Design "Draw my life"

Po rozjásaném podzimu v oranžové barvě a Popelkou přichází zimní útlum barev a návrat ke kabátkové klasice Lottelandu, Rierře.
Je to asi poprvé, co mám v záhlaví dílo někoho velmi talentovaného, a nikoliv skutečnou fotografii. Jedná se o velmi zdařilou věc, dokonale v tom poznávám rysy i výrazy Ramina a Sierry z pětadvacítky (tady to někdo viděl nezdravě mnohokrát).
Menu s krásným novým frontem se nám přesunulo nahoru, tak snad si na to rychle zvykneme. Změna je život. :)
Sloupeček s "mojí" sbírkou známek se nám přesunul zprava doleva, aby se nám nevzešedněl, tehee. Všimli jste si už Sherlocka tam? :D :D *.*
Co jsem si opravdu zamilovala jsou ty okraje ladící se záhlavím, které jsou po dlouhé době opět ne-jednobarevné. Naposledy to bylo ještě za časů, kdy jsem si kabátky dělala sama, ale tehdy jsem ještě k novým designům nedělala články, takže vám ho nemohu ukázat a připomemout.

Na konec jako tradičně moc a moc děkuji Tahmed za její práci. Díky ní je z Lottelandu opravdu krásné místo. Děkuji! :) xxx

Komentáře

  1. Tákže.
    Zima se blíží (a já stále kradu citace) a už se cpe úplně všude :D
    Wooky mi sice zatím nabízí jenom zůženou verzi, ale i ta vypadá dobře (a jsem zvědavá, co mi ukáže počítač)
    Jenom bych poznamenala, že pod některými úhly je dole ještě pořád vidět oranžová...Známky se Sherlockem jsou (až na tu spoilerovitost) super :)Say you'll draw me every waking moment...

    OdpovědětVymazat
  2. Potvora bílá je všude. :D
    Nu...tak to s tou oranžovou jsem ještě neodhalila. :DÁáách, taky jsem si říkala, nu. I co. Já to měla taky naspoilerovaný předem, to už je kvůli profláklosti Sherlocka nevyhnutelné. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Noné! Zavítám do Lottelandu a dýchne na mne takový ten příjemný pocit, kdy za okny sněží a ty sedíš v teple pokoje a popíjíš horký čaj. A zdá se mi to, nebo cítím vůni rumu? :D
    Rozhodně nádhera, všechna čest! Tahmed si zaslouží... é... nevím co, ale něco určitě! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kdepak. Čaj JEDINĚ s mlékem. :D
    Souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ó, přijdu sem a tady už je zimní dess. Nádhera, miluju kresby a malby (protože já  kreslit neumím, tak toto umění obzvlášť obdivuju - fakticky krásné kresby :-)Ale nemůžu si pomoct, ten pozitivní oranžovek kabátek mi bude chybět, ale změna je život a velikánská pochvala nechť doputuje k Tahmed, klobouk dolů :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejný problém s kreslením. :( :DKlobouk dolů i za mne :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky