Music of the Night, I remember/Stranger than You Dreamt It - Hugh Panaro, Julie Hanson

Tááák a máme tu video týdne! Tentokrát jsem si vybralal toto video protože bych jím ráda upozornila na Christine/Julii, kterou mám moc ráda! :)
Jen považte, není tu tak dlouho, co jsem ji objevila a už je v LOTTEžebříčku třetí! :)
V těchto písních je samozřejmě spíše pozornost na Erikovi - Hughovi, který je také výborný, podává Erika dosti šíleněji, než jak ho známe z West Endu, ale jeho MOTN je má oblíbená verze. :)


Komentáře

  1. Oni si málem dali pusu, none?
    Dotaz: vždycky ta figurína bafá? A vždycky sebou Christine řízne na podlahu? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo! *.*
    Ano, vždycky bafá. :D A s tím říznutím na podlahu to máš těžké. Ve West Endu ji Fantom vždycky musí chytit, i kdyby se měl strhat, Ramin měl jednu dobu problémy se zády, když hrál a stejně musel Christine chytat. Na Broadwayi ji oproti tomu vždycky nechá spadnout na zem, nebo když už, chytí ji tam jednou, dvakrát do týdne, aby se teda neřeklo. :D V Las Vegas ji taky nechají spadnout na zem, v Africe nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt bafá? Je divná! :D
    To to máš až takhle vykoumané? :D Já bych je prostě nechala, ať si ji chytěj, none? Záda nezáda, když někoho tahám do svého podzemního doupěte, nenechám hosta válet se po zemi! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bafá! :D
    Mám! Bombózní, viď? :D Co už, asi se jim nechce, vyjma těch anglických. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo. Už jen ve staré dobré Anglii zůstali džentlmeni :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, jeden z důvodů, proč je ta anglická produkce i po těch letech stále nejlepšejší! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo. Tam se nikam neženou. Amerika, ta se snaží všechno dělat ve stylu moderní doby - a to je celá ta dnešní mládež! Místo aby se starali, nechají chudáka holky udělat bác na zem a vůbec neřešej, že by mohla mít třeba otřes mozku :D

    OdpovědětVymazat
  8. No a pak si vezmi, když jsme u MOTN, že vždycky, jak se k němu Christine tak přiblíží a natáhne ruku k masce a pak si to rozmyslí a zdrhne...no tak to taky mají jen v Londýně a všude jinde k němu přijde, zazírá si a uteče, což dává mnohem méně smysl! Ať žije Londýn! :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, možná ji prostě děsí pomyšlení, co asi tak může ten divnej týpek schovávat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak se na něj nemá tak mačkat, když ji děsí.:D To já kdybych se tak namačkala...oujé! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Počkej na medvědy, pak se budeš moct mačkat do omdlení. :D

    OdpovědětVymazat
  12. *.**.*.*.**.* *fangirling* :D .D

    OdpovědětVymazat
  13. :D :D :D :D
    No pozor, to už potom bude spíš něco jako *wifeing* či tak něco, ze strany páně fantómovy pak *husbanding* :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  14. Inu, zatím je to stále jen ten *fangirling* :D bohužel :D

    OdpovědětVymazat
  15. Možná lepší, až přijde na *maceching*, půjde do tuhého :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ach! Uch! Aby z ostrova nesešlo!

    OdpovědětVymazat
  17. Co já? Ramin! A dětičky! Hadley a...uh. Jněco.

    OdpovědětVymazat
  18. Já ti s nima pomůžu, bude legrando grando! Chápej, přece jenom nebudeme mít dětičky hned, tak aby to Hadleymu nebylo líto, budeme vám hlídat Hadleyho Špunta a Jindru :D

    OdpovědětVymazat
  19. Žejo? :D Já mám dětičky nesmírně ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  20. To jo. Otázkou zůstává, jak dlouho mi to vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  21. Můžu doufat, že dlouho. :D

    OdpovědětVymazat
  22. A když ne, pošleš je do nějaké internátní školy a budeš se tvářit, že ti jde o jejich vzdělání :D

    OdpovědětVymazat
  23. Chich. :D To nevím jak by skousl Ramin. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Doufej v to. :D
    Fíjo, ještě jsi ani nezabila matku a už se chováš jako zlá macecha :D

    OdpovědětVymazat
  25. Co noták? Já s nimi soucítím. Když si maminka brala tatínka, byl vdovcem s dvěma dětmi. Jediný rozdíl je v tom, že teď nežijeme na Ostrově a já se nejmenuju Hadley (věčná škoda! :D)

    OdpovědětVymazat
  26. Ale já je do toho internátu třeba i nepošlu! :D

    OdpovědětVymazat
  27. A budeš se starat? Fíha, klobouk dolů! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Chich? To nezní dobře - co jim chceš udělat? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Budu ta nejlepší maminka pod ostrovním sluncem!!! :D

    OdpovědětVymazat
  30. To už je mnohem lepší! Já budu svoje hadleyovská gusťátka přímo zbožňovat! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky