Videa ze světové tour

Na internetu se poměrně vzácně objevila tři videa z právě běžící světové tour Fantoma Opery. Trochu se bojím o jejich životnost, ale buďme optimističtí. :D
První z nich je All I Ask Of You v podání Anthonyho Downinga a Sary Sarres (plus také All I Ask Of You Reprise od Brada Littleho).
Anthony má zkrátka perfektní hlas pro Raoula. Příjemný ale zvučný, nežný a milý...no a rovněž i jako perfektní Raoul vypadá, tak co víc si asi přát, hehe. :D :D Anthonyho herectví je rovněž zkrátka on point, úplně mě dojal, když v jednu chvíli po Christine s prakticky prosebným výrazem natáhnul ruku. Moc se mi líbilo, jak to zpočátku hrál trochu opatrně, jako by si nebyl jistý na čem je. Awww. :D
Bohužel nemůžu tak docela říct stejné pochvalné věci o hlasu Sary. Mám-li být krutě upřímná, tak v některých tónech se mi až protahoval obličej, jak mi osobně její hlas nesedl.
Co se týče jejich společné chemie, tak tu jsem tam moc neviděla. Jejich polibek byl strašně roztomilý, líbilo se mi jak vypadal opravdově bez teatrálnosti, no nicméně ten zbytek mi přišel trošku křečovitý, nezlobte se na mě. :)
Na závěr dodám, že mě ohromila průměrná padací rychlost lustru....lustry josu většinou táááák pomalé! :D
Strašně se mi líbí, jak je Sara jako Aminta hravá, rozpustilá a především jak není jasné, kdo vlastně má v téhle scéně nad kým moc. Tohle podání této scény je snad mé nejoblíbenější. :) Tak celkově bych na Saře vyzdvihla kolik malých detailů do role přidává. Vím, že po pěvecké stránce ji výše kritizuji, no herecký výkon podává skvělý. :) (Hlavně její reakce na to, když Fantom začne zpívat All I Ask Of You Reprise!)
To samé platí i o Bradovi, ač mluvit o herectví Fantoma je v této scéně kvůli té kápi samozřejmě o poznání horší. :D Nicméně jeho řeč těla - a zvlášť když se k němu Christine přiblíží je perfektní.
Btw, to jak mu Sara strhla kápi bylo fikané, až jsem si myslela, že na to zapomněla, jak nenápadně to udělala, ona většina hereček už totiž podvěomně napřahují ruce, když se k tomu schyluje. :D
Když se ještě rychle vyjádřím i k Bradovu zpěvu - je tam skutečně slyšet to, na co fanoušci poukazují už delší dobu, totiž že hlasově na roli přestává stačit, ale v těchto scénách to ještě není zase tak nápadné - takové MOTN ho prozrazuje více. Navíc on už roli Fantoma hraje tak dlouho, zná Fantoma tak důvěrně a každý jeho pohyb i emoce naznačuje, že na jevišti za tu roli přímo dýchá, že já tyhle věci přehlížím a nebýt na ně upozorněna, asi je ani tolik nezaznamenávám.
Ten efekt, že se při Down Once More Bradův hlas ozývá s ozvěnou jako v jeskyni....kde právě mají být....je bombový! Zajímalo by mě, v jakých všech produkcích ho používají, panečku.
Další věc co mám ráda na Sařině Christine: ani ve Final Lair to není žádná "kráska v nesnázích", stojí si sama za sebou a nenechá si od Fantoma nic líbit, no přesto s ním dovede soucítit. Bravo, bravo! :)
Dále co mě tak zaujalo na Bradovi, což může a nemusí být pravda, je to, že mi přijde, jako by si jeho Fantom uvědomoval absurdnost situace, kterou do takových extrémů vygradoval on sám, ale jelikož už se stalo, tak už zkrátka musí tu partii dohrát a ta frustrace a zoufalství je patrná jak na jeho herectví, tak i zpěvu. Hlavní kouzlo jeho Fantoma už jsem výše zmiňovala....on zkrátka za vším co udělá, a jak to udělá má nějaký smysl a má daleko do pouhého parafrázování toho, co mu nakázal režisér.
Plus jsem ráda za to, že při "You try my patience, make your choice" není žádné škrcení (současně ve West Endu) nebo napřahování se po Christine jako by ji Fantom chtěl praštit (současně na Broadwayi)....on se z toho stal nějaký boom asi hlavně díky pětadvacítce, ale problém je, že ne každý tohle zahraje jako Ramin plus ten fakt, že už se mi to začíná přejídat. Fantoma sotva označíme za někoho kdo "by mouše neublížil" jasně, ale nikdy by Christine fyzicky nenapadnul...alespoň v mém světě ne. :D
No a dále musím už podruhé, já vím, vyzdvihnout Bradovu řeč těla. Ten polibek to je prostě bomba...kolik herců už jsem to viděla zahrát obdobným způsobem a u každého jsem si říkala, že přehrává, no ale Brad je tak upřímný a věrohodný! Celá skrytá plachost v jeho Fantomovi a především nezalost jakýchkoliv projevů lásky v jednom....eh dvou polibcích! Geniální! A zvlášť pak ten moment před osvobozením Raoula byl naprosto precizní...a tohle je přitom chvíle, která mi z Final Lair nikdy zvlášť neutkvěje v paměti.
Dále: Sara je snad první Christine, kterou vidím, jak se ohlíží po vzdálených hlasech davu Fantomových pronásledovatelů s následným vystrašeným pohledem směrem k Fantomovi....to bylo....perfektní! První Christine, která se bojí o Fantoma....já se tu dojímám. :D :D
Na závěr však musím říci, že největší highlight tohoto videa je stejně Sařin fotbalový zásah na kytici. :D To ostatně nezůstalo nepovšimnuto kreativními fanoušky na Tumblr. :D


(Source: glassprism.tumblr.com)

Komentáře

  1. Já ani nedoufala, že se takových ukázek dočkám (supr!)
    Anthony jako Raoul je... ano, ano, naprosto souhlasím a nadšeně přikyvuji.
    No, já bych řekla, že co se hlasu Sary týče, tak jsi ještě hodně milosrdná. Jako pardon, ale některé části se ani nedaly poslouchat (upřímně, nedokážu si představit jak tu znělo POTO nebo WYWSHA). Brrr... vím sice, že u představitelek Christine bývám velmi přísná v hodnocení a málokdy jsem spokojená jak po herecké, tak hlasové stránce, ale u ní... nene, já budu krutá a řeknu, že hlasově jsem horší Christine snad ani neslyšela. (Snesla bych takový hlas u Carlotty, ale u Christine...)
    Chemii jsem taktéž nezaznamenala (možná to chce čas na to, aby se víc sehráli), první polibek byl fakt cute, ale potom ten zbytek byl na můj vkus až příliš strojený. Při závěrečném "... love me, that's all I ask of you." zněl její hlas příjemně, to nemůžu říct, že ne. (Ovšem kolikrát za celou show, zpívá Christine v takovém posazení.)
    Herecky se mi líbí celkově ve všech videích, a to moc. Z toho důvodu je mi taky líto, že nemůžu stejně komentovat i její zpěv.
    PONR - tu hravost bych u ní taky vyzdvihla. Takové pojetí se mi taky zamlouvá, což o to, ale část, když přišla Christine k sedícímu Fantomovi a začalo šmatání doprovázené jejím pohupováním... ou, to bylo divné. Tenhle moment na Point miluju, ale tady tohle bylo fakt divné, dokonce až směšné. Taky mám ten dojem, že jsem zrovna v této části zaslechla z publika i smích. (To ne, tato scéna rozhodně nemá být směšná.)
    O Bradově prožívání této role není pochyb, zvlášť když Fantoma hraje takovou dobu. Myslím, že tento fakt má za následek to, že fanoušci oceňují jeho výkon, a že ho vlastně i vnímají coby propracovaný do nejmenších detailů. :D
    FL - Krásná přihrávka :D Tady Sara ukázala, že její Christine nejen umělecké ale i sportovní vlohy. :D :D
    Nyní je takový sadistický trend? Tyjo, ani o tom nevím. (Docela bych i věřila tomu, že je to i kvůli pětadvacítce).
    Jj, Fantom ji fyzicky neubližuje - jenom psychicky :D :D
    Zdá se mi to, nebo i tady slyším v publiku smích... asi mi něco uniklo.
    Jo moment polibku... k tomu mohu dodat, že ve většině případů nebývám spokojená (viz Normanovo letadýlko - pardon, že jsem vybrala zrovna jeho, to jen proto, že se mi to v souvislosti s tím hned vybavilo) :D
    K Bradovi nemusím dodávat víc, protože jeho výkon jsi velmi detailně popsala v článku a já s tím můžu jen a jen souhlasit.
    PS: Jen musím dodat, že Brad na mě s každým novým videem dělá větší a větší dojem :-) brava... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě bylo líto Saru kritizovat, protože herecky se mi tak líbila. :D Ale souhlasím, některé pasáže mi trošku trhaly uši. :D
    No a ten kop do kytice....to byl prostě gól! :D :D :D
    Nojó, když Normovo Final Lair se nám vše tak nějak hodně vrylo do paměti, takže se ani nedivím, že to byla tvá první asociace. :D
    Ano, Brad je úžasný. Myslím, že k Fantomovi se po tour už asi nevrátí, leda snad na nějaké záskoky, ale nějaké jiné projekty do kterých se pustí jistě taky budou zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky