Sofia Escobar and John Owen-Jones in concert

Sofii Escobar a Johna Owen-Jonese, tedy pro připomenutí bývalou londýnskou Christine a Fantoma, cesty osudu opět přivedly na jedno jeviště. Konkrétně to bylo 21. 11. 2013 na koncertu v Lisabonu.
Sofii už krásně roste bříško, proto zvolila šaty v (jak mi kamarádka šlechetně objasnila) v řeckém stylu. Pokud jsem ji dobře pochopila.
A proč se tím tak zabývám, prostě měla volné šaty, logicky, když je těhotná. Občas mě úskalí módního světa překvapují. :D (Třeba taková megaspodnička u šatů co budu mít na maturiťák je...bájo. :D).
Ze zkoušek koncertu se Sofia podělila s ostatními o sladký moment, kdy pozorovala zpívajícího Johna a mimi ji začalo kopat. Aww, prenatální věk a už má skvělý vkus! :D
Společně se objevili i v jedné portugalské televizi, kde zazpívali. A tak máme konečně video Sofie, jak zpívá Wishing You Were Somehow Here Again. Ale bohužel píseň není zazpívaná celá.
John zpíval Bring Him Home, u kterého jsem zůstala sedět s ústy dokořán. Takový hlas se rodí jednou za sto let, vážení. A miluju, jak kamera na jeden okamžik speciálně zaostřila na jeho ruce. Miluju jeho ruce. Zní to přinejmenším šíleně, ale nechte mě vysvětlit, že jde o to, že má neskutečně ladná a elegantní gesta, která navíc doplňují štíhlé dlouhé prsty muzikanta.
Asi to zní pořád šíleně, ale snaha o obhajobu byla.
P. S.: Taktéž vám video v některých chvílích tak zavrženíhodně zlobí zvukově i obrazově, či YT přešel na vyšší formu nenávidění mě?
Enjoy! xxx







A takto už Sofii roste malý budoucí muzikálový herec / herečka. :D :)


Rodičovské nákupy s tatínkem Gonzalem Ramosem. :))

Komentáře

  1. Krása! Škoda, že to není celý, ale aspoň díky za to:-)Ale, GRRR, GRRR, právě u Jojíka se mi podivně sekal zvuk!
    Já toho chlapa miluju! Ten prožitek, famózní práce s hlasem... ano ten HLAS! Kéž ych jej slyšela naživo. Rozhodně by to byl zážitek na celý život:-)Stading ovation mluví za vše:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemuseli Sofii zkracovat to Wishing. Not fair at all, I know.Tobě taky? Výborně, Youtube mě stále miluje. :DD
    To rozhodně. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky