Miserable album covers

Již jsem informovala o radostné novině, že Sierra Boggess vydává na konci listopadu své album. Zjevně o tom ale věděla už dříve, protože ještě v době, kdy účinkovala jako Fantine v nesmrtelném muzikálu Les Misérables, nafotila se svými přáteli z obsazení ve chvilkách nudy když neměli výstup na scéně, takovou parodii na cover alba.
V praxi to vypadalo, že si vybrali titul písně a k ní se pokusili udělat nějakou pózu. Ve výsledku je z toho veliká legrace a tak se na to pojďme podívat! :)


Title: Wham Bam, This Is Tam by Tam Mutu




Title: I Can't Not Sing by Cameron Blakely


Title: The Winds of my Winds by Sierra Boggess aka Marge


Title: What's Underneath by Samantha Dorsey


Title: Reflections of my Voice by Cameron Blakely


Title: Mi Vida, Mi Corazon by Geronimo Rauch


Title: My Voice? by Katy Secombe


Title: You're Welcome by Sierra Boggess


Komentáře

  1. Úžasný fotečky! Nemůžu se dočkat až to album vyjde! Ideální vánoční dáreček, isn´t it? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Přímo perfektní. Ale jsem si jistá, že nikoho to co se mě týče nenapadne, protože nikdo nezná Sierru. :( :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky