Zkoušky v Londýně

Londýnský soubor Fantoma Opery je poslední dobou ten nejtišší, ale to se změnilo, protože vody se rozčeřily tímto novým plakátem, který znamená předzvěst už od září plánované výměny Fantomů - Johna Owen-Jonese 1. 2. 2016 vystřídá Ben Forster.
Ben je v Anglii zřejmě hodně "profláklý" díky účasti v TV talentové show a tak se rozhodli využít toho, že jeho tvář a jméno jsou známé a a přišli s tímto plakátem. Já osobně jsem si o něm nic zvlášť nemyslela, ale povím vám, fanoušci na Tumblr se z něj můžou zbláznit - a v hodně případech v tom negativním slova smyslu. Nevím proč. Je takový na poměry FO netradiční, to ano, takovou velkou reklamu by si zaloužil spíš legenda JOJ než nováček Ben, opět souhlasím, no ale jestli jim tenhle plakát díky Benovi přitáhne víc lidí do divadla tak proč ne?
Ze mě se asi stává liberální fanoušek. :D
V celém článku mám více fotek ze zkoušek Bena...moje nejoblíbenější je ale ta s Celinde Schoenmaker a Nadimem Naamanem, kde nacvičují alternativní závěrečnou scénu Raoula a Christine. :D


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host



Source:
www.twitter.com/PhantomOpera
www.twitter.com/Kierbro
www.instagram.com/emmichristensson

Komentáře

Oblíbené příspěvky