Remember, love never dies! 2. část

Srdečné poděkování těm, co přečtli první část a za jejich ohlasy. Máte-li odvahu, čtěte dál. :D
Já vím, jsem s tím moc hyperaktivní. Proto....proto se budu krotit. Možná.
This is Lotteland! :D


"Raoule! Ta žena ale tvrdila, že jsi odjel...." zamumlala Christine a sevřela Erika pevněji.
Raoul se snažil tvářit lítostivě nad smrtí svého soka, ale upřímně řečeno v něm pohled na jeho bezvládné tělo nevzbouzel příliš emocí. "Musíme jít. Pusť ho." jemně ji vzal za ruce, ale ona se rozplakala ještě usedavěji a s prázdným pohledem přeskakovala pohledem z Raoula na Erika.
"Christine, prosím..." naléhal Raoul.
"Nemohu ho tu nechat! Neopustím ho. Vybrala jsem si....jeho." štkala Christine jako smyslů zbavená.
"Je mrtvý. Mysli na Gustava, pusť ho Christine. Nech ho...jít."
"Ne! Ne! Ne...." Christine začínala být hysterická a tiskla si mrtvého Erika k sobě.
"Pane!" zazněl nad nimi výkřik. "Co je s ním? Je v pořádku?" na molo doběhli Erikovi nejbližší, jeho tajemné trio.
"Je mrtvý." ozval se dutým hlasem Gustave, stěží vnímající hádku jeho rodičů. Lépe řečeno jeho matky a Raoula. Jeho svět se obrátil naruby. Roztržitě otáčel prstenem na palci, jediném prstu na kterém mu nesklouzával.
"Mrtvý?" zopakovala slečna Fleck a přitiskla si dlaň na ústa. Squelch ji konejšivě objal a pohlédnul na Gustava, jediného ochotného podávat nějaké bližší informace. "Ale...jak?" hlesnul a pohledem se mrtvému tělu jeho pána vyhýbal. "Slečna Giryová..." odříkával Gustave jako robot, nepřestávajíc zuřivě otáčet prstenem.
"Měli jsme jít s nimi! Mohli bychom tomu zabránit! Říkala jsem to! Celou tu dobu jsem vám to říkala!" zavrtěla hlavou slečna Fleck.
"Nakázal nám, ať zůstaneme v Phantasmě." ozval se poprvé zaražený Gangle.
"A teď už nám nenakáže nikdy nic!" zapištěla Fleck.
"Můžete už zmlknout?" vyjela na ně Christine, již podruhé zahazujíc sebeovládání za hlavu. Její křehkost zemřela spolu s Erikem. Už nemá anděla, který by střežil každý její krok. Teď se musí už starat sama.
Trio na ní jen dotčeně zůstalo zírat. "Jak si slečna Daaé přeje." odtušila Fleck a založila si ruce na hrudi.
Raoul na Christine chvíli zaraženě zíral. "Christine, co nevidět se zhroutíš. Už ho pusť. Pánové se o něj jistě postarají." vzhlédnul s povytaženým obočím na trio, které přikývlo.
Christine se k jeho údivu usmála a políbila Erika na čelo. Raoul na okamžik zavřel oči a odvrátil se, nedokázal se na ně dívat. Když se na ni znovu pohlédnul, vrávoravě vstávala a prohlížela si své zakrvácené ruce.
Měla na rukou krev anděla. Zemřel vlastně kvůli ní. To ona by byla terčem té osudové rány, kdyby nestál v cestě a nechránil ji jako vždy. Nikdy si toho nevážila, nikdy mu ani nepoděkovala. A teď už je pozdě. Před lety mu zlomila srdce a teď ho zabila. Cítila, jako by jí srdce obemkla ledová obruč a sevřelo se jí hrdlo.
"Maminko!" zaslechla odněkud zdáli Gustavův poděšený výkřik, když v mdlobách spadla do náruče Raoula.

Komentáře

  1. Tak to jsem zvedava, jestli ma Raul srdce nebo ne :)..

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, jde poznat, že nejsem raoulistka. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fňuk. Chudák Erik. Fňuk... CHudák Raoul!! Fňuk-fňuk!
    Pardon, jsem tak trochu dvojitě naměkko, právě jsem totiž dokoukala LND. Je to... úžasné, Fantasma je prostě něco dokonalého! Jen jsem třeba u Devil take the hindmost měla pocit, že Simon je lepší herec než Ben (jmenují se tak, žejo?)... Když Christine četla dopis od Raoula, začaly mi z očí padat slzy jako hrachy a padají doteď. Jsem kňoura...
    A teď ještě tohle! Ty mě chceš zabít! Fňuk! :D
    Na uloz.to to musím nahrát zítra, protože za několik hodin se nahrálo asi 10% první části a pak se mi vypla Krabička :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tušila, že sleduješ Love Never Dies, když jsi se tak neozývala.
    Asi už to viděli všichni, jen já ne. :D
    No, snad se ti to povede dnes :(

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo, ještě že se k nás večer do pokojíčku nepřišla podívat mamka, to bych zas měla kázání o tom, jak nejsem normální, když tak brečím nad "hovadinou" :D
    Fakt jsem se snažila to nahrát, ale Krabička má asi něco proti :-/ Ale hlavně že už je problém zažehnán :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je zažehnán? Jakože už se Ti to povedlo?Nebo mám to teda někam nahrát? Honza mi včera stáhnul kvalitnější verzi dvd - prostě proto, že jsou tam i titulky.. Ale nevím jak s nahráváním, kolik naše připojení dovolí. Jak je ten film velký, co máš Ty, BJ ?

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, už to čtu, že už to máš :)..

    OdpovědětVymazat
  8. Lotte psala, že se to znenadání objevilo na uloz.to. To je tak vždycky - objeví se to tam až potom, co jsem to s vypětím všech sil sehnala :D Já k tomu mám taky titulky, jenže jsou zvlášť a já je na to neumím naroubovat, ale nijak moc mi to nevadí, spíš by mě rušily...
    To moje je na dva kusy, oboje má 702MB

    OdpovědětVymazat
  9. Anoooo! Už to máááám! Anoooo! Yeees! Jdu se dívat! Jou! Jou! Jou! Jupí! Jupí! Jou! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ok, tak to je asi to, co mam i ja :).. Na titulky se tesim :).. Jake mas doma prehravace videa? Optam se na nejaky nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám obyčejný Windows Media Player, ale docela mi to stačí :)Tak co, Lotte, už je dokoukáno? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám VLC media player, v tom totiž jde přehrát skoro každý formát. :)Ano! Ano! Jsem ohromena! Já ani POTO tolik neobrečela! Páni! Sharon je nejlepší Meg jakou jsem kdy viděla! A Gustík je tak sladký!
    Ještě nikdy, nikdy se mi  nestalo, že by mě rozplakalo něco, co není smutné! A já začala natahovat už v Look with your heart! :D A jak jsem se rozjela....nemohla jsem přestat. Tudíž jsem celé LND probrečela! :D A nejvíc mě vážně dostala Sharon! Byla p-e-r-f-e-k-t-n-í! V Meg-LOTTEžebíčku je odteď na prvním  místě! A Bože, Anna a Ben! Překvapili mě! Moc mě překvapili! Já si o nich myslela, že jsou takoví...no odtažití! Ale páni! Páni! Jdu odklízet tu hromadu papírových kapesníčků u počítače.....ooops. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám celý polštář mokrý, tak jsem ráda, že nejsem jediná :D
    Jo, Meg byla fakt fenomenální!
    A víš, co bylo nejlepší? Ty její punčochy v Only for you :D

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny kostýmy jsou prostě dokonalé! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak, Lotte, na které kostýmy se vrhneme nejdřív? FO nebo LND? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem toho zase tolik nenabrecela, kdyz uz jsem dej znala (narozdil od FO25), ale par slz jsem uronila, to zase ne, ze ne.. Navic s tim mym spolubydlicim to je tezka rec, nenutim ho se na to divat se mnou, ale stejne me ty jeho nazory ovlivnuji, takze se do toho tolik nezazeru...Kostymy byste si mohly vyrobit ne? to je snazsi nez pro ne jet do Australie :o)).. Btw ty boty ovsem by se daly nosit normalne, narozdil od satu :o)..

    OdpovědětVymazat
  17. No, eh, v mém případě bude jednodušší si pro ně dojet :DJéj, Lotte, víš, co mě napadlo? Kostýmy z Londýna přece nikdo nepotřebuje! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to by pro mě taky bylo snažší si tam dojet...:D[19]: Whooop! Geniální! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Žejo? :D
    Achjo. Musím si nabrnknout jako jedna kamarádka kluka, jehož babička je švadlena. Kamarádce ušije šaty na ples, mně na masquerade :D

    OdpovědětVymazat
  20. Myslíš, že má Ramin v rodině švadlenku? :D

    OdpovědětVymazat
  21. Těžko říct...
    Ale Hadley určitě :D

    OdpovědětVymazat
  22. Prostě tak. Koukneš a vidíš. Víš, když jde o tvou spřízněnou duši, stačí jediný pohled... :D
    (... a víš, že má babičku švadlenu :D)
    Ale myslím, že u Ramina doma je přes šití Mandy :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jenže Mandy půjde s Rosalií na medvěda. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Tak já ti půjčím Hadleyho babičku :D

    OdpovědětVymazat
  25. No jistě! Ale... mám ji vzít na pustý ostrov? :D

    OdpovědětVymazat
  26. Hm, neobejdeme se bez těch šatů? Už takhle budeme mít obě dost narušené soukromí :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ale když...tak pěkný šaty, jen považ! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tak heleď, uděláme to jinak. Chceme-li se vdávat, stejně to na pustém ostrově nepůjde, takže stanovíme datum svatby a řeknem: "Drahá babičko Hadleyová, do toho a toho dne ať tu máme šaty!"
    A pak se pojede pá! :D

    OdpovědětVymazat
  29. A ušije nám na ten ostrov aspoň pár šatů do zásoby? :D

    OdpovědětVymazat
  30. To jde o to, kdy se budem vdávat :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tak si vyber, jestli chceš šaty nebo dostat vdovce rychle pod chomout :D

    OdpovědětVymazat
  32. No prosím, když jsem to říkala já, chtěla jsi i šaty :D

    OdpovědětVymazat
  33. Tak chtěla bych obojí, ale Ramin má přednost! :D

    OdpovědětVymazat
  34. To mu musíš jednou říct, žes mu dala přednost před šatama :D

    OdpovědětVymazat
  35. Jistěže, za to tě bude neskonale milovat! :d

    OdpovědětVymazat
  36. Hm, že bych se šatů taky vzdala? :D

    OdpovědětVymazat
  37. phantom-love-never-dies20. února 2012 v 5:00

    Najednou! :-D

    OdpovědětVymazat
  38. Já bych se bez nich obešla celou dobu, abys věděla :P :D

    OdpovědětVymazat
  39. A ty kecko! Já to říkala už předtím!
    Komentář 35, 36, má drahá :P :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak nic. Asi jsem chytila jako bonus sklerózu. :D

    OdpovědětVymazat
  41. To mi teda řekni, v čem je karimlooza lepší :D

    OdpovědětVymazat
  42. Při skleróze zapomínáš, při karimlooze...Ramin! Ramin! Hot and hot. Hot and hot! :D
    To je lepší než lost and gone, že? :D

    OdpovědětVymazat
  43. To jsi ráda, že jsem tě to naučila, žejo? :D

    OdpovědětVymazat
  44. Kde jsi k tomuhle slovu sakra přišla? :D

    OdpovědětVymazat
  45. Já nevím, ono se to samo. :D

    OdpovědětVymazat
  46. Onoto a Seto, však víme :D
    Já jeden čas na všechno říkala "Super", ale časem to přestalo být super, tak už to nepoužívám :D

    OdpovědětVymazat
  47. Však tak skončilo i pravdaže. :D

    OdpovědětVymazat
  48. Můžu se těšit i na konec "ohromně"? :D
    A kdy bude další díl? :D

    OdpovědětVymazat
  49. To záleží na tobě. :D
    Nejspíš zítra. :)

    OdpovědětVymazat
  50. Na mně? Jak já to můžu ovlivnit? :D
    Až zítra? :-O

    OdpovědětVymazat
  51. Když přestaneš psát komentáře, ve kterých se přímo nabízí odepsat ohromně! :D
    No jo, zkouším, jestli to vydržím den bez zveřejnění nového dílu a zatím to vypadá, že jo! :D

    OdpovědětVymazat
  52. Takové tedy opravdu nepíšu! :D
    Nic nezkoušej, na to nemáš sílu, rupne ti cévka a budeš tahat nohu! :D

    OdpovědětVymazat
  53. Že ne? :D
    S tím mi vyhrožuješ už podruhé a pořád nic! :D

    OdpovědětVymazat
  54. Přeješ mi moc milé věci! :D

    OdpovědětVymazat
  55. Hele, je zítra, a pořád mi nic neprasklo, je to v pohodě. :D

    OdpovědětVymazat
  56. phantom-love-never-dies22. února 2012 v 4:12

    Psst, jestli mi to budes porad tak privolavat tak se to vazne stane a uz to nikdy nedopisu...:-D ani sedmou cast vlastne jeste nemam :-D

    OdpovědětVymazat
  57. TY ještě NEMÁŠ sedmou část?!!! :-O

    OdpovědětVymazat
  58. To nesedí od osoby, co prohlašuje, že má školu to....uhm.....ráda. :D

    OdpovědětVymazat
  59. Tak pozor!
    Řekla jsem DOCELA ráda, abys věděla. Jinak to nejde. Máme ve škole ovce! Tak jako tak ji mám taqk málo ráda, že jsem velkou část dnešního vyučování věnovala pročítání Fantomova dědice (je to blbé jméno :-/) a tak...

    OdpovědětVymazat
  60. Ovce? Huh? :D
    Fantomův dědic není blbé jméno! To spíš zdlouhavý anglický název je na tom hůř. :D

    OdpovědětVymazat
  61. No, ovce kamerunské. Pištu a Píšťalku :D
    Je to přitroublé :D Ale bacha, o anglickém názvu ani slovo! Všimla sis někdy, co hlásá záložka, když najedeš na můj blog? :D

    OdpovědětVymazat
  62. To vážně chápu. Jo. JO. :D
    Není! :D A sakra. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky