Final Lair - John Owen-Jones, Celia Graham

Pro odhadem nějaké promo účely bylo zjevně profesionálně natočeno tohle Final lair s JOJíkem a Celií Graham. Ale bohužel není celé. Výrazně není celé. Final Lair mívá takových 11 - 12 minut no a nám byly dopřány...ehm, necelé dvě.
I can feel your pain! :D
Ale přesto je ohromně miloučké konečně tu pravou londýnskou verzi vidět v pořádné kvalitě, bez roztřeseného obrazu a špatného přiblížení, none? Ocenit takové drobné detaily co z těch načerno pořízených nahrávek občas prostě nevidíme...
Já jsem navíc za toto video velmi vděčná už jen kvůli Celii. Zaprvé: v tomto videu ji to neskutečně sluší, má překrásnou dlouhou paruku. Ach. :)
Zadruhé: jsou to jen dvě minuty, ale Celia mě svým herectvím natolik strhla, že jsem si opravdu zoufale přála vidět víc. A to se mi obvykle spíše stává s Johnem.
Ano, tím se dostávám k Johnovi. John je jeden z nejlepších Fantomů od dob Michaela Crawforda. Nad jeho hlasem nepřestávám žasnout a jeho poslední album je prostě lahůdka. Vřele doporučuji! :)
Přeji krásný týden bez uťatých konců. :)




Komentáře

  1. Alééééééééééééé!
    Tak!
    To je podraz!
    Obrovský, zákeřný, ošklivý a zlý... nepěkná věc (ještě horší než úlohy o přímočarém pohybu).
    Alééééééééééééé!
    Je to krásný.
    What else could I have said?

    OdpovědětVymazat
  2. Podraz neskutečných rozměrů, indeed. :x
    Alé, máš dokonalou pravdu, i těch pár minut je pohlazením dušičky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojík a Celia!
    Ach, Bože ta kvalita, ta KVALITA! Konečně! A John,úžasnej, phamózní John... Se Celií máš absolutní pravdu:-)Ale ten sek. To už je konec? Ne, ne, ne, NE!!!
    Ovšem buďme vděční za těch pár minut, aspoň něco.(Nejspíš si pustím Jojíkovo CD:-)Úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. Ona je bohužel poněkud podceňovaná Christine, takže jsem ráda, že souhlasíš s její skvělostností! :)Přesně moje reakce. Eeeexactly! :D(Skvělý nápad! :D)

    OdpovědětVymazat
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁch!
    Comitojenděláte?!
    Jojík!
    Oh my god!
    I can´t describe how I love his Phantom!
    I can ´t tell with words what his wild angry and tender voice do with me!
    So... What to do with me? That is the question, isn´t it?
    Já... já... já... já - raoulistka... Zamilovala jsem se do Fantoma! Do jeho fantoma!
    *>Ale kdyby na scénu stačil přijít Raoul, bylo by vše jinak! - To jen tak pro upřesnění, aby pak nevznikaly zbytečné dohady a nedorozumění.< Ale přesto... Zamilovala jsem se do jeho Fantoma!
    A Celie! Oh god!
    Co se to děje?
    Šišněšášněšešněšíííííí (to je slovo!) je zbožňuju!
    No tak! Slyšíte? Slyšíte? Ta dokonalost! Ten vztek, ta hořkost, TEN hlas, TOHLE video, TENHLE JOHN!!!
    Do you hear what I hear?
    Kchšňááááááááufpf!

    OdpovědětVymazat
  6. Žjů, to je ovšem nádherná reakce. :)
    Ne nadarmo se o něm říkává, že je nejlepší Fantom za posledních deset let. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky