Obsazení Tanz der Vampire, Berlín 2016

Konečně byla oznámena alespoň část obsazení nadcházející produkce Tanz der Vampire v Berlíně, které obrátilo fandom vzhůru nohama v tom dobrém ale i špatném slova smyslu.
Nováček co se týče Tanzu Veronica Appeddu bude hrát Sáru.
Chagala bude hrát Nicolas Tenerani.
A pozor: nový hrabě Krolock bude...Mark Seibert!!!!
Já tomu nemůžu uvěřit a jsem ohromně nadšená. Mark je talentovaný, má nádherný hlas, je rovněž zatraceně fešný a především je to můj nejoblíbenější Tod z Elisabeth - popravdě řečeno to bylo díky němu, že jsem té roli vůbec kdy přišla na chuť, ale o tom třeba napíšu někdy jindy. :)
Tohle je pro mě muzikálová novinka měsíce a především konečně nějaká dobrá zpráva v tomto roce, který, co se hvězdného nebe týče, začal poněkud truchlivě.
Takže třikrát hurá.
Pokud jste Marka ještě jako Krolocka neslyšeli, můžete se níže pokochat jeho Totale Finsternis spolu s Marjan Shaki. :)



Komentáře

  1. Víc nadšená být nemůžu. Jsem moc zvědavá jak mu bude sedět ten makeup :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jako fakt?! Mark!!! No né?! Tak to by mě ani ve snu nenapadlo. :D
    Ostatní jména jsou pro mě neznámou, takže uvidíme (teda jestli uvidíme, závisí na zlatých fanoušcích - ale když se v obsazení objevuje Mark, pak věřím, že nějakých videí se dočkáme.)
    V některých místech mi Mark připomíná Drewa, jen v jemnějším podání. :D
    Mark je tvůj nejoblíbenější Tod z Elisabeth? To jsem netušila. :-) (Já myslela že Uwe.) :D
    Jj, máme tu dalšího fešného hraběte na seznamu. (Doufám, že k němu budou maskéři milosrdnější než k Ivanovi.) :-)
    Trošku jsem jim odpustila, že tam nečtu Ivanovo jméno :D :D :D
    Great news!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Většinou platí, že čím hezčí chlap, tím hůř mu ten makeup sedne. :D[2]: Uweho mám taky moc ráda. Herci z originálního obsazení obecně jsou na speciální piedestalu. :) A názory se mi pořád mění. Je možné, že jsem někde psala, že nejraději mám Uweho....:D :D
    Já myslím, že Ivan teď spíš počítá s Tanzem v Rusku, co se bude pravděpodobně otevírat v létě. A taky toho teď má možná moc na to, aby jezdil do Německa. Kdo ví. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky