Dokud Lotte nebude mít DVD...

...tak bude bude nehorázně spamovat s každou novinkou okolo australské Love Never Dies.
Našla jsem obrázek, kde kromě typických výjevů které známe z traileru můžeme vidět i polibek Erika a Christine (!!!), mrtvou Christine či Meg držící si pistoli u spánku. Je vážně dobré, jak to mají do posledního detailu dotažené, zhroucená a pološílená Meg má dost věrohodně rozchuchanou paruku.
Jen, z tak malinkého obrázku se to špatně posuzuje, ale...to Christine umře bez jediné kapky krve?


Komentáře

  1. Kurnikšopa, nemohlo to být ještě menší rozlišní? No já vím, mohlo.. aspoň něco :)..Na DTTH se taky hodně těším :o)..Pokud umírá v těch luxusních šatech, tak chápu, že od krve upustili..
    Ad paruky: je super, že nemá Christine a Meg pořád stejný účes jako v londýnské verzi. Líp se věří časový odstup a posunutí děje. Přidává to na věrohodnosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Lotte jednou skolí infarkt, fakt že jo :D
    Vypadá to skvěle, skvěle, skvěle! No jo, Christine nám nekrvácí! Zdá se, že má šaty vyprané v nějakém kouzle od Horsta Fuchse, takže se skvrna sama sežrala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem to našla, tak jsem to sem hodila.:DDTTH bude luxusní. Už se těším na škrcení Raoula. :DNo jasně, v těch šatech je to asi efektnější než v těch už né tolik působivých jako v Londýně, ale...postřelí ji a ona umře bez krve? No promiňte ale...:D
    Ty paruky se mi líbí a hodně. :))[2]: Nedivila bych se. :D
    Horst Fuchs! Dědek jeden! Kazí věrohodnost nejpodstatnější scény :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jdu mu napsat do Švýcarska :DTak se stalo, čeho jsem se obávala - nemůžu se dostat od blogu

    OdpovědětVymazat
  5. Co, Horst? :D
    No dobře, teď vážně. Opět jsem ovládla své království a udedám na trůn. Má drahá sestřička to, lidově řečeno, "hacknula", tzn. donutila blog vyzradit nové heslo a já se znovu ujímám vlády. Uff :D
    Víšco, už dřív jsem psala na blog.cz, co mám s tím "fantomem" dělat - a oni mi řekli, že nemám nikomu dávat svoje heslo, toť vše. Děkuju pěkně, to bych bez nich nevěděla. No a teď jsem jim psala znovu, ale mezitím už si ségra poradila. Ona s tím má naneštěstí zkušenosti, jeden blog jí někdo ukradl a blog.cz jí odmítl na něj znovu pustit.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyyyjo, to jsou nemile informace.. Tvoje segra je odbornik nebo bezny uzivatel, ze to umi hacknout? Me se teda predstava, ze pet let clanku by mi nekdo ukradl vubec nelibi :(.. Taky je nad me chapani co s tim delat jineho, nez dat tezke nove heslo..

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tvá sestřička je geniální! A nejen v hackování blogů, ale i v kreslení! :D Ano, správně, přišel mi tvůj dopis. Ženiálně, ženiální děkuji moc! :D

    OdpovědětVymazat
  8. No, ono je to asi tak, že ten tam nahoře nadělí do každé rodiny stejně počítačového nadání a je mu jedno, jak si ho v té rodině rozeberou. u nás doma to dopadlo tak, že u mě se neprojevilo jakékoliv porozumění počítači, takže je zcela jasné, že pokud někomu v okruhu deseti kilometrů na počítači něco nejde, jsem to určitě já. Naopak ségra schrábla naprosto všechen technický talent a je schopná udělat s počítačem cokoliv, dokonce i hacknout můj hacknutý blog, za což jsem nesmírně vděčná, jelikož bych svůj blog nevyměnila za nic, i když ho mám "jen" rok.
    Teda ne že by ségra byla nějaký hacker, to ne. Jen se jí už stalo nejen na blogu, že přišla o svůj účet, tak se naučila si sama nějak pomoct.Takže můžu vyřídit, že se Operetta líbí? :D A co říkáš reklamě? Jo a hlavně! Jaké máš tetování? :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je zlé! To znamená, že do naší rodiny to technické nadání Bůh zapomněl nadělit. :DAno, Operetta se mi líbí převelice, opravdu velmi si toho vážím, že pro mě někdo nakreslil obrázek, co vážně vypadá jako obrázek a není to jen žalostně vyhlížející písmenko R uprostřed pavučin v Adelphi Theatre, ehm...:D
    Reklama je super, krásně se třpytí! :D
    Tetování? Ještě nevím, ještě jsem tu žvýkačku nerozbalila. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Drahá Lotte, pak mám tu čest ti oznámit, že budeš mít ještě sourozence, který počítačový talent shrábne :DU eRka berme jako polehčující okolnost, že myšlenka byla dobrá :D Nojo, u nás ségra shrábla asi i nadání na kreslení :D
    To víš, třpytky jsem tam prostě naplácat musela :D Taky mi mamka vynadala, že ten lak smrdí po celém domě :D
    Týjo, ještě jsem nepotkala člověka, co se na Pedra nevrhne hned, aby se dozvěděl, co má za tetování :D

    OdpovědětVymazat
  11. Aha. Tak to nevím, jestli z toho mám zrovna radost. Ehm. :DNo jo jasně, myšlenka dobrá a výsledek deprimující. :D
    Bože, to je z laku na nehty? :D
    To jsem ale divná, viď? :D

    OdpovědětVymazat
  12. To měj radost, miminka jsou poklad! Jen občas to ječí, smrdí,... A když to povyroste, všude tě to musí mít s sebou, hází ti to písek do očí,... když to ještě povyroste, je to drzé, nevychované, výbušné a puberťácké, ale dokáže se ti to nabourat do blogu :DTo jo, no... To je jak snažit se zlepšit někomu náladu tím, že mu vycpu zemřelého křečka :D (teda ne že bych s tím měla zkušenosti :D)
    No jistě že lak! První, co bylo po ruce :D
    Nezlob se, ale ano, v tomhle jsi poněkud... nestandartní :D

    OdpovědětVymazat
  13. ÁÁÁÁÁÁ! _._Ten dodatek zní podezřele. :D
    Ty lak používáš velmi všestranně, jak jsem si všimla. :D
    Dobře, jdu si rozbalit tu žvýkačku. -.- :D

    OdpovědětVymazat
  14. Béééééé! :D To nic, člověk si po pár desítkách let na sourozence většinou zvykne... Snad :DAle prosím tě, co tě nemá! Nidky jsem neměla křečka na vycpávání! :D
    Ano, když je to nutné... Je levnější než pečetní vosk :D
    Jupíííí! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já chci zůstat nejmladším dítětem navždy, ticho ! :DRadši už o tomhle tématu nemluvme! :D
    Počkej, tam jsi ten lak nacpala taky? O.o :D
    Žvejka dobrá a jako tetování mám nějakou postavičku se zeleným hárem...:D

    OdpovědětVymazat
  16. Nojo, kdo by nechtěl. Nejmladší jsou maminčini mazánci! :-/ :DDobře. křečka nechme křečkem :D
    Kam? Do křečka? :D
    Ojé, ten zelenovlasec je všude :-/ Lepší je loď nebo víla :D
    Jo a bacha, tohle se nenamáčí, jen se to hodně tře prstem!

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo a tohle postavení si teda udržím! :D :D :DUf. :D
    Mluvila jsem o pečeti, ale nevadí. Málem mi zaskočila žvejkačka. :D
    Náhodou má pěkné oči. :D
    Ty sis to na sebe vážně lepila? :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě že jsem ve třech nebyla podobně moudrá a neudržela si ho, te´d bych byla bez blogu :DAha. Pečeť. No jasně, i růže na reklamním letáku je rudým lakem vybarvovaná. Má to šmrnc! :D
    Ale vlasy děsný :D
    No jasně, to se musí! :D

    OdpovědětVymazat
  19. No, někdy to může mít své výhody. :DMáš recht. :D Dumala jsem, čím to může být, ale lak mě fakt nenapadl. :D
    Nikdo není perfektní. :D
    Aháá...:D

    OdpovědětVymazat
  20. Btw při hledání "Love Never Dies DVD" na vás nejspíš bude vypadávat leda toto:
    http://i212.photobucket.com/albums/cc55/yoyo89312/002/000-168.jpg

    OdpovědětVymazat
  21. Musím ale říct, že se na ty výhody přes všechny nevýhody lehko zapomene :DŽeniální, že? Na to by ani Ramin nepřišel :D
    No, to neříkám, ale tenhle maňas je víc než divnej :D[21]: Na mě už vybafnul i nějaký Dracula či co :D

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Hehe...:D[22]: Si piš, že by na to přišel! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vážně si myslíš, že by Ramina napadlo používat lak na nehty - LAK NA NEHTY!!! - místo pečetního vosku? :D

    OdpovědětVymazat
  24. Půjčil by si ho od Mandy  a co? :D

    OdpovědětVymazat
  25. Asi by se divila, kdyby za ní přišel a spustil: "Lásko, ty máš ale pěkný lak! Můžu si ho půjčit?" :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak by si ho půjčil tajně, až by nebyla doma! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Není to puntičkářka, co má u každého laku odměřené, kolik jí zbývá! :D

    OdpovědětVymazat
  28. To se na mě nezlob, ale to člověk pozná, když mu někdo hmátne na věci, lak na nehty nevyjímaje! :D

    OdpovědětVymazat
  29. Třeba Mandy není všímavá! :D

    OdpovědětVymazat
  30. To je fakt, vypadá jako nepořádnice...

    OdpovědětVymazat
  31. Tak jinak:
    Copak, nejdražší Lotte, zlatíčko, copak se ti nezdá? Tetě BJ to můžeš říct, jen se nestyď! :D

    OdpovědětVymazat
  32. To je lepší! :') :D
    Inu, ošklivě mluvíš o Mandy! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Opravdu? Ale to jsem nechtěla! Je to taková milá paní - a jak se má k manžílkovi! :D
    Ty jsi z ní dělala nevšímavou! :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ja něgavarim parusky (či jak se to řekne)! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Já taky ne, umím jen tohle slovo. :D

    OdpovědětVymazat
  36. No...pro velmi zamítavého člověka ano! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky