Fantomův dědic na Coney Islandu

Ha!
Ha!
A ještě...ha!
Drazí a vážení, má drahá blogová přítelkyně a já jsme se shodly, že sloučit naše dvě dílka na motivy "pokračování LND se zabitím a) Christine, b) Erika" by byla sranda.
Já to jako srandu vážně brala, vypla Lízátko, čili můj počítač a odebrala se spát.
Zdál se mi ohromně praštěný sen a žila jsem v tom, že nic praštěnějšího se mi toho dne nestane.
BUM! HA!
Ne, pak jsem si přečetla tohle. Máme tam všechno. Dva kraulíky, dvě Meg...zkrátka jak by vypadalo setkání našich postav. Zatímco já to stále brala jen jako legraci, BJ to vskustku sepsala.
Matrix, kraulík v noční košili...jo, je co číst. :D
Jsem tam i já. Ta zrzka v růžové. Co se omlouvá Erikovi. Co jí Erik odpustil. Chich!
To je bombózní. :D :D :D
BJ, za odměnu si zasloužíš kraulíka! :D


Komentáře

  1. Jéj, on je tak... tak... achjo, tomuhle se říká beznadějné zamilování :DJsem ráda, že  se Fantomův dědic na Coney Islandu líbil, i když je fakt, že nikdo krom tebe, Ellanor a mě by se nechytal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co víš, třeba máme víc čt..ha, co si nalhávat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ať si všichni trhnou lopatou, my si takhle stačíme, none? :D(Ještě to tak - kdyby bylo víc takových čtenářů, do Fantomova dědice na Coney Islandu bychom se nevešli - a to tam prosím pěkně ještě nebyla Ellanor! :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohatě! :D Mě stačí nervózně čekat na tvůj a Ellanořin komentář, natož čekat na další! :D Ojé! :DNevešli? Phantasma je velká! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moje řeč - míň je někdy víc :DFantasma možná (nevím proč, ale prostě jsem si zvykla ji počešťovat :D), ale můj blog by tolik přímých řečí nepobral :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo! :DZvykla jsem si. Já mám madame Giry, ty paní Giry, já Phantasmu, ty Fantasmu, pak netřeba zapomenout na mademoiselle Giry a slečnu Giry...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ale Raoul řekl Erikovi monsieur le fantome! (neumím stříšku) :DMimochodem - u Forsytha jsem našla chybu. Když tam Raoul přijde na to, že v Americe žije Erik, řekne na to: "Le Phantome!" ale "le phantome" ve fránině nic není. Tak je to. :D

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Nejhezsi je zezadu :o))))))))

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ted jsi me dostala, jak se to pise spravne?No, nikdo jiny to necte, ale nam to nevadi :o)..

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Zezadu? Proč proboha zezadu? :D[9]: píše se to s f a stříškou nad o :D[10]: Chich. :D

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ja hodnotim ten obrazek. Premyslim, proc autor zvolil takovouto kolaz.. asi ho chtel vyzdvihnout pri pohledu zezadu :o)).. tak mu davam za pravdu :o)..

    OdpovědětVymazat
  12. No...má...ehm...zezadu...pěkný vlasy, jo! :D

    OdpovědětVymazat
  13. To jo, ale ty oci by si nemel malovat :)..

    OdpovědětVymazat
  14. Ovšemže, nemá to zapotřebí. Z takového kukuče jde člověk dokolen i bez linek :D

    OdpovědětVymazat
  15. Lotte, Lotte, Lotte!!!
    Já jsem na něco přišláááá!
    Už vím, co mi připomínal parfém tvé maminky! Tedy, v dopise, co by měl v nejbližších dnech dorazit, píšu i o jiných věcech, ale pořád mi připomínal něco dalšího a já nemohla přijít na to, co to je. Až dneska! Luxovala jsem a najednou jsem ten perfém cítila všude kolem - a pak mi došlo, že je to naše vůně do vysavače! :D

    OdpovědětVymazat
  16. :D :D :D :D Lol! :D To snad mamince ani nebudu říkat! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ale není třeba to tajit, já mám ráda, jak náš vysavač voní! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Je divné,  jak nám parfémy našich rodinných příslušníků neustále něco připomínají! :D

    OdpovědětVymazat
  19. To teda! Ale musím poznamenat, že mě nadchlo, že můj parfém připomíná alespoň ženského příslušníka vaší rodiny :D

    OdpovědětVymazat
  20. To teda :D Ale tatínkova kolínská taky není k zahození :D

    OdpovědětVymazat
  21. No jasně! :D Jeho sváteční! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Sváteční? Dokonce? Wow! Při jakých událostech se používá? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Fíha! Jednou za život jsem voněla jako vánočnív tatínek! :D (víckrát jsem tu voňavku nepoužila :D)

    OdpovědětVymazat
  24. Tvůj dopis mi připomněl Vánoce, když se to vezme z druhé strany! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Noné, není to skvělé? Já miluju Vánoce! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky