Bral si snad sir Webber inspiraci ze života Lerouxe?

Zajímavost dne!

V úctě ke svému otci si Gaston Leroux rozmyslel své plány stát se spisovatelem a dal se na práva. Jeho otec však zemřel v roce 1889 a nešťastný Leroux strávil následujících šest měsíců takříkajíc v lihu a hazardu.
Ke spisovatelství se dal, když všechny peníze, nebo skoro všechny peníze, z dědictví po otci utratil a začalo mu poněkud téci do bot.

Ve své podstatě to může být náhoda, ve své podstatě to byl část svého života opilý gambler jako Raoul v Love Never Dies!

Komentáře

  1. No vidíš, to mě nenapadlo, takhle si to spojit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No nesmírně :D
    Já se tyhlety stránky Lerouxova života snažila ingonorovat, protože když člověk řekne "Můj oblíbený spisovatel zdědil po tatínkovi fůru peněz a když se probral z opice, neměl ani korunu," nezní to nejlíp :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to přijde úžasně LNDózní! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takže oprava: Před začátkem spisovatelské dráhy byl můj oblíbený spisovatel alkoholikem, díky čemuž vznikl jeden z nejlepších muzikálů, které znám. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, to je mnohem víc veselé! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, zní to fakt skvěle! :D

    OdpovědětVymazat
  7. A ty vůbec nezníš ironicky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem ráda, já to totiž ironicky vůbec nemyslím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jakože fakt? :D

    OdpovědětVymazat
  10. To zní skorem ironicky! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Lotte a ironie, to nejde dohromady, že? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsme na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  13. Aha. Trochu to zavánělo iro... ne, ničím :D

    OdpovědětVymazat
  14. Správně "iro-" nebo správně "ničím"? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tím, že jsi se zarazila s tou ironií! :D

    OdpovědětVymazat
  16. A co ty víš, třeba jsem vůbec neměla na mysli ironii, ale třeba... hm... třeba Iron, to je nějaký čistič! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě nějaký superhrdina, ne? Iron Man, či jak? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, toho jsem taky mohla myslet! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak vidíš. Taky nechápu, co tě napadla zrovna ironie. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ale protentokrát si myslím, že bychom na tento tvůj poklesek mohly zapomenout :D

    OdpovědětVymazat
  21. Protentokrát! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Je možné mít slyšiny na psané slovo? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Dobře, jinak: je to možné u někoho jiného než u Lotte? :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jak to já můžu vědět?! Já jsem Lotte! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Hm, to je fakt. Ale nepozorovalas něco takového ve svém okolí? :D

    OdpovědětVymazat
  26. Chich. Občas náhodou jo. :D

    OdpovědětVymazat
  27. FAKT? Proboha co žije tam u vás za lidi? :D

    OdpovědětVymazat
  28. Jo. A zcela normální, předpokládám. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Pch. Naprosto normální, fakt. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Normálně normální jedinec. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Co pro tebe znamená "normální"? :D

    OdpovědětVymazat
  32. Člověk bez úchylek na zpěváky a herce? :D Jo, to by mohlo být ono. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Fíha. Takže ty jsi tam v okolí jediná výjimka? :D

    OdpovědětVymazat
  34. Takže je vás přece víc! Ha! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky