Minuty čistého nebe

Ach božéééé, proč ten muž musí být tak perfektní? Ach božééééé!





Komentáře

  1. Chich, to je legrační! Jak o něm pořád mluvíme, přistihla jsem se, že když otevře pusu, čekám, že spustí hezky česky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě je jedno jakým jazykem, mluví, hlavně že mluví. A zpívá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. A co o to, já mu ájinu taky neberu, jenom mi trochu trvá, než si uvědomím, že jsi ho česky ještě nenaučila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to bude super, až se bude snažit říct ř! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Opovaž se mu smát... Já to... ehm... já to tak trochu taky neumím... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě neumím říct ř, no. Říkám ho tak trochu přitepleně, abych tak řekla. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ale všimne si toho jen málokdo, jen hodně vnímaví lidé :D

    OdpovědětVymazat
  8. To není legrace. Zní to jako křženec ř, š a ž. Vlastně dokonalá směsice. U někoho jiného by to možná bylo docela roztomilé :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, třeba. Já bohužel nejsem Ramin, takže jestli půjdu na peďák, musím se toho zbavit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak peďák je něco, to čeho fakt nikdy nepůjdu. I když ř umím. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nojo, nojo, to zcela chápu. Ale já jinak nevím, co bych mohla... Chtěla jsem na žurnalistiku, ale došlo mi, že bych byla špatná novinářka, vůbec netuším, co se kolem děje :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska jsme to brali ve škole. :D "Novinář musí být všestranně vzdělaný." 'Aha, nic pro mě! :D'

    OdpovědětVymazat
  13. Leda že bychom měly fantomácké noviny! :DMmochodem, proč se tohle učíte na OA? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jedině! :DTak češtinu máš všude, chich. :D

    OdpovědětVymazat
  15. To by se ale mohlo ujmout, pakliže budeme v té době perfektně šprechtit anglicky :DHm, to je fakt. To mi mohlo dojít, žeano. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Šmarjajózef, koukej, co jsem po roce náhodou znovuobjevila!
    http://achetaton.blog.cz/0806/phantom-once-upon-another-timeJe vážně něco pravdy na tom, že chtěl sir Andrew dát roli fantoma blbečkovi Butlerovi?????

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, to je pravda....bože, jen si to představ! Ouch!

    OdpovědětVymazat
  18. To mi povídej! Dovedeš si představit butleráckou Til i hear you sing? :-O

    OdpovědětVymazat
  19. Týjo, než jsem si všimla toho smajlíka, docela jsem se lekla :D

    OdpovědětVymazat
  20. Pfffff. ___________.______________

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Lotte sla konecne spat. Tak jsem si to prelozila ja :)..[20]: Ten puvodni nazev je vyrazne horsi, nez ten dnesni. Me ani tak nedesi, ktere na to chteli vybirat herce, jako spis me zaujal ten vyvoj.. Kolik lidi se podepsalo pod petici a kolik jich na to asi pak opravdu slo? :o)..

    OdpovědětVymazat
  22. No fakt, že jsem šla. Ale proč konečně? :D :DNojo, Love Never Dies je lepší! :)
    To by mě taky zajímalo. :D Stejně dělat petici na něco, co nikdy neslyšeli, to mi prostě nejde na mozkovnu. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Aaaaa, pustila jsem si to prvni video!.. A po chvili jsem musela utect... uaaa, Karimlooza utoci! utikejteee!! %-))) :o)))

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Smajlík přejetý parním válcem? :D[26]: Ve mně se docela pěknila krev, když jsem to znovu četla. Zvlášť ta petice je konina na entou.

    OdpovědětVymazat
  25. phantom-love-never-dies11. dubna 2012 v 5:53

    Ale no ták! Vždyť to jsou tak krásné písně! :)Tak nějak! :DJo, to se odsuzuje, když o tom nic neví...pch. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ale noták! Vždyť to opravdu zpívá úžasně! :D

    OdpovědětVymazat
  27. ..no prave, no prave, zachran se kdo muzes!..

    OdpovědětVymazat
  28. Nehces nahodit nejaky dalsi dil, abysme vedeli, jestli uz se Ledoux vyspal z kocoviny :o)..

    OdpovědětVymazat
  29. Má recht ta paní! Henri! Henri! Henri! :D

    OdpovědětVymazat
  30. No to je dobre, protoze o neho si delame opravdu starost :o)))..

    OdpovědětVymazat
  31. To teda! Jestli si zabije všechny mozkové buňky dřív než se znovu uvidí s Meg...! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to vypadá, že vaší nejoblíbenější postavou se stane postava, která tam původně být neměla. Miloučké. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Ale to zas né! Jen je velmi zajímavý :D
    Taky chci vědět, kdy se Raoul s někým seznámí :D

    OdpovědětVymazat
  34. [46]: A to je prave proto, ne? :))...No jestli bude Raoul furt sedet v hospode a jeste u sklinky vody.. tak to se s nikym neseznami, to vim celkem jiste.
    Lotte, ze ty tam trochu planuje koplikaci? Ja na Tvem miste bych do toho sla. Meg si bude myslet, ze Raoul po ni pali a on pritom jen stale nechape, co na ni vidi Henri. Tim ji dostatecne zmateme :o)... pac ten dej mas porad nejak malo komplikovany, vis o tom? :o))))))

    OdpovědětVymazat
  35. Tak nejdřív je komplikovaný moc...pak málo. A pak se v tom Lotte, vyznej! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Dnes....se mi nechce. Navíc se musím učit němčinu. Píšeme z nábytku. Kamiiiiiin! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Hm, to nemá cenu se učit. Na dnešek jsem se učila jak blbec přes 160 slovíček a stejně jsem zblbla členy a mám 2- :-/
    Jak dneska, když jsme procvičovali podmiňovací způsob, krásně řekla (po několika opravách) spolužačka: Wenn ich ein Genuis wäre, würde ich das Abitur schaffen. (pí Doležalová začala větu tím "Kdybych byla génius" a když ji spolužačka takhle doplnila, chytil ji takový záchvat smíchu, že si musela utírat slzy :D)

    OdpovědětVymazat
  38. To je dobře, pořád jsem nezačala. :/ Líná, líná, líná Lotte! :D
    Fííí, co vy to všechno neberete! Podmiňovací způsob známe tak maximálně ze slovesa chtěla bych. :D

    OdpovědětVymazat
  39. to byl for :)ja jedu pryc, takze pokracovani na pokracovani bude nejdriv v pondeli vecer..

    OdpovědětVymazat
  40. Nojo, podmiňovací způsob není jediná vymoženost. Taky bereme vztažné věty. U těch se kamarádce povedlo krásně zakončit větu "Das is der Junge..." místo něčím jako "der eine neue Tasche hat" jediným slovem: PUNKT :D
    Bereme toho fůru, ale nedá se říct, že by nám to šlo :D

    OdpovědětVymazat
  41. Mimochodem, v ájině vážně válím! Dnes mě jeden turista natolik překvapil, že jsem zapomněla všechno, co jsem se za ty roky neučila :D Ale nakonec jsem mu poradila - asi třemi slovy a asi ještě špatnými, ale doprovázenými gestem, které vše vysvětlovalo, takže nakonec pochopil, že má jít "TAM" :D

    OdpovědětVymazat
  42. Co máš z toho, já mám zase tendence dělat věty ooohromně dlouhé, přičemž ty neskutečná souvětí samozřejmě špatně seskládám a vznikne z toho blábol, do kterého se jen víc a víc zamotávám v marném pokusu tu větu KONEČNĚ ukončit. :D

    OdpovědětVymazat
  43. O to jsem se kdysi taky pokoušela - teď se snažím z věty co nejdřív vybruslit, abych měla pokoj. :D

    OdpovědětVymazat
  44. (teda aspoň v němčině. V ájině se vždycky o hodině cítím pevná v kramflecích a pak se do souvětí tak zamotám, že mu rozumím jen já sama. Nejhorší je to, když něco píšu. To se pokouším o stejně dlouhé věty, jako používám v češtině :D)

    OdpovědětVymazat
  45. Takže věty na tři řádky? :D
    Já se jednou učiteli pokusila vysvětlit, proč potřebuju třídnici a zamotala jsem se do toho tak, že mi ji radši už dal ať zmlknu. :D :D

    OdpovědětVymazat
  46. Jo, minimálně :D :D
    Počkej - česky? :D

    OdpovědětVymazat
  47. Joták, tak to potom není až tak strašné. Až tak. Až tak moc. :D

    OdpovědětVymazat
  48. Ale je, klidně to řekni. :D

    OdpovědětVymazat
  49. Ale ne. Kdybych to řekla o tobě, musela bych se sama jít zahrabat :D

    OdpovědětVymazat
  50. To docela jo :D
    Mimochodem, proč jsi mluvila o třídnici anglicky? :D

    OdpovědětVymazat
  51. Proč? Protože ten učitel je cvok, co je ochoten mluvit česky pouze s ostatními učiteli, ale se studenty mluví výhradně anglicky, i když je třeba potká na chodbě! To si ani nedovedeš představit, jaké jsem z něj v prváku měla trauma! :D Sháněla jsem učitele zemáku a kurnik jsem musela ve sborovně narazit zrovna na něj. No, něco jako ty a turista. :D Jak říkám, trauma doteď. :D

    OdpovědětVymazat
  52. Můj bože, to máte blázinec jak u nás! :DMimochodem, vypadá to tu fkt skvěle! Ale tk mě napadlo: jak teď odlišíme BJovskou červeň od Lottiny červeně? :D

    OdpovědětVymazat
  53. Je to všude stejné! :DHih, nevím. Ale mám modrou v ikonce. Sice normálně jako ikonku používám oříznutý kousek ze záhlaví ale tak...Ramina jsem nechtěla a černobílou ikonku jsem taky nechtěla...tak jsem si tu líbačku vzala v barvě a bum ona je tam modrá! :D

    OdpovědětVymazat
  54. Nojo, ale docela málo modré, abych tak řekla! :D

    OdpovědětVymazat
  55. Chtěla jsem teplejší barvy do Lottelandu, no. :D

    OdpovědětVymazat
  56. Já ti to neberu. Jen si budu muset zvyknout. :D(Ale aspoň si už definitivně odvyknu si Ginu přiřazovat i k tvým dopisům :D

    OdpovědětVymazat
  57. Jo, to i já.
    *Jdu do Lottelandu.*
    Sakra musela jsem se překliknout, jsem někde jinde!
    Počkat...
    Sakra! :D

    OdpovědětVymazat
  58. "Noné, to je pěknej blog - a hele, ten je můj!" :D

    OdpovědětVymazat
  59. Aspoň to člověka probere, když u počítače sedí delší dobu, none? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky