Remember, love never dies! 5. část

Christine na ně zůstala užasle zírat s pootevřenou pusou. "On vám...on vám nařídil, jak se máte chovat, kdyby zemřel?" přiložila si ruku na srdce.

Slečna Fleck netrpělivě přešlápla. "To není vše co s vámi chceme probrat."

"Ano?" otázala se Christine v očekávání nějakého háčku za tím vším. Slečna Fleck místo toho s pohledem netradičně upřeným na podlahu pronesla. "Jak a kdy hodláte pochovat pánovo tělo?"
Christine sjela všechny tři bezradným pohledem. "Samozřejmě si zaslouží být důstojně pohřben a to co nejdříve, ale....já nemám ponětí kam. Chápete, že v jeho případě, ho nemůžeme pohřbít na běžném hřbitově."

Gangle s pohledem upřeným z okna zamyšleně nadnesl. "Patří nám pozemek u moře. Klidné místo skryté zvědavým pohledům ostatních. Tak by si to mistr jistě přál."

Christine se dokázala jen slabě pousmát. "Myslím, že to bude nejrozumnější volba. Ovšem chtěla bych ho i přesto předtím vidět."

Gangle přikývnul. "Jistěže, slečno Daaé."

Christine se svezla na židli u Erikova klavíru a rychle si utřela tváře. "Předpokládám, že Erik, pan Y, tu neměl mnoho známých?"

Squelch zavrtěl hlavou. "Ne madame, totiž slečno. Všechny záležitosti vyřizoval s námi, nebo s madame Giryovou. Celé dny seděl zavřený v tomto pokoji."

"Myslela jsem si to." zašeptala Christine. "Ostatně, je-li řeč o madame, kde se momentálně nachází?"

Svorně pokrčili rameny.

"Pak první laskavost, kterou po vás budu žádat, je její nalezení. A to....do zítřka. A stejně tak najděte i Meg. Erikův pohřeb proběhne zítra." rozhodla a kvapně vstala, nasazujíc si rukavičky.

"Je opravdu nezbytné, aby matka a vražedkyně přišly na pánův pohřeb?" zavrčela slečna Fleck.

Christine zúžila oči do úzkých škvírek. "Už nikdy! Nikdy ji tak nenazývejte, varuji vás! Ostatně, všichni tři jste vázáni mlčenlivostí, nikdy nikomu za žádných okolností nevyzradíte sebemenší podrobnosti Erikova úmrtí. Nebyli jste u toho, nic jste neviděli ani neslyšeli. Pokud vám Erik přikázal, aby jste mě po jeho smrti poslouchali, z úcty k němu...nikdy nesmíte prozdradit, jméno Meg Giryové." Christine se zhluboka nadechla. "Ona ho navíc nezabila."

"Že ne, ale váš syn...." začala zmateně Fleck.

"Byl rozrušený." dokončila její větu rázně Christine. "Byla to nehoda. Nebyla to ničí vina. Meg by mu nikdy neublížila. Milovala ho."

"Ona ho, co...au!" vytřeštil oči Squelch a slečna Fleck mu dupla na nohu. "Jistě slečno Daaé. Máte ještě nějaké přání?"

"Vyzvednete mne za půlhodiny v hotelu. Je mi jedno kdo z vás. Chci vidět místo, kam pohřbíme Erika."

Komentáře

  1. Trio je dokonalost sama!
    Líbí se mi, že Christine projevuje výraznějc svoji vůli aspoň co se týče Meg. Vždycky mě vytáčelo, že byla taková kam vítr tam plášť.
    A dáááál? :D

    OdpovědětVymazat
  2. phantom-love-never-dies20. února 2012 v 0:40

    Fakt mě baví ty tři psát. :D
    No jo, udělala jsem ji takovou nezvykle ráznější, asi je v šoku po Erikově smrti, stále. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Školní PC mě hezky přejmenoval, což? :D

    OdpovědětVymazat
  4. No, přece jenom je to dospělá ženská, musí být trochu od rány! :DNojo, koukám, to je koumák! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jenže ona nikdy dvakrát od rány nebyla. Nevadí...chce chránit nejlepší kamarádku. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, Lotte má hýbací obrázek! :DJá si myslím, že se dá čekat, že po tom všem nebude stejná jako předtím

    OdpovědětVymazat
  7. taky se mi zdá, sice ráznější to ano, ale i ankční - hned ví co udělat xD. Jinak nás také nějk.. sytíš.. až moc :D. Navíc němám tvé články na titulce netušim proč takže sem musím pracně chodit a hlídat to...

    OdpovědětVymazat
  8. phantom-love-never-dies20. února 2012 v 1:51

    Chtela jsem si ten hybaci obrazek zkusit. I need some hug :-D
    Jojo to je ono...chtela jsem zachytit Christinin vyvoj! :-DTvuj blog nema rad Lotteland :-D a...kdyz ja jsem taak nedockava se zverejnenim dalsich dilu...:-DZase to novy jmeno...a na Raminovi mi to nejde zmenit :-D

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jen ať sytí, já jsem pořád při chuti! :D[8]: Ty jsi na Raminovi? Fíííha, já z mobilu vždycky rostu, nenávidím i psaní smsek :D

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Nemá no :(

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To máš tak. Tvůj blog nemá rád Lotteland, Lotteland zas nemá rád mě. Pořád mi dělá naschvály :D

    OdpovědětVymazat
  12. Často ingnoruje moje komentáře, posledně jsem se sem vůbec nemohla dostat :D

    OdpovědětVymazat
  13. To je ale zmetek

    OdpovědětVymazat
  14. :D
    Prostě mu nejsem sympatická :D

    OdpovědětVymazat
  15. No mě už se to zpravilo, takže musíš na něj být milá a hodná a hladit a být něžná.. no jako k erikovi. xD

    OdpovědětVymazat
  16. Zapomínáš, že je ze mě teď víceméně raoulistka :D

    OdpovědětVymazat
  17. phantom-love-never-dies20. února 2012 v 4:42

    Ano jsem na Raminovi....a ehm....Lotteland neni zmetek :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Otazkou je jestli si to nemyslis :-D

    OdpovědětVymazat
  19. No tákkk... Lotteland je suprovej zmetek a mám ho ráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. Fanta to řekla pěkně :D
    Ne, jistě že si to nemyslím! Ale jestli mi bude ještě dělat naschvály, tak za sebe neručím :D

    OdpovědětVymazat
  21. Konečně normální počítač!! Uh. :DNo, když zmetek, tak alespoň suprovej. :D

    OdpovědětVymazat
  22. smamík... Lotetelande Lottelande...

    OdpovědětVymazat
  23. Když Lotteland nezvládá, tak jeho panovnice musí! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Tvůj blog potřebuje povnou ruku a přísný dohled! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Nezlob se, ale někde jsi ve východě udělala chybu :D

    OdpovědětVymazat
  26. Chtěla jsem říct ve výchově. Co to se mnou sakra je? :D

    OdpovědětVymazat
  27. :D :D :D To Erikova máma taky a jaký z něj vyrostl génius. To vraždění teď nechme být. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Dumám nad tou Christine, myslíš, že se z ní stane taková silná žena z ničeho nic? Tedy respetive po tomto zážitku? Já bych si tipla, že třeba bude teď schopná všechno zařizovat, proplesknout Raula, chytit svůj život pevně do rukou.. ale na jak dlouho?

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Protestuju! Raoula nepropleskovávat! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Chceš říct, že je možné, že mě tvůj blog jednou zabije?! Je  mi jedno, jak geniálně, zabije mě!
    A už mě zabíjí! Vysílá ke mně nebezpečné viry! :'(
    Umííííráááám!
    Vrahůůůů!
    Sbohem!
    :D

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Myslíš, že s tou Christine tam mám díru? No...mhmm...když dokázala v londýnské produkci proplesknout chudáka Fantoma....tak snad by zvládla organizovat pohřeb, ne? Jde o to, že cítí velkou zodpovědnost, snaží se to na sobě nedávat znát, navíc se musí potýkat s ironickou slečnou Fleck...přišlo mi to jako nejlepší cesta...[35]: Čekala jsem tuhle reakci. :D

    OdpovědětVymazat
  32. [36]: To ne, ale jakou ona má vlastně povahu? Taková tichá voda, co břehy mele? Napřed si nechá cokoliv nakukat a pak se musí vzchopit a chytit osud do svých rukou? Spíš to druhé..  Já si myslím, že by to takhle šlo. Mohla by zařizovat pohřeb.. proč ne. Ale teďka leží všecko na ní, jeden neschopný chlap naživu, druhý schopný chlap pryč.. a má i třetího chlapa na krku žeano.. jak se s tím vypořádá, to jí nezávidím..Upřímně nedokážu si ve Tvém příběhu představit nějaký happyend.. tak se ráda nechám překvapit.. Potají budu doufat, že Erik umřel jen jako :o).. Asi jako Romeo a Julie (myslím ten Juliin první pokus) :))..

    OdpovědětVymazat
  33. To je přesně ta situace, ve které se ocitla. Trio na ní vybaflo, že zdědila celý park, o který absolutně netuší, jak by se měla starat, pak na ní vzápětí vybalí, jak hodlá Erika pohřbít.
    Doma na ni čeká Raoul, vysedávající u krbu  a rozvažující jestli načít skleničku whiskey nebo ne, spolu s Gustavem, který je absolutně zmatený a traumatizovaný....nezbývá jí, než se vzchopit a jednat...Kéž by to šlo nějak zařídit, aby se Erik vrátil, stýská se mi po něm. :)

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: To se divím, kdybys postavila do fronty na proplesknutí všechny Rauly, co znám, tak ten Tvůj, jak ho popisuješ, by musel stát na prvním místě! :))[38]: No jsem zvědavá. Taky by mě zajímalo, jakou povahu máš vymyšlenou na slečnu Fleck, pokud tam tu její postavu chceš nějak rozvádět..
    No holt už to nebude tak, že Christine jde za tím chlapem, který jí zazpívá.. Dostáváme se z naivního muzikálu do literatury faktu, se obávám :).. :(...

    OdpovědětVymazat
  35. Zatím jsem neuvažovala nakolik velký dám slečně Fleck prostor....
    No jo, jenže v muzikálech se Christine nikdy až do takto svízelné situace nedostala...;)

    OdpovědětVymazat
  36. A já znovu protestuju, tentokrát proti nevhodnému užívání pojmů schopný a neschopný! :D
    Tak to pozor! Můj Raoul sice bumbá, ale to se dá v jeho situaci pochopit! :D

    OdpovědětVymazat
  37. [41]: Ha! Můj Raoul zatím nebumbá, i když měl už namále. :D
    Bylo by přesycení, dát sem šestou část? Já ji šikulka napsala místo dělání úkolu do Ekologie. Trololol. :D

    OdpovědětVymazat
  38. [41]: Jak říká klasik Cimrman: Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co proti tomu můžete dělat :o))..No ne, uvaž: Kdyby Christine vzala rozum do hrsti a přemýšlela už na konci FO. (A nepletla do toho hormony, což samozřejmě nejde, bez hormonů neuděláš pořádnou muzikálovou stóry).. A sepsala si seznam pro a proti, možná by došla na jednu velkou výhodu u Erika. Tu já naprosto obdivuji a je to podle mě důvod proč si takového chlapa vzít (nebo o tom aspoň uvažovat). Jak on to dokázal vyržet celý život v podzemí - to podle mě svědčí o tak silné vůli a charakteru (pominu-li nějaké ty mrtvoly), jak se zažral a pracoval.. Ten měl mnohem víc důvodů propadnout alkoholu, než rozmazlený vikomt..Raul má (měl) zlaté srdce a zachárnil ji. Ale život měl relativně snadný (jasně, vychován bez rodičů atd, rozdíl mezi knižním a muzikálovým Raulem, všecko beru..), ovšem nebylo v ději zas tolik důkazů, že je to chlap do nepohody.. Christine zaslepená hormonama mu skočila na špek. A já vám radím dámy, brát si někoho v zamilovanosti, na to bacha.. ne dřív, než po roční známosti, lépe nejmíň po dvou letech.. :)..

    OdpovědětVymazat
  39. Já konec FO prostě nechápu. :D Ale, to zase BJ nebude souhlasit. :D Ach jo, život byl tak snadný, když se mnou byla tým Fantom. :D

    OdpovědětVymazat
  40. [42]: Zatím? Myslíš jakože má přestávku? :)..[44]: Konec je tklivý, prostě muzikálový :)) Poslední větu asi potřebuju přetlumočit :)..

    OdpovědětVymazat
  41. Tým Fantom? Nekoukáš moc na Stmívání? :D
    Takže teď jsem Tým Raoul?
    Raoul jedééééé! :D
    Já nejsem tým Raoul. Já jsem "tým těch, co se pořád nemůžou rozhodnout, ale Raoul je jim fakt sympatický, protože nevraždí" Zkráceně TTCSPNRARJJFSPN, aby se nám to vešlo na trička :D
    Abys věděla, pořád fandím Erikovi, ale když si člověk vezme, že je to vrah a mluví o sobě ve třetí osobě...!

    OdpovědětVymazat
  42. Ve třetí osobě o sobě mluví v knize. :D
    Heleď, co máš s tím Stmíváním? :D Já jsem asi jen tak zblblá z Facebooku, no. Tam si pořád píší "I am wearing my Team Raoul T-shirt."
    Jo, fakt mám v přátelích děvče, co má tričko s nápisem Team Raoul. -.-

    OdpovědětVymazat
  43. [47]: :DDD... no proč ne :).. takové srandy z recese, takové já beru :)..[46]: :DD, znáš Červeného trpaslíka a díl Polymorf? :))..

    OdpovědětVymazat
  44. Já z toho moc nadšená nejsem. No aspoň, že to děvče je. :D

    OdpovědětVymazat
  45. [47]:  Počkej, tým Raoul fakt existuje? :-O Doufala jsem, že tohle fantomáky nepostihlo... :D[48]: Ne-e, neviděla. Přicházím o hodně?

    OdpovědětVymazat
  46. [49]: aha, no tak ja zas neznam souvislosti, udelej si svoje tricko, ne? :o)..

    OdpovědětVymazat
  47. To ne, todleto je moc. Když je mi blbé i hledat Hadleyho fotky na googlu... :D

    OdpovědětVymazat
  48. [50]: No nenašla jsem na YT ukázku v češtině a vytržené z kontextu to asi nebude tak vtipné - zvlášť pokud vůbec neznáš Červeného trpaslíka a jeho suchý anglický humor :)...
    "Navrhuji název našeho spolku Komise pro legalizaci a integraci teroristickych organizaci a jejich rehabilitaci ve spolecnosti, ma to ale jednu nevyhodu, zkratka je "klitoris" (v originalnim zneni, samozrejme)... :)).." ..Ehm, tak to jsem odbocila..

    OdpovědětVymazat
  49. Team Ramin! :D
    Sekla jsem se. :D

    OdpovědětVymazat
  50. [56]: :D Tak nějak podobně je to s mým TTCSPNRARJJFSPN :D[57]: Vidíš? A to je celé to její fantomáctví :D

    OdpovědětVymazat
  51. Ještě řekni, že u tebe mezi slovy Ramin a fantom není rovnítko :D

    OdpovědětVymazat
  52. Hahááá! A BJ má jako vždy pravdu! :D

    OdpovědětVymazat
  53. Sakra nevíš nebo "sakra je to sakra"? :D

    OdpovědětVymazat
  54. Ale joooo! A když se přehmátnu, nebudu moct psát, jako když jjgj jdgkjs atohj h vbsf

    OdpovědětVymazat
  55. A jak můžeš číst? Či se kochat barvou očí Hadleyho? :D

    OdpovědětVymazat
  56. Čtu po čuchu a... říkal někdo Hadley? José Armando, já vidím! :D

    OdpovědětVymazat
  57. Zázrak! :D Vidíš? Hadleyóza má své výhody! :D

    OdpovědětVymazat
  58. Samozřejmě že má. Jen si vem, jak krásně zní už ten název: HADLEYóza... Hmmmmm... :D

    OdpovědětVymazat
  59. phantom-love-never-dies22. února 2012 v 4:15

    Uz jsi ztracena :-D

    OdpovědětVymazat
  60. Naprosto a dokonale. Na facebooku se objevily nové fotky a jsou tak... tak... Áááách! :DHm, co je vlastně s karimloozou? Dlouho jsem tu nečetla nic o Raminovi :D

    OdpovědětVymazat
  61. Proboha, BJ, jeste toho trochu.. ja jsem rada, kdyz tady dole v seznamu novych clanku neni na kazdem radku TO slovo.. a Ty se po nem jeste ptas %))..

    OdpovědětVymazat
  62. Jen mi to bylo divné :D
    Víšco, risk je zisk. Doufala jsem, že když položím tuto otázku, Lotte se zamyslí a uvědomí si, že už nemá potřebu o "tom, jehož jméno se bojíme vyslovit" cokoliv dalšího psát - a už o něm nikdy neuslyšíme! :D
    A navíc nechci být jediná nemocná :D

    OdpovědětVymazat
  63. Možná, že mě ta posedlost vážně opouští! To bych potom měla celou dobu pravdu, s tím, že to není trvalá a smrtelná choroba. :D

    OdpovědětVymazat
  64. No nekecej! :D
    To bych potom hlavně měla pravdu já, říkala jsem, že to přejde :D
    Malý test (už jsme to jednou zkoušely, ale jak víš, nepovedlo se): Zkus říct "Ramin smrdí" :D

    OdpovědětVymazat
  65. Tak nic, asi to bude ještě chvilku chtít :D

    OdpovědětVymazat
  66. Fakt? Takže se párkrát nadechneš a vydechneš a pak to klíďo řekneš? :D

    OdpovědětVymazat
  67. Obávám se, že v této fázi nemohu pro pacientku nic udělat. Dojděte pro kněze! :D

    OdpovědětVymazat
  68. A to to vypadalo tak nadějně! :D

    OdpovědětVymazat
  69. Ale mně to nemůže ublížit. "The little fall of rain can hardly hurt me now." Prostě je mi fajn. Tralalaláá, tralalalííí... Dlouho jsem ho neslyšela!
    :D

    OdpovědětVymazat
  70. Chci Little Fall of Rain v podání Ramina! :D *.*

    OdpovědětVymazat
  71. A když jsem sem dávala fotku Ramina v ženském looku, byla jsi proti :D

    OdpovědětVymazat
  72. Ne, to není šumafuk! ÓÓMMM. ÓÓÓMMM.

    OdpovědětVymazat
  73. To mi teda vysvětli, proč to není šumafuk! :D
    A viděla jsi už křečíky? :D

    OdpovědětVymazat
  74. Už mě nerozčiluj, nebo ani meditace nepomůže. :D
    Křečíky. Ne, musím to napravit. :D

    OdpovědětVymazat
  75. Já nerozčiluju, nic jsem neřekla! :D
    To musíš! Jsou skvělí :D

    OdpovědětVymazat
  76. Mě to pořád nechce pustit. Chce to po mě jakési přihlašování či co. O.o

    OdpovědětVymazat
  77. Aha. To bude tím, že jsem byla přihlášená :-/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky