Remember, love never dies! Žádná další část

Kašlu na to! Už to nebudu psát!
Chich. Ne dobře, neodolala jsem. Jasně, že budu! :D Utnout to teď, tak by mě to asi zabilo. :D
Dnes odpoledne mě napadla myšlenka, jenž mě zaujala až do večera a výsledek toho je zde.
Udělala jsem si k RLND čili Remember, love never dies video! :)
Mrzí mě ten uťatý konec, ale Movie Maker si nedal říct! :( :D
A...nikdy jsem nebyla na dělání videí, takže zkrátka...nehledejte v tom technické chyby, je to jedna velká technická chyba! :D





Komentáře

  1. No mileho inspektora si takto nepredstavuji, ale dobra, nebudu Ti to brat :)..

    OdpovědětVymazat
  2. Však jo, každý to vidí jinak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi ale praštěná, já jsem nemocná, taky jsem nemusela ten šok vydejchat! Tohle už mi nedělej! :DAle video skvělé, fakt že jo! A...ehm... má Erikova vteřinka na konci znamenat, že přece jenom vstane z mrtvých? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Apríl je Apríl! :DJuj, díky! :D Ta vteřinka na konci je jen taková vzpomínka na něj. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si říkala, že je divné, že mě nikdo nenapálil :DNevěřím. Eriku, povstaň! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Heh. :D :DBože, uvěříš tomu někdy? Už v rakvi leží takový měsíc! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé, že tě tím napálím zrovna v den, kdy mi od tebe přijde dopis s tím, ať píšu RLND, že? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, možná v té rakvi vůbec není... Jako jeptiška v té rakvi v Bídnících! Ale ta byla zas v jiné rakvi, takže to bude jiná situace :DIronie osudu... :D

    OdpovědětVymazat
  9. A kde jinde by byl? Že by ho někde omylem vysypali a ptáčci ho teď klovou v příkopě? ^.^

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi zvrhlá! Myslela jsem, že prostě není v rakvi, protože není mrtvý!Btw. mluvila jsem už o Irsku? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Noták! Zastřelený, vykrvácený, dočista mrtvý.Irsku? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi morbidně ujetá! Chudák! :DJo, Irsku. O prázdninách pojedu asi do Severního Irska, je to takový projekt, který má za úkol seznámit nás s těmi ostatnímui. Až na část dopravy je to hrazené od EU.
    Je, já mám geniální nápad! Kdyby bylo místo, nejela bys taky?  Jde o poslední týden srpna a platilo by se tak tisícovka na letenku

    OdpovědětVymazat
  13. Jé! To už jsi třetí, kdo mi to říká! :DNo, zní to senzačně! Ale to jsem zvědavá, jak by se na to tvářili drazí předci. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ellanor, to si nemysli, že jsem na tebe zapomněla! Bohužel ale jde o projekt pro nás děti, to je 15-18 let :-/ :DMoji předci to povolili s tím, že si to budu financovat. Aspoň budu mít důvod, proč se celé léto neflákat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já musím celé léto dřít tak jako tak. Předci mě normálně nutí do brigád! Tss! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Aspoň jsi bohatý potomek, none? :D

    OdpovědětVymazat
  17. Pch. Loňská brigáda padla na šaty do tanečních, takže jsem stejně zase chudá. :D

    OdpovědětVymazat
  18. No tak budu zdravotnicky doprovod nebo ucitelka, neb neco.. ne? :o)..

    OdpovědětVymazat
  19. To je pech! A jaké jsi měla šaty? Stálo to za tu dřinu? :DObávám se, že přeorganizovávat celý zájezd mi asi dospěláci nepovolí :D

    OdpovědětVymazat
  20. No, docela pěkné, ale stejně je už teď vůbec nenosím takže...:DJde spíš o přehnanou starostlivost mých předků, než o prašule. :D Nepustili mě ani na tři dny ke kamarádce do Havířova, což vypovídá za vše. :D :D

    OdpovědětVymazat
  21. To zlomis, ja jsem nase taky zlomila. Zhruba kolem te osmnactky. Zkus se jich priste zeptat, jestli se moc nedivaji na americke filmy a televizni zpravy.. ze svet neni tak nebezpecny,.. ale nadhod to opatrne :)..

    OdpovědětVymazat
  22. Mami, tati, moc koukáte na telku, víte?
    Co si to dovoluješ? *plesk* :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  23. No, máma by to skousla, ale můj konzervativní tatínek, který chytá záchvaty, když vidí Barbařiny obálky. Ha! :D *plesk* je trefné! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ojé. Abych tvému tatínkovi, co voní jak voňavka od babičky, nepřivodila infarkt :D

    OdpovědětVymazat
  25. Pořád mi nevěří, že je ti vážně 18 :D

    OdpovědětVymazat
  26. To jsem ráda, já se za to skoro stydím :DCo je na tom, když člověk projeví trochu kreativity? :D

    OdpovědětVymazat
  27. Proč, ježda? :DAle nic, jak říkám, tatínek je otravně konzervativní. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Protože se nepočítám mezi dospěláky. :DTak ho nějak odkonzervativuj, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tojó! :DJak? :D Aniž by udělal *plesk*? :D

    OdpovědětVymazat
  30. Hm... To jsem tě spíš mohla poslat pro vejce snesené kačerem :D

    OdpovědětVymazat
  31. Máme to těžké, že? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky