One Day More - Olivier Awards

Jako navázaní k poslednímu článku v této rubrice přikládám video z pro Les Mis velmi úspěšného večera udílení cen Olivier Awards. Krásné podání písně One Day More, avšak mám dojem, že jim nějak vypadávali mikrofony, co myslíte?
Co se obsazení týče:

Jean Valjean - David Shannon (bývalý Erik i Raoul, dodávám :D)
Javert - Měl by to být Hadley Fraser, ale někde jsem četla, že tam nebyl, tak vám nevím...
Cosette - Lisa-Anne Wood
Eponine - Alexia Khadime
Marius - Craig Mather
Enjolras - Liam Tamme

Komentáře

  1. Jak nebyl? Kde byl? Sakra Hadley, co mi to děláš?
    Aha, já už vím! On pořád někde ´bloudí po okolí s tím dortem :DČoveče, ten Marius je docela mladej, none? Ale sympaťák!A Enjolras... No... Když já si nemůžu pomoct, já vždycky čekám, že se ozve Ramin - a ono nic :D

    OdpovědětVymazat
  2. To bude ono! :DJojo, je to to takový ňuňínek. :D :DA to je důvod, proč jsem si po shlédnutí tohoto vzápětí pustila One Day More z pětadvacítky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho snad fakt půjdu hledat! :DŇunínek? Hm - a víš, že jo? :DHm. Chudáci Enjolrasové, jsou všichni znevýhodněni :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla by jsi. :D Chudák se připravuje o práci. :D A to už se mu to přitom krátí. :D Jako Javertovi, myslím. :DNojo! :D A to nejsem na tyhle typy. :DUž je to tak. :D Ramin je jen jeden. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Když já ho nemůžu najííííít! :D (Dala jsi mu správnou adresu? :D)Neříkala jsi tuhle o Raminovi, že je ňunínek? :D :D (Je fakt, že tenhle ňunínek mi přijde ňunínkovatější :D)Bohužel/bohudík? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sámo! :DŘíkala! Ale moc tuhle to ani nebylo. To bylo, ten den,  kdy jsi přišla na existenci Sheytoons a to už je nějaký pátek. :DBohudík! Kdyby jich bylo víc, lidé by si ho málo vážili. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hm. Nemáš na něj číslo? Že bych mu brnkla. Teda až najdu nějaký pořádný slovník :DAch. Připadá mi to jako včera! :DNojo, ale možná by zbyl nějaký pro Lotte :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ne, to nemám. :DMě taky! :D Čas letí! :DAle stejně, být jich víc, ztratilo by to ono kouzlo! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jak můžeš někoho poslat s dortem a ani si na něj nevzít číslo??? :DA hádej co? Až dneska jsem si uvědomila, jak hrozně málo Hadleyho mám ve Škatuli. Ramin tam má vlastní složku, ale Hadley ani to ne! Není to trestuhodné? :/To nejspíš ano. Počkej, zamyslím se... Jo, máš recht! Když si člověk přešupačí celou situaci na Hadleyho a výsledek pak napasuje zpátky na Ramina, pak z toho jasně vyplývá, že máš recht :D

    OdpovědětVymazat
  10. "Na, tady máš dort. Tady adresu. Šupajdi." víc jsem nepotřebovala. :DTo bys měla napravit! :DDost, že jsi to uznala! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jak se řekne anglicky "šupajdi"? :DTaky že jo! Dneska o volné hodině! :DNejsem já úžasně empatická? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám tucha! :D To jsem používala gestikulaci. :DDo toho! :DBombózně! :D

    OdpovědětVymazat
  13. No jestli jsi používala gestikulaci i při sdělování adresy, pak se nedivím, že nedorazil, chuděrka můj :DVíš, co je divné? Že při poslouchání Hadleyho se tři čtvrtě hodiny pauzy smrsknou na nepostřehnutelnou chviličku :DJo jo, přesně tak! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Adresu jsem mu napsala, aby jsi věděla! :DZnáme. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak je to jasné. Určitě se ptal na cestu kutnohorských řidičů autobusů a ti mu, jak je jejich zvykem, řekli něco ve smyslu "Jo hochu, to se nejdřív nauč česky!" :-/Připomíná mi to jednu básničku od Žáčka:
    Ten kdo mě potká,ať mi poví,
    a já ho pozvu na pár piv.
    Rád bych se zase našel,
    kdoví, jestli jsem vůbec ještě živ. :D

    OdpovědětVymazat
  16. To nezní optimisticky pro Hadleyho...:D

    OdpovědětVymazat
  17. Ale on je šikovnej, on si poradí, v to pevně věřím. Doufám v to. CHudáček! :'(

    OdpovědětVymazat
  18. Optimismus je správná cesta, jak z toho ven, da! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jak jen můžeš o Hadleym pochybovat? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já pochybuju o českém silničním značení a spletitých silnicích :D

    OdpovědětVymazat
  21. No, o tom pochybuju s tebou. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Budeme mu držet pěsti, on to zvládne :D

    OdpovědětVymazat
  23. Snad jo. Jestli on se mezitím nevydal domů a nespletl si směr :D

    OdpovědětVymazat
  24. (Kdyby to bral kolem Rakůvky, otoč ho zpátky na západ :D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky