Remember, love never dies! 8. část

Zabila ho, jeho život skončil její rukou. A ani ho neviděla zemřít. I tohle privilegium muselo náležet Christine. Vždy perfektní Christine. Zářila v Opeře, když zničehonic začala zpívat lépe než hlavní diva. Dva muži o ni bojovali na život a na smrt. Měla svého anděla i vikomta. Mohla si dokonce vybírat! Mohla si Meg někdy vybírat? Sváděl o ni někdo boj? Podíval se na ni někdo vůbec jinýma očima, než na jednu baletku z davu, než na tamtu kamarádku Christine Daaé? V čem byla Christine o tolik lepší? Proč na ni ani po deseti letech nemohl zapomenout a věnovat jí pohled, alespoň jeden jediný pohled....

Nenáviděla sama sebe jen za tyhle myšlenky, ale ukřivděné slzy jí i přesto dál padaly jedna za druhou z očí. Už ho nikdy neuvidí, najednou by jí jeho sledování nepřišlo jako slabá náhražka za to, co pro něj všechno udělala. Skrytá ve stínech ho pozorovala, jak po setmění obcházel park, udával pokyny triu, zamyšleně hleděl na obzor....nad kým asi přemýšlel? Určitě ne nad ní! Bez zájmu přecházel její plakáty, vítr k němu nedonesl chvalozpěvy na místní hvězdu. Bez Christine, jako by nebyl. Ale ona jako by nebyla bez něj. Proč alespoň jedenkrát nemohl přijít na její vystoupení? Jenže jak se vůbec opovažuje mu něco vytýkat, když ho sama zabila? Vlastníma rukama přetrhla nit jeho života, i když chtěla zabít sebe. Proč se s ní jen musel přetahovat o tu zbraň? Proč ji jen nenechal umřít? Možná nechtěl, aby ten chlapec viděl umírající přímo před jeho očima....jenže nakonec viděl. A ten chlapec! I jeho málem zabila. Nevinnou duši, která ještě ani nestačila roztáhnout křídla. Ale není o co stát. Tenhle svět je krutý, není v něm ani špetka dobroty a lásky. Nebo je, ale jak se zdá, pro ni ne. Je tu jen pro ty perfektní Christiny. Nikdy si vikomta ani Erika nevážila tak, jak by měla, ale oni jí přesto leželi u nohou. Proč? Proč?
"Meg?" ozvalo se za jejími zády nesměle. Meg po otočení se k ní chvíli přemítala, jestli to jen není přelud z toho, jak usilovně na ni právě myslela. Po jejím boku si ji prohlížel s doširoka rozevřenýma očima Gustave. "Pojď od toho kraje, prosím." žadonila Christine.

Meg překvapeně sklonila pohled. Ani si neuvědomovala, že balancuje na okraji v místech, kde už začínali hlubiny moře. "Nech mě to skončit, Christine. Odejdi. Měli jste odejít už včera, nechat mě to udělat." zadrkotala Meg zuby a prázdnýma očima si ji prohlížela. Včera na tom místě stál Erik a promlouval k ní podobně. Dokonce jí pohladil po tváři! A díval se! Díval, přímo do jejích očí! Jenže pak to řekl. "Nemůžeme být všichni jako Christine." Ach ano, nemůžeme být tak perfektní. Můžeme to předstírat, pokoušet se...

"Meg, prosím. Mysli na tvoji matku...." naléhala Christine jemně.
"Bude jen ráda, když se zbaví dcery vražedkyně!" rozkřikla se Meg a znovu vypadala tak šíleně, jako když křičela po Erikovi všechny ty výhružky a výčitky.
"Meg, prosím! Obě víme, že to byla nehoda! Je stejně tak možné, že o spoušť zavadil sám Erik..." Christine vyschlo v hrdle a natáhal k ní ruku.
"Já nemám proč žít! Zabila jsem ho!" opakovala Meg a šílený výraz přešel ve výraz naprostého zoufalství.

Christine se k překvapení všech usmála. Nápad tak rychlý a tak dokonalý. Může zachránit život. Jak ubohé Meg, i ten její. Ale co teď záleží na ní? Jde tu o všechny ty lidi, nad nimiž získala odpovědnost. To i malá lež z lítosti se zdá morální. "Máš důvod žít! Erik ti odkázal Phantasmu."

Komentáře

  1. Hustee, napinavy konec, vyborny napad :)..Nektere vety nahore bych preformulovala.. (Dva muži o ni bojovali NA život a na smrt.), ale jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, máš pravdu...jdu to hned napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem zvědavá, co jí na to řekne miss Fleck :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ohó, to může být zajímavé, což? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ohó, to se mě ptáš? :D
    Jé, heleď, ono je to přebarvené! Modrá je dobrá! :D

    OdpovědětVymazat
  6. No, když tuhle pasáž ještě nemám vymyšlenou, tak co by ne. :D
    Good! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak víš co, když se teda ptáš, tak já ti to řeknu. Až to řeknou Fleckový, ona jen protočí panenky a řekne: "No to je taky dost, že tě to napadlo!", pak z toho bude tak nadšená, že zakopne a ušpiní si šaty, takže jí Christine bude muset půjčit svoje a zrovna bude mít jen růžové. A tak si je obleče a řekne: "Děkuji vám, byla jsem zakletá princezna, vysvobodit mě mohly jen růžové šaty půjčené od operní divy, co je zároveň špatnou manželkou. Odteď za tři tisíce čtyři sta osmdesát pět let a tři a půl hodiny se změním zpět do své původní podoby, to jest budu nejkrásnější ropuchou světa, a odletím do svého zámku v Severní Karolíně."
    A všichni se chytí za ruce, budou tancovat kolem dokola a zpívat "kolo-kolo-mlýnský" :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a přesně to se stane, až ke mě z nebe spadne Erik!Ramin a začne mi zpívat Music of the Night, přičemž mi ještě zázračně daruje krásný soprán a já mu za to zazpívám Think of Me.

    OdpovědětVymazat
  9. Výýýborně! Tak až to bude, dej vědět, přijedu si tě poslechnout! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Beze všeho. A pak spolu pojedeme na rybníček, který bude obývat žába jménem slečna Fleck.

    OdpovědětVymazat
  11. Jasně, slečna Fleck umí vodu zmrazit pohledem!

    OdpovědětVymazat
  12. Squelch jí ten led pravidelně chodí rozbíjet.

    OdpovědětVymazat
  13. páni tady se člověk nasměje.. Ehm.. no.. super To bude Meg nadšená... co s nějakou phantasimou? vždyť jí to pořád bude připomínat Erika, ne?

    OdpovědětVymazat
  14. Phantasma pro Meg znamená moc. Je to jediné místo, kde opravdu zářila ona a nemusela stát ve stínu Christine a Erika už jí navždy bude připomínat všechno, protože když člověk zabije, už na to nikdy nezapomene...
    Co víc, kdyby jí někdo dal smysl proč žít, v tomhle případě řízení chodu Phantasmy, mohla by přemýšlet také nad něčím jiným, než na krutostí světa, nespravedlnosti, smrti Erika...

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Ale to potom nepůjde bruslit! :D[15]: Já osobně bych to - být Meg - vnímala tak, že to, že mi odkázal Phantasmu, ukázal, že mi věří a že pro něj jsem důležitá. Takže to byl od Christine geniální tah! :D

    OdpovědětVymazat
  16. On jí Squelch vždycky nechá chvíli, aby si zabruslila a rozbije jí to až pak. :DAno, i to jsem chtěla. Aby se pro jednou Meg cítila užitečná, že na ni Erik opravdu myslel, chtěl se jí odvděčit, že pro něj nebyla vzduch...já být Meg, tak mi to určitě v jistém ohledu udělá radost. :)

    OdpovědětVymazat
  17. jo asi se můj názor na tuhle bloncku nezměnit. Ale čítst nepřestanu!!!

    OdpovědětVymazat
  18. To já ji začínám mít víc a víc ráda. No jo...:)

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Supér! A má velký rybníček? Já abych věděla, jestli to má vůbec cenu, tahat si s sebou brusle :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jasně, že je velký. Připadá ti slečna Fleck jako někdo, kdo by se spokojil s malým rybníčkem? :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ne, to vskutku ne :D Takže až zamrzne Pacifik, jde se bruslit! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Akorát... Mně jedna brusle šmajdá, co s tím? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Kvůli jednomu bruslení? Ty ses zbláznila! :D
    Za jak dlouho myslíš, že člověk ujde okolo tří čtyř kilometrů?

    OdpovědětVymazat
  24. Tak můžeme zajít častěji! Slečna Fleck bude mít radost! :D
    Pár dní to vezme. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak super, ale jen jestli nás i pozve na čaj! :D
    Aha. Tak já mizím, budu tu někdy příští týden. :D
    Ne, ale vážně! Rozmýšlím se, mám-li skočit do Suchdola pro známku na dopis a jestli to se mnou zvládne Didi a jestli nebude pršet :D

    OdpovědětVymazat
  26. ...a sušenky! :D
    :D :D
    Kdo je Didi? :D A tady neprší, tady svítí sluníčko! :D

    OdpovědětVymazat
  27. ...a čokoláááádu! :D A nezmrazí tím pohledem i čaj? Nanuk nechci! :D
    Didi je naše psice :)
    No jo, jenže já taky nejsem "tady" z tvého pohledu, ale "tady" z mého, to znamená "tam" z tvého. No a "tam" z tvého pohledu je zamračíno :D
    Myslíš, že bych mohla stihnout se tak za dvě hoďky vrátit?

    OdpovědětVymazat
  28. Náhodu nanuk s příchutí čaje může být cool! :D
    Jo ták! My máme Alíka. :D
    Čtu to potřetí a pořád v tom hledám smysl. Nakonec jsem došla k závěru, že je u vás prostě jiné počasí. :D
    To se ptáš mě? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Taky že je, ale po bruslení? :D
    Alíka? Fakt se jmenuje Alík?! :D
    Mé myšlenkové pochody jsou až příliš geniální, že? :D Ale ano, chápeš to správně! :D
    Ne, Alíka! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Uhm. Proč ne. :D
    Jo, Alík! :D
    Ale dalo mi to zabrat! :D
    Aha. Tak to jo. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Protože nechci, aby mi nastydly hlasivky, jak bych potom pěla? :D
    Alík! :D Ne, pardon! :D
    Nejdůlžitější je výsledek! :D
    Tak! Provedla jsem pokus zjistila jsem, že osm a kus kilometru se dá zmáknout za hodinu a půl, i když za sebou vlečeš psa :D

    OdpovědětVymazat
  32. No to by byla hrůza. :D
    Co se ti na tom tak nezdá? :D
    Jojo! :D
    Nevláčel spíš ten pes tebe? :D

    OdpovědětVymazat
  33. Naprostá katastrofa! :D
    Ale nic, niiic! :D
    No dovol! První dva kilometry se o to Didi pokoušela, ale pak jí došly síly :D

    OdpovědětVymazat
  34. Konec světa! :D
    No ták! :D
    Alespoň jste se prostřídaly! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Jak tomu předejít? :D
    Có? :D
    To je fakt. Tak jako tak mám nohy sedřené od bot a ruce od vodítka :D

    OdpovědětVymazat
  36. Vylez na střechu! :D Aby na tebe nedosáhla voda z velké potopy, víš. :D
    Proč se ti nelíbí Alík? :D
    A to prý sportem ku zdraví! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Skvělá rada! Zastavíš se s archou? :D
    Já neřekla, že se mi nelíbí! :D A co je váš Alík za psisko?
    Spíš sportem k trvalé invaliditě :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jasný! :D
    Oříšek, aneb mix všeho, aneb pes z ulice. :D
    Výstižnější! :D

    OdpovědětVymazat
  39. Jupíjej! Bude výlet lodíí! :D
    Jak bonbony od Bonparů - letní mix :D Říká se, že jsou voříšci nejchytřejší...

    OdpovědětVymazat
  40. Parníkem! :D
    Nejchytřejší? Ale stejně se vždycky chytí, když mu ve sněhu hodím sněhovou kouli jako aport. :D

    OdpovědětVymazat
  41. Přemýšlím nad jménem... Co Titanic? :D
    Jo, to naše Didi taky :D Nebo když dělám, že jsem něco hodila a schovám to za zády :D

    OdpovědětVymazat
  42. To už tu bylo. :D
    Jojo, vždycky na to skočí...:D

    OdpovědětVymazat
  43. Fakt? :D
    Náhodou by to bylo příhodné. V dubnu to bude 100 let, co se Titanic potopil.:D Ale musím říct, že když naše Didka chce, dokáže být chytrá jak opice. Třeba když ji volám  - když se jí nechce, prostě nepřijde, což je vždycky, když neslyší nandavání jídla :D

    OdpovědětVymazat
  44. A takové jméno by jsi chtěla,  jo? :DTak je to u Alíka taky. On je těžký ignorant na zavolání. :D A k tomu, aby dal pac, aby ho člověk přemlouval pět minut...:D

    OdpovědětVymazat
  45. To, ze pes neprijde, kdyz se mu nechce je znamka inteligence? Asi budu muset prehodnotit nazor na to nase trestidlo :o))))..

    OdpovědětVymazat
  46. No jasně! Když se ti nelíbila Nejneobhospodařovávatelnější Pfadfindergruppe... :DTo naše Didi pac nedává. Když se po ní cokoliv chce, většinou po nás vrhá pohrdavé pohledy :D[49]: No, možná spíš vypočítavosti a vychytralosti. Prostě si rozmyslí, jestli je jí to vhod :D

    OdpovědětVymazat
  47. Titanic je super! :DAlík se nechá přemluvit...občas. :D

    OdpovědětVymazat
  48. Žejo? :D
    Popřípadě Britanic nebo Olympic :DNaši Didi musíme uplácet :D Máš fotku Alíka?

    OdpovědětVymazat
  49. Ještě lepší! :DMám s ním parádní fotku, kde má čepičku Santy Clause! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ó, chuděra! :D Nemám ráda psí oblečky a nemám ráda Santu :D

    OdpovědětVymazat
  51. Já to taky zvlášť nemusím, ale chytil mne vánoční duch! :D

    OdpovědětVymazat
  52. Doufám, že to aspoň bylo na Vánoce a ne někdy teď :D

    OdpovědětVymazat
  53. Jasně! Foceno, když zrovna padal sníh, romantika! :D

    OdpovědětVymazat
  54. Romantika se Santou, to zní jak pěst na oko :D

    OdpovědětVymazat
  55. Docela těžce, jestli to chceš vědět :D

    OdpovědětVymazat
  56. Ani ne, ale stejně to vím. :D

    OdpovědětVymazat
  57. došel už dopis?
    Něco ti řeknu, už nikdy ho nebudu dávat přímo té paní za okýnkem, takhle na mě koukala jak na blázna :D

    OdpovědětVymazat
  58. Došel. Táta se mě zeptal, který blázen mi proboha poslal tak počmáraný dopis. :D

    OdpovědětVymazat
  59. Oj. Tak to nebyla jen paní za okýnkem :D Jsem za magora! :D

    OdpovědětVymazat
  60. Ale nejsi. Táta je jen moc konzervativní! 8D

    OdpovědětVymazat
  61. :D Jo, zdá se, že jsou moc konzervativní všichni, co ten dopis viděli. Maminka, sestřička, paní na poště i tvůj tatínek :D

    OdpovědětVymazat
  62. Zvláštní shoda okolností! Člověk by skoro řekl... ale ne, to není možné! :D

    OdpovědětVymazat
  63. Jinak upřímně doufám, že jezdíš k moři do Chorvatska. To víš, když jsem viděla, jaký talent máš na ruštinu (tvé "nět" je dokonalé! :D), řekla jsem si, že se tvé jazykové nadání musí rozvíjet! :D

    OdpovědětVymazat
  64. A já doufám, že máš ráda rébusy! :D A kamínky! :D

    OdpovědětVymazat
  65. Kamínky? Rébusy? Můj bóže! :D
    No, s rébusy takhle: když se mi dostanou do ruky, machruju, machruju, pak zjistím, že to nejde, tak prohlásím, že už mě to nebaví a že je to stejnak hrozně hloupé :D

    OdpovědětVymazat
  66. Pst! Strávila jsem nad tím celé dopoledne :D
    Tenhle je tak snadný, že nad tím ani nebudeš přemýšlet, tak klídek. :D

    OdpovědětVymazat
  67. Achjo. Měla jsi říct, že je supertěžký, abych pak mohla machrovat! :D

    OdpovědětVymazat
  68. O tom se nedá říct, že je to supertěžké. At all. :D

    OdpovědětVymazat
  69. Nojo, ale dokážeš si představit tu ostudu, až budu muset přiznat, že jsem nezvládla jednoduchý rébus? :D

    OdpovědětVymazat
  70. Tohle zvládneš. To by nezvládnul jen pitomec. :D Šlo mi o výsledný efekt ne o rébus, abych byla přesná. :D

    OdpovědětVymazat
  71. Výsledný efekt? To mi vysvětli! Donutí mě to odzpívat francouzskou hymnu pozpátku a odpřísáhnout, že Ramin až tolik nesmrdí? :D

    OdpovědětVymazat
  72. V tom případě nechápu, v čem ten efekt tkví :D

    OdpovědětVymazat
  73. Jo...to jsem sama zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat
  74. A v čem měl prvoplánově tkvět?

    OdpovědětVymazat
  75. To by jsi tak chtěla vědět. :D

    OdpovědětVymazat
  76. No, docela jo, když to chceš slyšet :D

    OdpovědětVymazat
  77. Jenže bez překvapení to ztrácí účel. :D

    OdpovědětVymazat
  78. Já to nutně potřebuju vědět, když to nebudu vědět co nejdřív, umřu zvědavostí! :D

    OdpovědětVymazat
  79. Umřu! Abys věděla, už umírám na fůru nemocí, takže o to budu umírat rychlejc! :'( :D

    OdpovědětVymazat
  80. Kdyby jsi umřela, tak to nezjistíš nikdy. Takže neumřeš. :D

    OdpovědětVymazat
  81. Možná neumřu. Ale radost z toho mít nebudu! :D

    OdpovědětVymazat
  82. Co ne? To ti tak vadí, že neumřu? :D

    OdpovědětVymazat
  83. Prosím tě! Spíš ta poznámka o radosti...:D

    OdpovědětVymazat
  84. Joták! :D
    No jak jsem řekla, sice pořád žiju, ale mám celej život zkaženej! :D

    OdpovědětVymazat
  85. o slově nejlepší mám jinou představu, ale budiž.Není to ten samej co posledně? :D

    OdpovědětVymazat
  86. Proč? Proč? Proč pořád Lotteland? -.-'

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky