Books 2015

Celý minulý rok jsem si poctivě zapisovala tituly všech knih, které jsem četla.
Říkala jsem si, že by bylo zajímavé sem ten seznam dát....jen tak, asi víc sama pro sebe, než pro vás, nicméně pokud by tento list vyvolal nějakou knižní debatu, byla bych jen ráda. :D
Všechny knihy ze seznamu jsem četla poprvé kromě těch, označených hvězdičkou. :)




1) Brigitte Hamannová: Alžběta, císařovna proti své vůli
2) G. Praschlová-Bichlerová: Císařovna Alžběta, mýtus a pravda
3) Robert Galbraith: Volání kukačky
4) Jane Austenová, L. Oultonová: Watsonovi
5) Daphne du Maurier: Mrtvá a živá (Rebeka)
6) Alexandr Sergejevič Puškin: Evžen Oněgin
7) Lev Nikolajevič Tolstoj: Anna Karenina
8) Agatha Christie: Vražda na golfovém hřišti
9) Jane Austenová: Pýcha a předsudek
10) Michaela Lindigerová: Mé srdce je z kamene - temná stránka císařovny Alžběty
11) Agatha Christie: Kapsa plná žita
12) Jane Austenová: Lady Susan
13) Charlotte Brönteová: Jana Eyerová*
14) Michail Bulgakov: Mistr a Markétka*
15) Lev Nikolajevič Tolstoj: Vojna a mír
16) Fjodor Michajlovič Dostojevskij: Zločin a trest
17) Arthur Conan Doyle: Podpis čtyř*
18) Agatha Christie: Sittafordská záhada
19) Agatha Christie: Sloni mají paměť
20) Agatha Christie: N či M?
21) Anne Riceová: Upír Lestat
22) Jane Austenová: Pýcha a přemlouvání

Komentáře

  1. Krásný seznam :) Christie, Bronteovou a Austenovou zbožňuju. Volání kukačky bylo skvělé (Rowlingová prostě umí), chci si přečíst Hedvábníka, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Mistr a Markétka a Vojna a mír se mi líbily moc, Zločin a trest mě naopak moc nezaujal. No a Doyle je klasika :) Evžena Oněgina a Annu Kareninu mám v plánu si přečíst, někdy... :DMáme dost podobný vkus na autory, to je hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hedvábníka jsem akorát dočetla, dostala jsem ho k Vánocům a vřele doporučuji, ale asi je to zbytečné...vždyť je to Rowlingová. :))
    Zločin a trest je těžká četba, to je fakt. Určitými vyloženě psychologickými pasážemi bylo náročné se "prokousat".

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky