijak geniální přezdívka :-/)
    Okatá Sharon
    Chlupatý Péťa s manželem

    OdpovědětVymazat
  11. A hlavně samí hezcí a sympatičtí chlapi! :D

    OdpovědětVymazat
  12. když budu mít dobrou náladu, pozvu i toho nesympatického Simona, co říkáš? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Pch! Přestaň mu tak říkat, já ho mám fakt ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Je to divné...ale oblíbila jsem si dalšího herce kraulíka po Hadleym. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Na tom není nic divného. Já mám ráda hned tří kraulíky a to nejsem tak dalekosáhle vzdělaná v muzikálofantomologickém oboru :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jenže já nejsem raoulistka, že ano. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Kecám! Tři mám ráda a čtvrtý je mi docela sympatický! :D

    OdpovědětVymazat
  18. To já sice jo (dovolím si ale poznamenat, že jen skoro-), ale to neznamená, že nebudu mít ráda fantomy :DMimochodem, tak mě napadá, že jsi děsně nespokojený člověk. Já jsem Simona skoro pozvala na naší party a ty se ještě vztekáš! :D

    OdpovědětVymazat
  19. *Nádechvýdechnádechvýdechnádechvýdech* Ohromné! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Co je ohromné? Moje nadšení absolutně ze všech dobrý herců/zpěváků, nebo tvoje nespokojenost? :D

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno je ohromně skvělé!

    OdpovědětVymazat
  22. Aha. Vskutku. :D

    OdpovědětVymazat
  23. To zní jak dodo (blboun nejapný, vymřelý pták :D)

    OdpovědětVymazat
  24. [7]: Taky si tu pripadas jak mimon? :o)..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky