Ich Gehör Nur Mir - Janne Marie Peters

A zase neděle! Jak rychle jsou ty víkendy pryč, none? No aspoň si vidinu nového týdne můžeme zpříjemnit trochou muzikálového kouzla. :)
Tohle video jsem nadšeně vybrala zaprvé proto, že už jsem tu strašně dlouho neměla nějaké video opravdu z představení a ne "jen" koncertu a pak taky, že s Janne, Sisi understudy v právě běžící tour Elisabeth das Musical, jsem ještě nic neviděla a to hned podnítilo moji zvědavost. :)
Myslím si, že Janne má potenciál, který se určitě rozvine s tím, jestli se k roli ještě častěji dostane. Emoce, které hraje jsou vyjádřené pěkně, hlavně začátek se mi strašně líbil, jen přechod od jednoho pocitu do druhého byl možná trochu bez návaznosti a tudíž poněkud náhlý. Ale opravdu nic strašného, co by se nedalo vybrousit časem a zkušenostmi. :)
Hlasově mi pro Elisabeth přijde trochu netradiční typ, ale na druhou stranu to je i sama hlavní císařovna této tour Roberta Valentini a funguje to, tak já říkám proč ne? Obecně vzato je její hlas příjemný na poslech a jde jen o zvyk. Mě se líbí. :)
(Ostatně hlasové stereotypy do určitých rolí nemívám úplně ráda. :D)
Její pojetí téhle scény mě rovněž potěšilo. To procitnutí z dětských snů je u Janneiny Sisi krásně zdůrazněné a spíš než slzy a hroucení se, ji vidíme v šoku. Nejprve je ze situace lehce dětsky bezradná, ale postupně se stále zesiluje to neustále vnitřní volání po svobodě, které pomalu ale jistě vítězí nad naivitou a udává cíl celého zbytku císařovnina života.

Tak ať vám zítra začne krásný nový týden....třeba už méně mrazivý. :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky