Before the Perfomance - Tam Mutu, Sierra Boggess, Joseph Millson

Poměrně raritní najít audio Tama jako Fantoma, tak to hned šupajdí sem jako video týdne.
Gustík tam byl asi trošku nervózní, poněkud se mu chvěje hlas.
Sierra oproti tomu chtěla mít show hodně rychle za sebou, protože z její diskuze s Gustíkem jsem toho moc neměla. YESBUTSTAYBACKSTAGEMYDEARWHENI'MFINISMEETMEHERE! Huh?
Tam je dobrý, Ramin se těžko následuje, přesto je dobrý. :) Snaží se být technicky tak dobrý...až fakt je. Jenže nemá v hlase tolik emocí, kolik jich známe od Ramina. :)


Komentáře

  1. To si představ jak asi zpívala LND. :DZačínáš nějak protěžovat Tama, sleduju. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se, že Sierra měla po představení nějaký zvláštní plán, protože jinak si nedokážu ten její spěch vysvětlit :DFíjo, víš, co se stalo? Raoulismus neraoulismus, teď jsem se vžila do Christine a ani jsem jí nevyčítala, že se nechá Erikem ukecat :-O :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pánové v orchestru nestíhali a kouřilo se jim od nástrojů :DTo né, to né! Jen jsem se tak zamyslela a - ale noták, já přece nejsem tamistka! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Chudáci! :DTamistka! :D Chich.

    OdpovědětVymazat
  5. To teda! Snad měli za ten večer příplatek... :DJo, tamistka. To já nejsem. Chápej, dřív mě tyhle úvahy napadnout nemohly - protože když jsem kápla na LND v podání Ramina, nebyla jsem ještě raoulistka (ani skoro- ani nic jiného :D), takže mě nemohlo udivit, co mě teď udivilo. No a Ben ve mně tyhle úvahy vyvolat nemohl, protože v jeho případě není cítit fantomova převaha, ba právě naopak: místy má člověk pocit, že chudák fantom spíš doufá, že si Christine neuvědomí, jakou dělá blbost. Takže nejsem tamistka, tak. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Příplatek za zničené nástroje a mozoly na prstech. :DTy si myslíš, že Christine udělala blbost, když si vybrala Erika? :D

    OdpovědětVymazat
  7. A odškodnění za způsobené trauma :DTy ne? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Lotte, Lotte, Lotte, Lottéééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!Nebudeš věřit, na co - na koho - jse narazila! Noné, noné, noné!Úplně úúúžasný fantomáááckýýýý blooooog!Žádná butleračka - zažraná fantomoložka a webberovkyně (či jak jsem ti to říkala)! Zná LND! A z Hadleyho v pětadvacítce byla podobně nadšená jako jááááá! Ale zřejmě je i raminofilkááááá!Lotte, já věděla, že ve ve vesmíru nejsme samy dvě! :Dhttp://music-of-the-night.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Lottéééééééééééééééé! Hádej co? My máme čtenářku, o které ani nevíme - a mluví BJštinou! :Dwww.christinemaria.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Lottééééééééééééééé, snad nespííííííš, když je tak suprovej déééén! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nespím, četla jsem Cosette. :D
    Panebože, kde se ty blogy tak najednou vzaly? O.o :D

    OdpovědětVymazat
  12. Joták, zvlášť ty hambatý scény, žejo? :DNo já nevím, já se spíš divím, že se o nich dovídám až teď :D

    OdpovědětVymazat
  13. Spíš ty rozkošné scény s vykousáváním masa z tváří. :DMilé, jsem dokonce i v oblíbených! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Božééé! Takže hambárny ti vadí a tohle ne? :DTo je, co? Fíha, fíha, fíha! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kromě toho, že jsem celé to čtení provřeštěla "Ježíši! Ježíši! Co to je! Fujfujfujfuj! Aááách!"
    Tak naprosto v pohodě. :DPotěší to. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, prostě fajnovka. Jen si nemůžu vzpomenout, kdo koho kousnul :D
    (Takovou jednu pěknou scénu měl pn Cérésa taky - Marius na útěku z věznice rozpáral břicho koni a chtěl do něj zašít chlapa :D)To mi povídej! Chápej - znamená to, že našich čtenářů vážně není až tak málo! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Toho zrádce z barikád. Jak napráskal ty, co utekly v uniformách...
    Ježiš! No fuj! :DBombózní zjištění! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, to bylo zasloužené. :DZajímavé ztvárnění Ramina. To je počin tvé sestřičky, soudě podle toho, kam ten obrázek vede? :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jo, přesně tak. Je to už starší, z doby, kdy u mě řádila karimlooza, teď to na mě vybaflo docela nečekaně :D

    OdpovědětVymazat
  20. Opravdu originální nápad. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Vyřídím :D
    (Takže žádné vztekání se a výkřiky o znesvěcení? :D)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem klidná. Naprosto klidná. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Fíjo! Lotte, ty bereš nějaký prášky? :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ne. Mám dnes špatný den. Což se pozná i podle toho, že poslouchám Again pořád dokola. To je má depresácká písnička. :D Tohle mě dnes nedojme. :D
    Navíc stejně myslím, že už jsem na ten obrázek narazila. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Předpokládám, že to je Raminova verze Again, že? :D
    Upřímně doufám, že se tvůj špatný den v lepší obrátí :)

    OdpovědětVymazat
  26. No jo. Když mám depresáckou písničku, tak to musí být Ramin. :D
    No, dnes už to asi nestihne, ale zítra by se mohlo. :D Doufám. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ale... ale... ale... zkus si pustit Hadleyho, aspoň jednou jedinkrát vynech Ramina! Hadleyho Again je něco neuvěřitelného! :DZkus jít dneska spát aspoń na hodinku dvě, to by mohlo zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  28. Hele, to já tě poprvé přivedla na Hadleyho Again tak mi teď neříkej, ať si to pustím, ježda! :DMyslíš? To je taková  zbytečnost, pch. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak si to pusť znova. A nechytrač na mě, já to dobře vím, jen jsem doufala, že si nevzpomeneš... :DCož jen dokazuje, že Lotteland leží někde mimo Zemi :D

    OdpovědětVymazat
  30. Připomenout jsem to musela. Přivedla jsem hadleyomilku na jeho Again. Ach. Cítím se přinejmenším jako Jean Valjean. :D A teď mi tu prostě hraje Constant Angel a nic jiného  hrát nebude. :D Tečka. :DZemě je nudná! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Zkus Constellation Street, ta je prostě skvělá :) (a vůbec mi neříkej, že už ji znáš! :D)Máš recht. Letím za tebou! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Neznám. :DDobře děláš! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Chyba! Hadley ji zpívá naprosto úchvatně. Taky aby ne, kdyý ji sám napsal! Je to můj šikula :DHm... Kudyma? :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ajó, tak to pak jó! :DPřímo nahoru! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Čí písničku sis myslela, že ti předkládám? Justina Biebera? :DKolem Země Nezemě? :D

    OdpovědětVymazat
  36. Neříkej to jméno v Lottelandu! :DMůžeš to kolem ní vzít! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Pardon! (Tak Tokio Hotel? :D)Jupí, navštívím Petra Pana a zjistím, jestli je ještě k mání! :D

    OdpovědětVymazat
  38. _____._______No, to bude super výlet. :D

    OdpovědětVymazat
  39. UmbrellasofChe17. dubna 2012 v 1:11

    Came across this and just wanted to say that Thaxton never performed with Boggess... He joined the cast directly after she left.

    OdpovědětVymazat
  40. Parní válec :D :DTo teda! Přímo skvělý! Mám Petra Pozdravovat? :DNo, tak je to venku, David to není. Co teď? :D

    OdpovědětVymazat
  41. Yup! :DJasně! :DNoné! První anglický komentář! Tak to teda bude Joseph. :D  Thanks very much! :D

    OdpovědětVymazat
  42. Jak první? Moje angličtina se ti nezdá či co? :D

    OdpovědětVymazat
  43. Ty ale nejsi pravá angličanka, či američanka, či co já vím co je pisatel za národnost. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky