BBC Breakfast: Ramin Karimloo


Ramin Karimloo na BBC krátce mluvil o jeho albu a nejen o něm!


Komentáře

  1. ... a vypadá jako vrabčáček! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm. Ano, jistě. :D Myslíš, že je to naschvál, nebo ráno nestíhal? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Komu na tom sejde? Výsledek je...prostě aaach! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Premyslim, podle ceho volis ty ilustracni fotografie. Pokud to ma nejaky umysl, tak proc zrovna tuto fotku/animaci ke snidani s Raminem?! :)))Zrcadlo se otevira, Fantom podava ruku a rika: "Snidane je na stole, tak pojd, at ti to nevychladne!" :))

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak! Pojď se mnou zlato! Jsem tvůj Angel of Breakfast! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Napadá mě: Existuje potom Anděl oběda, Anděl večeře a Anděl čaje o páté? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mely bysme si od te fanfiction dat trochu prestavku, nezda se vam? :o)))..

    OdpovědětVymazat
  8. phantom-love-never-dies18. dubna 2012 v 6:35

    Jsem pro! Stejně mám jen dva odstavce, zatím! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. To ja jsem se dnes uz dost vystavila a napsala jsem toho neumerne mnoho.. sice ke sve povidce nic, ale to vam doufam nevadi.. :)..

    OdpovědětVymazat
  10. Napisu to radsi si diakritikou: vyšťavila

    OdpovědětVymazat
  11. Žádná pauza nebude! Čtenářka chce další díl! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hm. Hm. Jenže já se tak obávám, že mi to, co do RLND plánuju shrnete slovem klišé. A nejhorší je, že vám to nebudu moci vyvrátit, což mi bere energii k psaní, chich. :D

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: Dnes jsem napsala jakoby dve kapitoly. Jen ne k tomu svemu dilu, ale k tomu Tvemu :))..
    [19]: My jsme shovivave. Neboj se, hlavne se neomlouvej ..a nesetri nas :)..

    OdpovědětVymazat
  14. Jůůůů!
    Super! To jsem chtěla v podstatě slyšet. :D

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: A četla jsi to vůbec? :))

    OdpovědětVymazat
  16. Co myslíš? Tvé jakoby kapitoly v komentářích? :D

    OdpovědětVymazat
  17. No jiste, nenasla jsem tam totiz od Tebe zadnou reakci :o)..

    OdpovědětVymazat
  18. Četla jsem to ve škole, kde nebyl čas, pak jsem na reakci zapomněla. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky