Méně útočný Erik a šílená Meg

Ten titulek může znít trochu šíleně, přiznávám....:D






Komentáře

  1. Ta medena barva satu je bozi... :).. a kde vzal najednou Fantom ty vlasy?!V podstate se da rict, ze vedomi toho, ze "ja jsem ji tehdy opustil, i kdyz jsem ji tolik miloval, nemel jsem to delat, az ted zjistuju, ze i ona me milovala" znasobene tim, ze "to dite je moje?!!!".. na to nelze rict, jak by se clovek mel spravne/logicky zachovat.. jeden je agresivni, pak zdrbly, pak ma radost.. a jiny Fantom to ma zas jinak..

    OdpovědětVymazat
  2. Chich. Meg vypadá jak matka od patnácti hyperaktivních dětí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, ty šaty jsou pěkné. Ale nemá tam žádné perly. Jsem cvok na perly. :D V Lodnýně je Christine  měláá.:DNo jistě, to máš pravdu, ale víc fantomovské je spíš to, jak to měli ve West Endu..[2]: Ježda :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: chudery matky :)..Jeste jsem zapomnela dopsat, ze jako vrchol vseho je Fantom zdrbly z toho, ze se ho Gustav boji. Coz je snad nejvetsi teatralni nelogicnost (nechci-li rict primo blbost) tohoto muzikalu, kterou muze vymyslet jen chlap - at uz ta postava nebo autor muzikalu :o)). Ze se male decko nelekne, kdyz na neho nekdo takhle vybafne - at uz ma v sobe maly jake chce geny :o)..

    OdpovědětVymazat
  5. Ale tak, Erik se nechal unést a já bych to chápala...
    Navíc, ho tam pořád ujišťoval, že přijme krásu uvnitř, tak Erik snad doufal, že pohled na jeho tvář unese...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Když ji škrtí v Phantom confronts Christine...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: ajo, no to musi byt super pocit, byt skrceny a jeste pekne pres perly %-))..[6]: sliboval krasu uvnitr, tak ji asi Gustik fakt cekal..[3]: "fantomovské" nebo "raminovske"? rozslisujes to jeste ? :o)))..

    OdpovědětVymazat
  8. Možná to mohlo trošičku škrtit...:DNo, jediná omluva pro mě u Gustíka je, že je tak malý. :DAle noták! Ramina teď z toho vynechme. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vida, vůbec jsem nezaregistrovala, že Christine někde má/nemá perly...Já si myslím, že z toho souznění se synkem byl Erik tak nadšený a vyjetý z kolejí, že mu prostě nedocvaklo, jak je naivní si myslet, že se desetiletý kluk nelekne...Chich... :D

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: zcela souhlasim. Samozrejme, ze se musel leknout - to co mu ukazoval predtim celou pisnicku byly spis takove snove priserky z pohadek nazivo.. Co cekal, ze se stane, kdyz to tak na zaver vygraduje?!.. ze mu skoci synacek kolem krku .. ?! :).....stale je mi zahadou, kde vzal Fantom ty bile vlasy..

    OdpovědětVymazat
  11. Erik se nám zkrátka nechal unést...:)Asi mu nějak záhadně dorostly, či co..:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky