Jak jsem se k dalším obrázkům dobrala...

Pardon, ale už nevím co dávat za názvy...:D






Komentáře

  1. Kde ty to pořád bereš, to nechápu :D
    Mimochodem, takhleta Christine má moc krásný náhrdelník. Ten v Londýně byl taky pěkný, ale tenhle je snad ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám žádný život a pořád jen sedím u počítače, jak už jsi  jednou psala. :D
    Asi Tě nepřekvapí, když já řeknu, že se mi víc líbí ten londýnský. Jde o to, že k tak něžné písni jako Love Never Dies se mi více hodí světlé šaty, světlý šperk.

    OdpovědětVymazat
  3. JIny styl muzikalu, jiny styl satu a nahrdelniku :)..Vzpomnela jsem si na pohadku Tri veterani:
    "Mam darek taky pro princeznu.. "
    "A co to je za sperk ? zlato, stribro, diamanty.. ?"
    "Bizuterie."
    "Ooo, tak to jeste nemame..."
    :o)))..

    OdpovědětVymazat
  4. A každý si vybere styl, který se mu víc zamlouvá....;)

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že věc se má tak - londýnské šaty a náhrdelník se hodí k postavě, které patří. Australské šaty a náhrdelník se hodí k Fantasmě. Sečteno a podtřeženo: tak jako tak bych pro oba náhrdelníky a oboje šaty vraždila :D

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ano, ano. Plus ty australské šaty a náhrdelník vyjadřují temnou stránku samotného Fantoma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, prisla jsem na zvlastni vec - mozna si budete myslet, ze jsem svihla, mozna ze to je znama vec, jen me to minulo. Divala jsem se ted na video TIHYS australske verze. Nejaka mene kvalitni verze, nevim, jestli ji lze jeste na netu sehnat, stahla jsem ji uz pred delsi dobou. A v jednu chvili se Christine na tom obraze pohne. Poustela jsem si to vickrat, abych si byla jista, ze to neni jen nekvalitou snimku a fakt ze jo. Ve chvili kdy Fantom zpiva "...holding nothing than cold night air", tak je za nim v pozadi videt ruce z obrazu a ty se pohnou..Pokud se nepletu, tak to je teda neco, to je mnohem lepsi nez chodici figurina :))..

    OdpovědětVymazat
  8. Noné! Tak toho jsem si nevšimla, ale hned se na to běžím podívat. To je teda něco!
    Jinak, taková stará novinka - podle "fantoma blogu" jsem prý trapka. Zas se mi dostal do blogu. No jo, co nadělám...

    OdpovědětVymazat
  9. Ježíš, to je psycho! :D :D :D Pardon, ale je to tak... a mě to přijde strašně děsivé, že se obrazu hýbou prsty! Brr. :D Robo-figurína-Christine. Robo-obraz-Christine (i když to záměr nebyl :D). Paráda, jedno lepší než druhé. :D

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak prvni na co urcite tvurci mysleli, bylo to, ze to nesmi vypadat jak z Harryho Pottera. Doufam, ze to bude na dvd videt lepe. Asi to melo byt jen takove lehce nenapadne, aby to moc neodpoutavalo pozornost, ale pridavalo tajemno - aby se to hodilo do Fantasmy..[8]: :-((((...

    OdpovědětVymazat
  11. Myslíš, že to byl záměr, aby se lehce pohybovala? No, ale mě přijde, že ona se tak nějak pohnula celá, že na začátku na tom obrazu měla trošku jinou pózu než pak na konci. Nebo mi hráblo, kdo ví:D[8]: No to snad ne...:(

    OdpovědětVymazat
  12. Noné, fakt se hýbe! Zkontrolovala jsem si to, ze začátku byla víc zakloněná. A přitom to vypadá jako úplně normální obraz!
    No jo no...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: ...presne ted to chci napsat. Ma i hlavu jinak naklonenou, pak ji narovna a na konci ji ma zase naklonenou a diva se do strany.. Urcite to je zamer, urcite je tento maly technicky kousek, ktereho si asi moc lidi nevsimne ani nazivo.. stal silene penez a usili, nez to vymysleli :))..

    OdpovědětVymazat
  14. Já si nemůžu pomoci, ale mě to fakt děsí. Takový obraz bych fakt nechtěla...:D

    OdpovědětVymazat
  15. Lotte proste musi byt proti tem Australanum zaujata za kazdou cenu :o))))))...

    OdpovědětVymazat
  16. Tady nejde o zaujatost. Tady jde o to, že i kdyby ten obraz byl s Raminem, tak by mě to děsilo! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mně to ale přijde děsivé takovým supráckým způsobem! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hm. To já radši robo-figurínu. Té jsem se nebála. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Noták! aspoň trochu jo! :D

    OdpovědětVymazat
  20. A nééé. Figurína lépe navazuje na Fantoma, než obraz.:D

    OdpovědětVymazat
  21. Souhlasim s BJ (ale to uz tu asi nemusim psat.. sorry Lotte) :( :o))))...

    OdpovědětVymazat
  22. *vykrik* ...ja chci dalsi videaaaaa.... buuu :((... *plesk*, no tak Ellanor, chovej se primerene svemu veku ... *prsk smichy..*.. aaachjooo.. :o(( :o)..

    OdpovědětVymazat
  23. Já chci taky další videaaa! :D
    Ale tvá rozmluva sama se sebou mě pobavila. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já, že někoho kazím? Jáá? :D

    OdpovědětVymazat
  25. Lotte, myslím, že Ellanor kazíš/me :D

    OdpovědětVymazat
  26. Počkáme si na vyjádření na/zkažené :D

    OdpovědětVymazat
  27. ano Lotte, moc me rozmazlujes, prosimte zarid aby byly nejake dalsi videaaaa... :)))

    OdpovědětVymazat
  28. Čárymáryfuk! ČárymáryRamin! (jak jsi psala, že Ramin je na mě jako zaklínadlo, BJ :D)....a teď čekejme, jestli se něco stane. :D

    OdpovědětVymazat
  29. No prosím! Kdybys měla strohý blog a nenacpávala nám bříška skvělými fotkami a videama, ani bychom nevěděly, že potřebujeme další! :D

    OdpovědětVymazat
  30. jo, budem se muset kvuli Tobe prihlasit do protifantomovske lecebny :o)...

    OdpovědětVymazat
  31. Mám toho snad nechat, nebo co? :D Jsem z vás zmatena. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Chces nam zavislakum odstrihnout hlavni zdroj poteseni ?! !!!????

    OdpovědětVymazat
  33. Tak co ode mě chcete? *zoufalý výkřik*

    OdpovědětVymazat
  34. To je oč tu běží! :D
    No heleď, věc se má tak. Jestli nepřestaneš, umřeme na přefantomování. Jestli přestaneš, zabije nás absťák :D

    OdpovědětVymazat
  35. další dávku !!, noné (abych citovala BJ) :)))...

    OdpovědětVymazat
  36. Ja sice vypadam, ze si stezuju, ale to ne, to je jen spatne pochopeno :o)..

    OdpovědětVymazat
  37. Momentálně nemám, co bych nabídla. :D Už se těším až budeme mít všechny DVD....:D

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: Odnášíš mi půllitr! :D[40]: Kamarád kouzelník psal, že prý "by se možná něco našlo". Dá mi vědět, jestli někde LND vyšťoural

    OdpovědětVymazat
  39. [41]: Jezuskotééé! Uííí! :D Pardon. :D

    OdpovědětVymazat
  40. Nojo, otázkou ale zůstává, povede-li se mu to. Přece jenom to DVDčko není na světě až tak dlouho...

    OdpovědětVymazat
  41. Ale Jenda to rozhodně zmákne. Musí, jinak z toho zešedivím! :D

    OdpovědětVymazat
  42. No ja to po svem drahem nechci kazdy vecer, aby to hledal.. uz tak se na me diva zesikma :o).. tyjo, kdyby to sehnal nekdo jiny.. kdyby to nekdo sehnal !!..To bych musela jit dychat do papiroveho pytliku :o)..

    OdpovědětVymazat
  43. Mě by ani dýchání do pytlíku nepomohlo...:D

    OdpovědětVymazat
  44. Jsem jak na trní, netrpělivě čekám, kdy se ozve :D

    OdpovědětVymazat
  45. Páni. Někdo na Facebooku před 2 hodinami napsal, že celé LND je na YT. A já šílím z toho, že to nemůžu najít. :D Možná to už někdo stáhnul...

    OdpovědětVymazat
  46. A.. a jak mam s touto informaci asi nalozit???! Ja se snazim ted nebyt moc na netu, to je moje lecba :o)..

    OdpovědětVymazat
  47. Nalož s ní dle vlastního uvážení. Já jí přešla šílením.:D

    OdpovědětVymazat
  48. Já to vidím takhle: když něco nenajde Lotte, prostě to není! :D

    OdpovědětVymazat
  49. To si beru jako kompliment. :D :D

    OdpovědětVymazat
  50. To ber. FBI je proti tobě hadr :D

    OdpovědětVymazat
  51. Páni, ty dnes s těmi komplimenty jedeš! :D

    OdpovědětVymazat
  52. Zapomnělas? Budeme sousedky! Třeba budu na pustém ostrově potřebovat půjčit mouku nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  53. Aha. Sobecké účely, jsou sobecké účely. :D

    OdpovědětVymazat
  54. To nene, to já jsem myslela, abych z té mouky mohla upíct ten dort :D

    OdpovědětVymazat
  55. Jo ták. Tak to se omlouvám z křivého nařčení. :D

    OdpovědětVymazat
  56. Neomlouvej se a radši sháněj recept na nejlepší dort světa :D

    OdpovědětVymazat
  57. Nestěžuj si, víš, jak těžké bude něco upíct na pustém ostrově? :D
    Asi si řeknu Hadleymu, aby mi tam nainstaloval troubu :D

    OdpovědětVymazat
  58. Žeano? Přece jenom po nás asi budou chtít teplou večeři :D
    Jo a varnou konvici budu potřebovat! :D

    OdpovědětVymazat
  59. Joták! Nojo, to máš recht, mikrovlnka musí být! :D
    A taky tam budu potřebovat lékárnu, abych si měla kde kupovat kapky do nosu :D

    OdpovědětVymazat
  60. No, vidíš! :D
    Ty jsi na nich závislá, či co? :D

    OdpovědětVymazat
  61. To ne, ale kdybych měla rýmičku a neměla kapky, umřela bych. Nezapomeň, že už umírám na tři nemoci, rýma by mě dorazila :D

    OdpovědětVymazat
  62. To je fakt. Tvá obranyschopnost by to nedala. :D

    OdpovědětVymazat
  63. Teď už stačí, aby mě jen ofouknul větříček - a je po mně! :'(

    OdpovědětVymazat
  64. Přesně! Je to otázka pár dní. Rozluč se se mnou, Lotte, dlouho tu nebudu...

    OdpovědětVymazat
  65. Já věřím, že se tu ještě nějaký ten pátek ohřeješ...:D

    OdpovědětVymazat
  66. Optimistko!
    A co když ne? To nebude dort, nebude pustý ostrov, nepřečtu si ani, kde Hadley vykoumal to Javertovo jméno... (moment, jdu zkontrolovat mail :D)

    OdpovědětVymazat
  67. Já si vážně myslím, že zase tak horké to není. Navíc ta poslední nemoc ti byla diagnostikována docela nedávno. :D

    OdpovědětVymazat
  68. Všímáš si, ale moc mi teda nepomáháš! :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  69. A jak ti asi mám pomoct, když sama umírám, drahá? :D

    OdpovědětVymazat
  70. Já umírám víc, to je snad jasné! :D

    OdpovědětVymazat
  71. Což nic nemění na faktu, že umírám. :D

    OdpovědětVymazat
  72. Ale bereš to s humorem, kdežto já ne. Takže umírám hůř :D

    OdpovědětVymazat
  73. Kdo říká, že to beru s humorem? :D

    OdpovědětVymazat
  74. Nehádej se, prostě jsem na tom hůř a tečka. :D

    OdpovědětVymazat
  75. Chytám záchvaty z tebe a Ellanor! :D

    OdpovědětVymazat
  76. Za to si můžeš sama. Kdybys pravidelně meditovala jako já... :D

    OdpovědětVymazat
  77. Ramin: "Lotte, co kdybychom se vzali?"
    Lotte: "Ohromně!"
    Ramin: "Počkej, jak to myslíš? Ty jsi na mě kvůli něčemu naštvaná?"
    Lotte: "Ohromně!"
    Ramin: "Fajn, tak si trucuj!":D :D :D
    (Jak se do lesa volá... :D)

    OdpovědětVymazat
  78. Myslím, že i v mém případě by mě to rychle přešlo! :D

    OdpovědětVymazat
  79. :D V to doufejme, protože jestli ne, poslaly jsme ta nevinná děvčata na medvědy zbytečně :D

    OdpovědětVymazat
  80. No to fest, musely bychom i tu minutu ticha držet zbytečně. :D

    OdpovědětVymazat
  81. A to by byla fakt škoda! To by mě teda štvalo! :D

    OdpovědětVymazat
  82. Žejo? Tak zbytečně strávená minuta! :D

    OdpovědětVymazat
  83. Musíme uvážit, jak moc je náš čas drahocenný! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky