Part of your World - Sierra Boggess

Tento týden, přiznávám se, jsem se oddávala sentimentu a brouzdala mezi starými videi z dob, kdy jsem byla teprve muzikálofil začátečník. A do tohoto světa mě vtáhla Rierra, pětadvacítka a...kdo by věřil, že jsou tomu dva roky!
Oh, well, you see. Sentiment. Chemical defect.
A tak se s vámi tuto neděli podělím o moji srdcovou verzi POYW, která není ze show, ale ze Sierřina setkání s malými dětmi, se kterými si povídala o tom, co obnáší život herečky na Broadwayi, což jak předpokládám, lze označit za předka jejích současných Masterclass-ů.
Jak sama vždycky říkala - kdyby nebyla herečkou, přála by si učit. A nakonec - svým způsobem teď dělá obojí! Není to hlavička? :)
Přeji krásný týden plný sierrovské radosti! :) xxxxx




Komentáře

  1. Sierru musí všechny děti milovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já, když jdu s pejskem a pustím si tohle, tak je mi pak strašně... až bych řekla deprimovaně, ale stejně si tu písničku pouštím pořád dokola a dokola, protože ji mám až neuvěřitelně ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Bezpochyby :)[2]: Deprimovaně? Panejo, tak to na mě působí přesně opačně. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kde ty písničky vezmete, abyste si je nahrály do mobilu? Vyšlo nějaké oficiální album tohoto broadwayského muzikálu?

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, vyšlo, pamatuju, že Sierra spolu se zbytkem castu TLM nahrávali CD. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=yWMKqYP9bdcAle kde sehnat přímo to CD nevím, nebádala jsem po něm. Snad na ulož.to, tam je téměř všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing, amazing! Sierra is great Disney princess! (no a co, že se jedná o malou mořskou vílu:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ale tak v podmořském světě byla též princeznou, na suchu si zvala prince...to se dá uznat. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky