Wishing You Were Somehow Here Again, Ich Gehör Nur Mir, Once Upon a December - Mercedesz Csampai

Tak tento týden videa hned tři, protože jsem narazila na velmi zajímavé nahrávky tady s Mercy. Zaprvé Wishing, aneb konečně mám příležitost její Christine nejen uslyšet, ale i uvidět a udělat si alespoň částečný obraz o její Christine, protože ona tu píseň nehledě na to že je to koncertní verze i precizně odehrála.
Další písní je Ich Gehör Nur Mir a to je mi velkým překvapením, protože já si Mercy nikdy jako Elisabeth nepředstavovala a o to zvědavější jsem byla.
No a nakonec Once Upon a December, protože Anastázie byla moje oblíbená kreslená pohádka, když jsem byla malá. Teď mi dochází, že mé tendence mířit směrem k Rusku co se kultury týče vlastně začaly dřív než jsem myslela. :D

Zaprvé Mercy je Queen. Bez přehánění. Je něco co ona nedokáže? Ne.
Když jsem ji slyšela jako Sáru v Tanzu, tak bych bez váhání řekla, že tohle není zpěvačka na Christine. Bum, o nějaký rok později jako Christine byla obsazená a vytřela mi zrak. Jistě, z audií jsem slyšela, že byly pasáže, se kterými lehce bojovala je uzpívat, ale stejně to zvládla skvěle.
A teď vidět její Wishing...můj údiv a obdiv jen stoupá. Vždyť ona má vážně slzy v očích a v jejím podání každá pasáž textu dává dokonalý smysl, protože ona to všechno prostě umí tak skvěle zahrát! Vážně, Mercy je.....uh, nemám slov pro popsání toho, jak moc mám ráda Mercy. :D
Tohle byl ten nejupřímnější, nejčistší Wishing jaký jsem kdy viděla a to je tolik co říct! A navíc je to opakuji koncertní verze! Můj Bože! :D
Ich Gehör Nur Mir - zaprvé musím říci jak je zlaté a sladké zase Mercy slyšet v němčině. Jsem z toho víc nostalgická, než jsem myslela. :D Herecky to bylo zase jednou perfektní, myslím, že Mercy má v sobě přesně ten oheň a touhu po svobodě, co by měla mít. No pěvecky mi přišlo, že byly pasáže, kdy jí občas trochu docházel hlas, nicméně celkově to bylo i tak velmi velmi dobré. :)
Once Upon a December - dochází mi, že tohle je třetí píseň a třetí jazyk, ve kterém za jeden koncert zpívala. Tahle mladá dáma!
A ten malý tanec co tam udělala....já jsem ještě neviděla nikoho, kdo by tak moc připomínal Disney Princeznu a neyl kreslený. :D
A ten konec byl tak krásný! :)))








Komentáře

Oblíbené příspěvky