Dear Old Friend - Anna O'Byrne, Simon Gleeson, Sharon Millerchip, Maria Mercedes

Asi je poněkud nevhodné hned na začátek poznamenat, že když tuto píseň poslouchám na mobilu, tak je prvotní reakcí smích?
Um. Yes.
Ale ve své podstatě to s touto krásnou písní nemá nic společného. Můj milý stroječek mi jen zkrátka přejmenoval Dear Old Friend na Dead Old Friend, já se projevuji jako naprosto líná to změnit takže....
My deaaad old friend, can't believe you're here, dead friend.
Um. :D
Podle obrázku a titulku, již správně víte, že do videotýdnové síně slávy tentokrát dávám australskou verzi, kde na rozdíl od originální londýnské, naši hrdinové mají opravdu radost, že se vidí. Jsou zmatení, ale rádi. Tedy až na Raoula Simona Gleesona, který je skvělý (máš radost, Zuzko? :D ), ale v hlavě mu šrotuje o sto šest, jak je možné, že je Fantom naživu, proč pro něj chce jeho manželka zpívat a tak dále.
No a na konci nejvtipnější výrok muzikálu. "I need some air. I need a drink."
Well, už to není co bývalo, ale když jsem to viděla poprvé, tak jsem dostala záchvat smíchu. :D
Do příštího týdne vám přeji, abyste žádný uklidňující drink nepotřebovali! :D xxxx




Komentáře

  1. tahle scéna se mi moc líbila když jsem poprvé viděla LND :-) ale chtěla jsem to vidět ve verzi se Sierrou :-( a náhodou ta pasáž "I need some air. I need a drink." byla mou nejoblíbenější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak verze se Sierrou je na YT též. ;)
    Však i má, je vtipná. :)xx

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: já vím že je, ale není tam ta krásná pasáž :-)"I need some air. I need a drink." :D víš

    OdpovědětVymazat
  4. Zajisté, ovšem. Nu, není vše tak, jak bychom si přáli. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pokaždé když si pustím tuto verzi písně, tak mám záchvat smíchu:-D
    Ale každýmu, komu jsem to pouštěla, tak se nesmál (to si pak člověk připadá pěkně blbě:-)

    OdpovědětVymazat
  6. U této verze písně dostanu pokaždé záchvat smíchu:-D
    Ale každý, komu jsem to pustila se nezasmál (to pak člověk vypadá pěkně blbě, když se řechtá sám:-D )

    OdpovědětVymazat
  7. Ale! Tak to je trapas!
    Blog mi nechtěl zobrazit můj první komentář, tak tu máš ode mě dva:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten blbne už delší dobu, z toho si nic nedělej. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky