Fantomova zpověď I. (První setkání)


Drazí a vážení, přihlásila jsem se na blogu Fanty (http://fantalight.blog.cz) do projektu s názvem Fantomova zpověď, což bude pravidelná čtvrteční rubrika. A přicházím s prvním dílem na téma první seznámení se s Fantomem! :)



1. Kdy ses poprvé dozvěděla o nějakém "fantomu opery"?
Když jsem se jednoho dne ukrutně nudila a surfovala si po YT a narazila na titulní píseň v podání Gerarda Butlera a Emmy Rossum.

2. Viděla jsi poprvé film nebo četla knihu? Jakou verzi?
Má první zkušenost s Fantomem Opery byl film z roku 2004.

3. Jaké byly tvé první pocity a dojmy, když jsi poprvé uviděla obal knížky či DVD než jsi ho otevřela?
"Jejda, ona vypadá, že má z toho pána s maskou strach ale stejně s ním dobrovolně leze kamsi do podzemí, to je zvrácenost." :D :D *stydím se* :D

4. Jaké byly tvé první dojmy, když jsi vklouzla do děje?
Ani nevím, byla jsem z toho tak u vytržení, že jsem ani neměla čas, dumat nad svými pocity. :) Zkrátka mi to učarovalo. :)

5. Změnily se tvé pocity poté, cos přečetla/ shlédla celé dílo?
Ano. Už vím, že to není pán s maskou, ale Anděl hudby, génius a po svém pochopila ten unikátní vztah mezi Erikem a Christine. Každý si to přece jen vykládá jinak. :)

6. Co byla tvá první věc, kterou jsi po filmu/ knize udělala?
Začala o tom všem nadšeně vyprávět. + Zaspamovala Fantomem svůj Facebook. :D

7. Chceš někomu poděkovat za to, že ses mohla s ním "seznámit"?
Milé, You Tube, děkuji, že jsi mne náhodou přivedl k Fantomovi. :D

8. Kdy jsi poprvé zjistila, že je tento příběh něco jiného než všechny ostatní, které jsi doteď četla nebo viděla?
Myslím, že hned po prvním shlédnutí. Bylo to pro mě opravdu něco magického a těžko se to popisuje....
Nikdy jsem s žádným hrdinou tolik necítila, opakovaně kvůli němu neplakala, Erik už je součást mého života. :)

9. Změnilo se nějak tvé chování?
Jsem více romantická dušička, s hlavou věčně v oblacích a pochopila jsem, že důležitá je "krása uvnitř" .:) A jsem taky fantomácký cvok. :D

10. Co od té doby děláš jako samozřejmost, cos před tím nedělala?
Čistím si zuby u počítače u videí Fantoma. :D :D :D Rodiče už si zvykli. :D Zvykli si i na to, že někdy si zuby čistím i čtvrt hodiny-půl hodiny. :D

11. Jsi ráda, že ho znáš, nebo bys raději vrátila čas a tenkráte se tomu setkání vyhnula?
Jsem moc vděčná, že jsem na Fantoma narazila! Nefalšovaně mi změnil život k dobrému, poznala jsem pár lidí, kteří už jsou sice jen virtuální ale přesto podstatnou součástí mého života a denně prožívám pohádku hudby noci. :)

12. Čím je pro tebe Erik? Neviditelným přítelem, platonickou láskou, kamarádem, vzpomínkou na něco, představuje tvé nedosažitelné cíle…
Ode všeho něco! :) Je to neviditelný přítel, na kterého se obracím když mi zrovna není fajn a klidně si s ním třeba začnu jen tak povídat, má platonická láska, nedosažitelný cíl a také, což nebudu zastírat, že mě občas trochu umí rozčarovat :))

13. Co se ti do paměti při sledování/ čtení Fantoma vrylo navždy do hlavy?
Jak jsem na to tak poprvé narazila na YT, viděla jsem tři videa v následujícím pořadí. Phantom of the Opera, Music of the Night, All I Ask of You (reprise) a z těchto tří videjí jsem si poskládala zajímavou verzi děje, které se doteď směju. Christine šla do podezmí s Fantomem, přestala se ho bát a pak umřela a Fantom jí oplakával s růží. :D :D :D
A to jsem tehdy prosím nevěděla o LND! Byla jsem tehdy nejspíš jasnovidka, předpověděla jsem děj! :D
14. Tekly ti na konci slzy?
Nějaké slzení tam bylo. :)

15. A při dalším sledování filmu?
Absolutně pokaždé.

16. Chcete abych ve zpovědi pokračovala?
Naprosto ano. Je to moc zajímavé a těším se na pokračování.


Komentáře

  1. menší dotaz.. nemohla bys tam raději hodit ten můj obrázek? alespoň nějak nenápadně pod to.... :) Jinak jsem ráfa že tě to zaujalo.

    OdpovědětVymazat
  2. to se zubaa mě pobavilo doslova. Asi to taky zusím, třeba budou konečně bílé a ne příšerně zažloutlé.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to geniální, fakt! Vždycky jsem se u čištění zubů strašně nudila a rozhodně si je nečistila dvě minuty denně. :D
    Teď se na čištění zubů těším a čistím si je aspoň čtvrt hodiny. :D
    No jooo, tak já tam teda ten obrázek dám. No. Ale Ramin musí zůstat. :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: ak si ho dej třevba do dlších deset článků... Bože.. ty mě zabiješ. Čím mojí zpověď a při tom covět na Ramina.. proč mi připmíná pořád Roming od Vodafonu?

    OdpovědětVymazat
  5. Romin? Oj :D
    No tááák, no tááák, já doufala, že sis už zvykla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ok vzdávám to. Je vidět že se i mé snažení vůbec, ale vůbec nelíbí :( :´(

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já Ramina dala pryč, to jsem nečekala, že to bude takový problém. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A ani jsem neplánovala se tě nějak dotknout. :)

    OdpovědětVymazat
  9. není... je to tvůj blog...jen neumím psát vtipy které ode mně nikdo nechápe :D

    OdpovědětVymazat
  10. To s těmi zuby je skvělý nápad, já na ně kolikrát kvůli FO spíš málem zapomenu :D[1]: Takže blbeček Butler je povinný? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já vím! Je to prostě přímo geniální! Poprvé mám zuby jako perličky! Asi si to nechám opatentovat !:DVypadá to, že je. :D

    OdpovědětVymazat
  12. ok těch pár centáků ještě pozlatím...

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: hej!! byl to nejlepší fotka kde není až tolik vidět... až na ZLATEJ ksicht.. dokaž že je to butler!!!

    OdpovědětVymazat
  14. To se prostě pozná, že je on. Navíc ta maska...to je on! :D

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tiše závidím a zavádím tvou metodu :D[12]: Obrázek je pěkný, Butler je blbeček. Ramina na skladu nemáš? :D Ne, dělám si legraci. Je to fakt pěkně upravené :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jdi do toho! Jsem génius! :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. aspoň někdo :). Tak jo, vím jakou další  obrázek pro další projet a co/ koho by si přílanaše milovaná BJ?P.S. Gerry alespoň vypadá dobře :P

    OdpovědětVymazat
  18. Jestli "Gerry" vedle Ramina vypadá dobře, tak já jsem čísnký bůh srandy :D No dobře, nechme toho. Když už jsme u toho, BJ by nepohrdla i Raoulem, ale musí to být Hadley Fraser! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ukončeme tuto debatu, než v Lottelandu vypukne válka. Ale kdyby něco, stavím si barikády v rubrice Lotteland! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Will you join in our crusade? Who will be strong and stand with me?  
    Chachá, bude boooj! :D
    Což rozhodně nechci, jsem pro mír, ale stejně... :D

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Jemi potěšením Číský bohusranda... tak dlouho jsem vás chtěla potkat :)[21]: Bitka bitka... že by bojovaly všechny moje tři blogy? xD

    OdpovědětVymazat
  22. Hočing-ming-su! :D
    Čínská bůh srandy neraba Butler! :DTo neplatííííí, ona má tři blogýýýý! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tři? Bože, skončím jako Enjolras! :'( ONE MORE DAY BEFORE THE STOOOOOOOORM!

    OdpovědětVymazat
  24. Ach jo! Já prostě nechápu to vkládání odkazů na blog.cz. Mě to prostě nefaká! :(

    OdpovědětVymazat
  25. Drink with me to days gone by
    Can it be, you fear to die?
    Will the world remember you when you fall?
    Could it be your death means nothing at all?
    Is your life just one more lie?Fňuk, skončím jako Grantaire. Kluci, jdu za váma. Ať žije republika! Ať žije Ramin! :D

    OdpovědětVymazat
  26. naštveš se když řeknu že mi Ramin připomíná Mádla?

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: co přesně nechápeš a co chceš udělat? pokusím se vysvětlit. :)

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: čínská bůh srandy ne žlutá. Čínská bůh srandy sluníčková! :D

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: Já se nenaštvu, já se směju. Ale Lotte bude zuřit :D

    OdpovědětVymazat
  30. ooo čnský bůh srandy moc horká
    Jo už toho nechám nebo tu začnu psát i v agličtině takdo debilně :D

    OdpovědětVymazat
  31. Gah! Naštvu, už jsem z budování barikád udělala oficiální zprávu. :D :D :D Bídníci blogu. :D[32]: Takže, dám odkaz do článku, označím, kliknu na ten řetěz či co, zadám cíl, napíšu titulek, dám akualizovat a nic se nestane. :D

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: tak koho mi sakra připomíná?

    OdpovědětVymazat
  33. no já to dělám takto: napíšu slovo, označím, kliknu ta "vložit odkaz", vložím tam odkaz (doporučuji ho opravdu celý to URL) - vkládám do "vložit URL", kliknu na ok (titulek nepíšu ptž to slovo tam mám) a toť vše a dát uložit a vrátit se do archívu.

    OdpovědětVymazat
  34. Mám to! Mám to! Děkuji! :D :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já dávala jako první odkaz a ten jsem upravovala, ne prostě slovo. Jsem to ale tydýt!  :D

    OdpovědětVymazat
  36. jo a funguje to totéž i na obrázky. Klikneč na obrázek, a dál stejně jako u textu ;)

    OdpovědětVymazat
  37. To je dobře. Jsem moc mladá na hrdinské umírání na barikádě. :D

    OdpovědětVymazat
  38. jaké jsou hrozby když se neplní? prázné? bezvýsledné?...

    OdpovědětVymazat
  39. Velkolepé a hrdinské, o to spíš, že byl ten, jemuž bylo hrozeno, omilostněn! :DMladá? A kolik bylo Enjorlasovi, hm? A co Grantaire nebo Courfeyrac nebo Jean Prouvaire? A co malý Gavroche, hm?

    OdpovědětVymazat
  40. Tady někdo tu bitvu chce a chce. :D

    OdpovědětVymazat
  41. Jste na mě zlé. Obě. Spiknutí. Fňuk. Jdu plakat za svojí brožurkou. :'( :D

    OdpovědětVymazat
  42. [46]: ne to ne!já dělám překlad!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  43. Já jsem na tebe zlá? To myslíš vážně? Já chtěla nasadit svůj život za Ramina a ty takhle! Chováš se ke mně jako Enjorlas ke Grantairovi, abys věděla! :'(

    OdpovědětVymazat
  44. jak tam říkali Erikovi? Anděl smrti? ne krapet jinak,...

    OdpovědětVymazat
  45. Podle Lerouxe ho označovali slovem, které znamená "mistr propadlišť a tajných dveří" nebo tak nějak

    OdpovědětVymazat
  46. Myslela jsem na Fantu. Chtěla jsem bránit TVÉHO RAMINA. Tak moc "zlá" já jsem! :P

    OdpovědětVymazat
  47. [57]: jo jasně ale uKay měl něco se smrtí.. říkala mu tak Sultánka

    OdpovědětVymazat
  48. já vím že já mu říkám Anděl smrti (Azrael) ae ... adděl smrti, mučící anděl, zabíjecí anděl, anděl s lase, Anděl bububu....

    OdpovědětVymazat
  49. jo jinak varuji.. Erik zde nebude takový ten mírný mužík se srdíčkem jak ho známe z dob s Christine. aspoň začítek prní kapituly...

    OdpovědětVymazat
  50. tak je to anděl zkázy :) a 1. kapoškhotová :)

    OdpovědětVymazat
  51. Jupíjej! Konečně taky jednou uvidíme někoho jiného než Lloyd Webberova polofešáka fňukajícího nad ztracenou láskou :D

    OdpovědětVymazat
  52. jj... na tohle mám právo já takže ať si Erik trhne! Jednou za uherskej rok se zabouchne a hned se zhroutí svět. To já mít tyhle sklony jsem již minimálně pětkrát mrtvá.

    OdpovědětVymazat
  53. Super song :))) http://www.youtube.com/watch?v=aLDsgNk2Jjw&feature=youtu.be :)) fakt moc krásný, kdo má city, tak to pochopí naprosto!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky