Remember, love never dies!

Tohle berte s rezervou. Tohle berte s tou největší rezervou, s jakou jste kdy co brali. :D
Dnes prakticky celý den trčíme ve škole na počítačích, protože všichni učitelé někde zapadli ve sněhu. :D
Tak moc nemám co dělat, že jsem pustila do něčeho, z čeho mám jistý strach. Lotte spisovatelkou. Taky vám to zní tak divně? :D
Téma týdne mě silně inspirovalo. Nebo se taky tak moc nudím. Přeberte si to sami. :D
Usilovně jsem se snažila nesklouznout do kýče, ale....ehm. Ehm....:D
Prostě rozvažujte dobře, jestli ten článek rozkliknete, nebo ne.
P.S. Nefanoušci muzikálu Love Never Dies nejspíš...plně nepochopí o co jde. :D

***

Po ostrém výstřelu, jenž všem zúčastněným ještě hodnou chvíli zněl v hlavě se vše ztišilo. Dokonce i mořské vlny, omývající v pravidelném intervalu břeh najednou nebylo slyšet. Muž s maskou přes polovinu obličeje zalapal po dechu a s vytřeštěnýma očima pustil pistoli, o kterou se přetahoval s blondýnou s šíleným leskem v očích. Jako ve snách si sundal sako a Meg vyděšeně vyjekla. Na bílé košili Erika se rychle zvětšovala zlověstná červená skvrna.
Erik se zapotácel a upadnul. Spolu s jeho tělem na zem s tlumenou ránou vypadla i pistole, která Meg vyklouzla z ochablých prstů. "Ne...ne...nechtěla jsem...." koktala jako v horečce.
"Eriku!" vykřikla na smrt bledá Christine a klekla si k němu. "Budeš v pořádku, neboj se, Anděli..." šeptala mu a po tvářích se jí kutálely slzy. "Dobré nebe! Tak půjdete pro pomoc, nebo tu budete jen tak stát?!" obořila se vzápětí neobvykle prudce na madame Giry a Meg které zkoprnělé zíraly na obávaného bývalého Fantoma pařížské Opery zcela bezmocného v náručí Christine Daaé.
Meg Christinin výkřik z jejího transu neprobral, celá se chvěla a s doširoka rozevřenýma očima zírala na místo, kde zela Erikova rána, na kterou Christine pečlivě přikládala jeho sako, ve snaze zastavit krvácení.
Madame Giry se však velmi rychle vzpamatovala a popadla dceru za ruku a kvapně s ní utekla. Vyděšený Gustave běžel za nimi. Nechápal ničemu, co se stalo, sled událostí posledních minut pro něj byl nanejvýš nelogický a traumatizující.
"A-asi to tak mělo být. Zazpívala jsi pro mě. Znovu jsem tě slyšel zpívat. Pro mě. Pokud bych si měl naplánovat smrt, mělo by to být přesně takto.." hlesnul Erik a přivřel oči, když ho Christine pohladila po tváři.
"Odpusť mi, odpusť! Všechnu tu bolest, co jsem ti přinesla..." vzlyknula přidušeně Christine a podívala se, jestli jeho krvácení ustává, ale životadárná tekutina z jejího Anděla hudby nepřestávala unikat.
Erik ji chytil za ruku a znovu si ji přiložil na tvář. "Přinesla jsi mi jen radost. Štěstí. Byla jsi jediné světlo mého života..." slabě se usmál. "Vrať se k vikomtovi, zapomeň na Coney Island, nikdy Gustavovi nepověz, že..."
Christine rychle zavrtěla hlavou a s námahou potlačila další zavzlykání. "Dozví se to. Všechno se to dozví. Bude vědět, kdo je jeho pravý otec. Gustave musí vědět..."
"Co musím vědět, maminko?" ozval se roztřesený hlásek za jejími zády.
"Oh, Gustave! Pojď sem, zlatíčko..." Christine si rychle otřela tvář a pokusila se usmát.
"Tatínek, měl by tu být tatínek. Třeba by panu Y pomohl." hlesnul a pomalu si kleknul vedle Christine.
"Tvůj otec! Tvůj pravý otec..." Christine chtěla vzít Gustava za ruku, ale ten ucuknul a bleskurychle se postavil.
"Ne! To přece není možné, maminko, co to říkáš?" Gustavovi se roztřásla útlá ramena.
"Tak se dívej srdcem a ne očima. Srdce vždycky ví..." začala tiše prozpěvovat Christne a kolébala se s Erikem ze strany na stranu a konec písně se ztratil v jejím pláči.
Gustave si k nim znovu pokleknul, ačkoliv to spíše působilo dojmem, že mu nohy vypověděly službu. Napřáhnul ruku k Erikovi, natahující se po jeho masce.
"N-ne...." zachraptěl Erik a chytil ho za zápěstí.
Gustave na něj upřel pronikavý pohled a zatvářil se neobvykle klidně. Za tuhle jedinou chvíli jako by zestárl o dalších deset let. Pomalu přikývnul a Erik neochotně ruku spustil, zčásti také proto, že neměl už sílu držet ji nataženou.
Gustave mu šetrně z obličeje sundal masku a už bez náznaku hrůzy se podíval do jeho tváře. Proč se vlastně tehdy tolik bál? Slíbil mu přece, že přijme tu krásu uvnitř. Ale nedokázal to i přesto, že si s ním rozuměl jako s nikým jiným předtím. Erikova hudba, jeho geniální tvorba bude nadále žít v něm. Nikdy nezapomene na Coney Island. Na Phantasmu, Erikovo největší dílo. Jeho první opravdu doceněné dílo. Erik si s námahou svléknul z prstu Christinin prsten, který mu vrátila ten den, kdy ho opustila s Raoulem. "Vezmi si ho. Snad ti přinese víc štěstí..." hlesnul Erik s tváří zkřivenou bolestí. Gustave si ho převzal a uchopil ho za ruku.
"Ach, Christine..." zašeptal Erik potom a vzhlédnul do její tváře. "Nikdy jsem tě nepřestal milovat..."
"Stejně jako já tebe." Christine se nad ním sklonila a naposledy ho políbila. Cítila, jak jeho rty ochabují a hrudník se přestává zvedat. Erik zemřel s očima pevně semknutými k sobě a lehkým úsměvem ve tváři.
Christine mu zlomeně zabořila obličej do hrudi a slabě vykřikla, když ucítila něčí dotyk na svém rameni.
Po ohlédnutí spatřila tvář Raoula de Chagny.

_____________________________________
Ne, už o mě nikdo nemůže říci, že diskriminuju kraulíka/Raoula :D Já mu dobrovolně napsala happy end. Teď jen doufat, že mě za to dnes v noci Erikův duch neuškrtí. :D Bože stůj při mě. A při vás, jestli jste to vážně četli až sem. :D

Komentáře

  1. Ahojky,máš moc zajímavý blog :) toto téma mě zajímá:) Jak jsi přišla ke blogování a kde bereš inspiraci na nové články? odepiš pls ke mě-klik na web
    Jinak tvůj blog jde do mých oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  2. můžu si tě přidat do příběhů? jako odkaz? Prosííííííííííííím..... O:)Jinak bezvadný, Meg ho zastřelí.. hurá. Nevím proč, ale Meg mi vždycky přišla jako takový děsná mrcha a nevím proč.. ta co miluje ale klidně bodne kudlou do zad. Takže mám radost že to udělala ona. Jinak moc hezký ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, určitě! Budu potěšena! :)Jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusu a moc děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: jen s tou Meg xD. Co si o ní vlastně myslíš ty?

    OdpovědětVymazat
  5. To nezní tak dobře. :D :D :D Ne, žertuju. :D Aspoň teda, že s tou Meg... :D
    O Meg? Já s ní spíš soucítím, teda co se Love Never Dies týče. Tolik toho pro Erika udělala, doufala jen po jediném jeho pohledu...a on ji ji vždy přehlížel...muselo to v ní nakonec nějak vypěnit. Po 10 letech to muselo obvzláště vypěnit...:D

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: no myslela jsem tak cwlkově.. už v Phantom of the opera.. tichá, ale zatraceně toho moc ví :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ve Fantomovi dostala tak málo prostoru, že těžko si o ní něco víc myslet...:D
    Tam ji vždycky beru jako tu kamarádku Christine, co se tam tu a tam mihne. :D

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: stejně je to mrcha. ani bych se necivila kdyby já šlohla Raoula

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ty vážně Meg nemusíš! :D

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: jj xD Ještě k tomu blondýna, vzpomeň si jak přivedla je do podzemí jak je vedla.

    OdpovědětVymazat
  11. To je fakt, s tím mě naštvala! :D

    OdpovědětVymazat
  12. a nemá ráda krysy.. vždyť to jsou úžasní tvorové!!!

    OdpovědětVymazat
  13. No, já se upřímně krys též bojím...
    No, barvou vlasů ani ne, spíš tím, že přivedla ten dav do skrýše Erika...

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Tak bacha! O blodýnách ani slovo! :D Mimochodem, v originále je Meg, nepletu-li se, černovlasá... (A trochu hloupoučká)A s kraulíkem už taky dost! :D Mně to až jako takový happyend pro něj nepřijde, když slyší svou manželku vyznávat lásku jinému :D A co dál? Co řel Raoul? A jak pak žili? Čoveče, Lotte, tobě to fakt píše! A nečekala jsem, že bys Erika zabila... :D

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Páni to by mě zajímalo s kolika argumenty proti ní se ještě vytasíš! :D[16]: Ale no tak! Dala jsem Raoulovi Christine! Sice si ji v sázce "vyhrál" Erik, ale nakonec ji získal Raoul! :D A slovo kraulíček už nikdy nepřestanu užívat. Tečka. :D
    A co dál? Co řekl Raoul? Já fakt nevím...to jen jen taková jednorázovka. :D Navíc už jsem tak slzela, že Erik zemřel, že jsem  nedokázala  psát dál. :D Kdyby to takhle bylo v Love Never Dies...tak na slzy asi potřebovala prostěradlo. :D

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: tys slzela,fakt? to já u čten nezvládnu ale ve filmu jo, takbrečí každej třetí a je to chytlavý.Jinak co bych ještě řekla... neposlouchá svojí matku! Giry řekla at tam počká a ona ne,

    OdpovědětVymazat
  17. Dobře, tak si nech kraulíčka, no :-/ :D
    Ale to nemůže být jednorázovka! Já chci vědět, co bylo dál a chci to vědět hned! :D

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: dál: Raoul se nasere, nasedne na lod a odjede a Chris se vrátí ke svému milovanému zpívání.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Mě se kraoulíček líbí... připomíná mi to mého Amadéuse :)

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jupí! :D :D :D
    Panebože! To zní...jako by se ti snad výtvor mého čirého zoufalství nad sezením ve škole líbil. :D Ale já tenhle blog nezakládala s úmyslem psát phanfiction. :D[19]: No, slzela jsem, protože jsem v podstatě zabila Erika...:D
    No jo, já mámu skoro nikdy neposlouchám. :D

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Tak bych to asi neudělala...kdybych teda plánovala pokračování. :D

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: nemůžu poct ale přijde mi to děsně legračný a směšný... zabila jsi Erika.. ha ha ha...Tak ho obživni a dej mu adresu k tobě domů, třeba tě Erik uklidní, že mu nevadí, žes ho zabila, kklidně bys to mohla udělat víckrát když tě to potěší.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Myslím, že jsi momentálně ironická. :D

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Nejsem, fakt mi to přijde legrační. Brečím protože jsem zabila Erika. hele já zase zastřelila Raoula, probodla ho, spálila na popel a ten poslala Raoulově matce...

    OdpovědětVymazat
  25. No jo, to  jsem četla škvírou mezi prsty....:D
    Ale tak to nebylo z tvé hlavy, ty jsi to přeložila, nepletu-li se...:)

    OdpovědětVymazat
  26. asi si udělám seznam proč Meg nesnáším :D. Dělala voči na Erika!!!!!! při maškarádě!

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Páni! Další důvod, proč nesnášíš Meg a já myslela, že už jich víc vymyslet nejde. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Vůbec ji neposlouchej, když říká, že nad tím slzela, Lotte je chladnokrevná vražednice a teď to vyplouvá na povrch! :D
    No heleď, mohla by ses ve škole nudit častějc, chci vědět, co bylo s mým drahým... ehm, Christininým Raoulem :DProbodla! Spálila! Ne, nechci to slyšet, nechci, nechci! Sice jsem to četla, ale tenkrát to bylo jiné. Chudák Raoul! Chudák Raoul! :'(

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: všechno je možné, i nemožné je možné xD

    OdpovědětVymazat
  30. Mimochodem, ten obrázek je vážně superskvělý! :D
    (Abych nezapomněla! Až bude denní světlo, musím vyfotit ten svůj nový sešit! :D)

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: Cože jsem? To tedy zabolelo.
    No heleď, to byla taková výjimka, já mám ve škole obvykle takové fofry, že sotva zkontroluju blog. Holt jsi osoba, co nezná předmět jménem PEK :D

    OdpovědětVymazat
  32. Ale to jsem neměla v úmyslu, tisíckrát prosím za odpuštění!
    Počkej, ty si děláš legraci z mého "no heleď"? :D
    PEK? Není to naše TPP (Technika Psaní na Počítači, učili jsme se tam na programu ATF, tom nejblbějším ze všech, psát všema deseti :D) - jsme asi jediná škola, kde se to jmenuje TPP :D

    OdpovědětVymazat
  33. The rain in Spain stays mainly in the plain!
    (Toho si nevšímej, od rána mi to zní v hlavě, musela jsem to někam napsat :D)

    OdpovědětVymazat
  34. No, že jsi to ty....:D
    Heleď, já si z toho nedělám legraci, jen jsem to taky použila! :D
    Páni! Na gymplu se tohle přece nevede O.o tak či tak, my se tam neučíme jen psát deseti, ale hlavně bereme normu, učíme se psát obchodní dopisy, žádosti, bla, bla....:D

    OdpovědětVymazat
  35. Heleď, až teď si uvědomuju, jak je moje heleď divný :D
    No, bohužel vede, s náma to zavedli, ale je to stejnak k ničemu, jelikož to je jen jeden rok a stihne se tak 30 lekcí ze sedmdesáti, navíc ti ten program dá za jedinou chybu pětku :-/ Týjo, obchodní dopisy! Fííííha! :D (To musí být nuda :D)

    OdpovědětVymazat
  36. Jen rok? A co píšeš normálně všema deseti? :D To my píšeme v programu, co se jmenuje ZAV :D
    Jo! Je to nuda! :D

    OdpovědětVymazat
  37. No, většinou píšu tak všema šesti :D (Ale docela mi to stačí)
    O tom jsem slyšela, myslím, že to mají u nás na večejnosprávce i na obchodce v Čáslavi...
    No, já bych vůbec asi OA studovat nemohla. Moc to zavání číslama :D

    OdpovědětVymazat
  38. Aha. :D Já už po těch dvou letech jsem se dokonce navykla i deseti. :D
    Jo, to teda zavání. :D

    OdpovědětVymazat
  39. Na deset prstů já nemám nervy. To bych musela mít každý na svém místě a používat třeba i malíčky a to je fakt nad mé síly :D
    Nechtěla bych, gymplácká porce čísel mi bohatě stačí :D

    OdpovědětVymazat
  40. To je o zvyku. Ale ten si za jeden rok neuděláš. :D
    Já bych nezvládala tu nálož učení na gymplu. :D

    OdpovědětVymazat
  41. No, to nezvládáme ani my, taky se do třeťáku šest lidí od nás nedostalo :D

    OdpovědětVymazat
  42. Šest? O.o To je důvod, proč tam nejsem. :D

    OdpovědětVymazat
  43. Pekne napsano, ale nemuzu si odpustit, prvni co me napadlo bylo "zes to pekne zabila" :))..Ono predstavovat si, co by se stalo, kdyby Meg trefila Erika.. Ja osobne si jen tezko predstavuju, jak by pokracovalo to, co se vlastne v LND stalo, tzn po smrti Christine.. Jak se Ti dva chlapi spolu domluvi - no budou muset nejak.. Ocividne ani jeden se neumi starat o dite.. atd..

    OdpovědětVymazat
  44. To nezní moc pozitivně. :DJá vím, že je to...inu, za vlasy přitažené, řekněme, ale slabý argument by mohlo být, že to byl můj první vážnější pokus zkusit něco sepsat o Fantomovi? :D

    OdpovědětVymazat
  45. No, šest - a to jsme na tom ještě dobře :D
    Já jsem nad tím už kolikrát uvažovala, je sice moc hezké, že Pierre prohlásí "Zůstanu s tebou, otče!" a že Gustík se rozhodne stejně tak, ale opravdu si nedovedu představit, jak by Erik zvládal ho vychovávat jako normální dítě...

    OdpovědětVymazat
  46. [47]: za vlasy přitažené je Love Never Dies - a jak se nám to líbí! :D

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem vždycky byla ráda, že si Gustík vybral Erika. Ti dva k sobě cítili nepopiratelně něco zvláštního a Erik si zaslouží konečně trochu lásky...
    Ale samozřejmě na vašich argumentech je kus pravdy...Páni, hrozně mě to psaní nadchlo! To jsem si ani nemyslela. Bojte se, ale on asi vážně přijde další díl! :D

    OdpovědětVymazat
  48. To rozhodně, bylo by to sakra nespravedlivé, kdyby s ním nechtěl zůstat ani jeho syn. Jen si nedokážu dost dobře představit, jak jim to fungovalo potom - ale co, oni si to nějak ošéfovali! :DBude další díl! Jupíjej, díl s Raoulem! :D

    OdpovědětVymazat
  49. Bylo by to určitě pro oba dost těžké. Právě ten moment úžasně zahrál Ramin, v ten moment, kdy ho Gustave objal...jako by chvíli ani netušil, jak se vlastně objímá...:D-.- :D

    OdpovědětVymazat
  50. I když ti tím trošku nahraju na smeč, musím uznat, že tohle se Raminovi vážně povedlo :DCOpak? :D

    OdpovědětVymazat
  51. Tady nejde na hraní na smeč, Ramin tohle zahrál perfektně. :)Ale nic. Jsem ráda, že tak projevuješ radost. I když je to jen kvůli Raoulovi. :D

    OdpovědětVymazat
  52. [52]: Já mám ráda slovo moment, že? :D

    OdpovědětVymazat
  53. To nene, to ne jen kvůli němu! Jen mě to tak chytlo, že prostě musím vědět, co bylo dál :D[55]: Očividně :D Jako já "heleď" nebo "none" :D

    OdpovědětVymazat
  54. Hm, alespoň, že se to snažíš popřít. :DKaždý má něco. :) :D

    OdpovědětVymazat
  55. Jsem cvok, když jsem dopsala další část a už bych chtěla psát další? Jsem do toho zapálená až moc! Jdu se zchladit, či utopit do vany. :D

    OdpovědětVymazat
  56. Kolik toho máš rozečteného? :D

    OdpovědětVymazat
  57. Jen piš, ať mám co číst! (Teda krom té hromady knížek z knihovny :D)

    OdpovědětVymazat
  58. Rozečtenou jen Janu Eyrovou, na přečtení čekají dvě Cosetty (od dvou autorů :D) a Mrtvá a živá (Rebeka)... Hm, vlastně to až taková hromada není :D Půlku toho, co jsem chtěla, v knihovně neměli

    OdpovědětVymazat
  59. No vida, Jana Eyrová, super :))..[47]: LND je pritazene za vlasy, ano. Stejne tak i FO je pritazeny za vlasy.. milejeme divadlo a muzikaly, proto tu vsechny jsme a zereme jim to i s chlupama, ne??! :))..Ja teda nejsem vubec proti tomu rozvest myslenku toho, co nasleduje po LND. Ale asi to bude aspon castecne prizemne pragmaticke. Ty vzletne veci se vyresily v muzikalu :).. Uprimne receno, co bude s Fantomem, Gustikem a Raulem neni zas takova zahada jako co bude s Meg, pripadne s pani Giryovou. Jestli se tydle dve budou moct na ty ostatni jeste podivat..

    OdpovědětVymazat
  60. Který muzikál vlastně není přitažený za vlasy? :DNo jo, já bych ty vzletné věci asi stejně neměla sílu řešit. :D
    Osud Meg po LND je vskutku zajímavý oříšek...

    OdpovědětVymazat
  61. No to uz je na konzultaci s pravnikem a historikem.. :)Znalost realii hodne pomaha v literarni tvorbe :)..

    OdpovědětVymazat
  62. To je jasné, všechno je to bláznivé, jediné, co přitažené za vlasy není, je Hannah Montana ve filmu a High School Musical :D :D
    Co s Meg? That's the question! :D

    OdpovědětVymazat
  63. :D :D :D
    Jo, Meg...vážně oříšek. :D

    OdpovědětVymazat
  64. Ty se směješ, ale já musela na Montanu do kina! :D :D
    Chich, asi se dám taky do psaní :D

    OdpovědětVymazat
  65. Kvůli ségře, chtěla to vidět. Zlatá malina, kterou to dostalo, je zasloužená :D
    To má být výzva? :D
    Jo, zapomněla jsem se u druhého dílu zeptat: Co bude dál? :D

    OdpovědětVymazat
  66. Jo tak, já to viděla jen kousek a vypnula jsem. :D
    Jo! :D
    Počkej si! :D

    OdpovědětVymazat
  67. Dobře jsi udělala :D
    Jak by řekl můj drahý Raoul: FAJN! :D
    Ale... ale... Achjoooo! :D

    OdpovědětVymazat
  68. To by teda neřekl. Můj Raoul mluví česky :D

    OdpovědětVymazat
  69. Podle výsledků olympiády z češtiny jsem nejlepší češtinářka na škole, to by v tom byl čert, abych nenaučila vikomta česky! :D

    OdpovědětVymazat
  70. No díky Lotte! Konečně jsem se odhodlala si to přečíst a to i přes to, že jsem LND nikdy neviděla a bulím tady jak amina! No co, okamžitě valím na další kapitolu... nebo mám lepší nápad... vytisknu si to jako knihu (to co zatím máš) a budu si to číst všude - pokud smím?

    OdpovědětVymazat
  71. O děkuji ti moc! :)
    Jistěže smíš, nakládej s mým dílkem jak jen uznáš za vhodné! ;)

    OdpovědětVymazat
  72. No to víš... těch 30 částí mě odrazovalo ale po téhle MUSÍM!!! :D

    OdpovědětVymazat
  73. Já vím, já vím. Ellanor už to přirovnávala k mýdlové opeře. Celkem jsem se tento....rozjela. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky