Sierra's Masterclass

Sierra Boggess i nadále pokračuje ve své sérii Masterclass, kdy objíždí města a setkává se se studenty aspirující na hvězdnou zář Broadwaye.
Její hodiny probíhají zhruba tak, že si s ostatními nadšenci sednou do kolečka, Sierra jim vypráví nejen své poznatky z divadelního světa, ale pomáhá jim také najít pro tuto kariéru tak nezbytnou sebedůvěru a víru v to, že jsou "enough" (její životní motto zní You are enough, you are so enough, it's unbelievable how enough you are) a odpovídá na jejich dotazy. Poté před ní ti odvážní vystoupí a Sierra s nimi rozebere jejich vystoupení a dá užitečné rady.

















Komentáře

  1. (A pak si člověk nemá přát umět zpívat :D)Ale neodpustím si poznámku, že Sieřino (skloňuje se to takhle?) motto se nedá aplikovat na smažený sýr ze školní jídelny :D

    OdpovědětVymazat
  2. (Nikdy mě to zase tolik netrápilo, ale co jsem muzikálofilem...:D)Já to píšu jako Sierřino, ale těžko říct. Na tohle asi pravidlo ani není. :D
    Tohle motto se nedá aplikovat ani na kupříkladu můj zmiňovaný zpěv. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo by nechtěl mít Sierru jako učitelku zpěvu:-)
    (Já rozhodně + přání: aby můj zpěv byl podle mého gusta)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi takňák! :D I když před ní bych byla asi extrémně nervózní a nedostala bych ze sebe ani hlásku. :D

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, přece jen je to Sierra:-)
    Já vím, že se říká, že všichni jsme jen lidi, tak stejně, asi bych taky byla hrozně nervózní (možná že nenervózní, ale byla bych určitě roztržitá, koktala a z pusy by se mi drali jen blbosti - nad kterými bych potom urputně kroutila hlavou a říkala si, to byl ale trapas a zrovna před Sierrou:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tu nastává problém, že já si ji v hlavě už povýšila na takový piedestal, že už je moc vysoko...což je sranda. :D Asi dobře, že ji nejspíš nikdy nepotkám, to by skončilo divně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni... Představa že by mě Sierra učila zpívat... :3
    Popravdě, jediné, co by ze mě dostala by bylo nelidské fanynkovské pištění: "ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÁÁÁ! SIERRÁÁÁÁ!", takže budu muset souhlasit s tím, že i mé setkání s ní by dopadlo velmi, velmi podivně. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Už ji máme všechny velmi silně pod kůží, hehe. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky