Cast change v Londýně, říjen 2013

Co se Sofie Escobar týče, mám dvě zprávy, jednu dobrou a jednu špatnou. Ta dobrá je, že jak víme, tak měla nedávno snovou svatbu s hercem Gonzalem Ramosem.
Ta špatná je, že ač měla Sofia prodlouženou smlouvu na roli Christine v londýnské produkci Fantoma Opery, odchází předčasně.
Jenže odchází kvůli další dobré zprávě, takže se to ve výsledku určitě ruší. :D Sofia totiž čeká dítě, za což jí všichni čeští fanoušci posíláme velikou gratulaci. :)
Takže 26. října 2013 opustila show, protože jí bříško rostlo rychleji, než očekávala a už se do Christininých kostýmů prostě nevešla.
Její místo zatím nikdo nezabral a 8 představení Fantoma za týden si tak spravedlivě na čtyři a čtyři "rozdělily" Sofiina alternace Olivia Brereton a bývalá druhá alternace Sofie a Olivie Harriet Jones, která opravdu povýšila, protože na jevišti se objevovala spíše zřídka. Ona pravděpodobnost, že hned dvě herečky najednou onemocní, aby se dostala do role Christine zase tak vysoká není, že ano. :)


Harriet Jones

Harriet má operně školený hlas a s operou má zatím více zkušeností, než s muzikály. Na kontě má tyto operní role:
Turn of the Screw - Flora
Don Giovanni - Zerlina
Le Nozze di Figaro - Barbarina
Cofi fan Tutti - Despina
Die Entführung aus dem Serail - Blondchen
L'elisir d'amore - Adina

(A když si ji vygůglíte, tak musíte pečlivě třídit, protože vyjede milion odkazů na nějakou postavu z Doktora Who. :D)

Níže máte ještě nějaké fotky jak Sofie tak Harriet. Podle mě je Harriet moc krásná slečna Daaé. :) A vybrali pro ni krásnou paruku. :)

A abychom si o Harriet mohli udělat nějaký bližší obrázek, našla jsem alespoň audio z jejího Final Lair s Geronimem Rauchem a Seanem Palmerem. :)


Fotky na závěr


Sofia a Raoul Sean Palmer v All I Ask of You.


Sofia a Cat Lane (Meg).


S Carlottou Larou Martins, dvě Portugalky ve Fantomovi. :)


Poslední fotka ze Sofiina finálního dne ve FO se svým manželem Gonzalem ze své šatny. :)


A tady už je naše staronová Christine Harriet s alternací Meg Laylou Harrison.


A tady ještě s Carlottou Claire Moore, bývalou Christine. :)


Žjůůůva! Lucky, lucky, LUCKY girl!!! :)




Die


Komentáře

  1. Ó, tak poslední fotka mě dostala:-)
    Harriet vypadá hrozně miloučce a křehce. A máš pravdu, jako Christine má obzvlášť krásnou paruku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jo,to jsem nedávno četla na fb a je to i na stránkách divadla.nějak mě to dojalo,zkrátka 'moje' Christine :-D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: I mě. Jejíííjej. S tím děvčetem bych vskutku měnila. :D :D
    Ano, trochu mi připomíná tu, co měla Anna O'Byrne. :)[2]: Je těžké rozloučit se se Sofií, zvláště když byla částí obsazení tak dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé! Harriet je taková milá a křehká! Ale kdo mě to ve vypsání myšlenkových pochodů předběhl, drahá Adelle??? :D Co paruku, ty oči! Ty oči! :3
    Jééé, tak to Sofii hrozně strašně moc přeju!!! Šťastná, přešťastná Sofia... Nešťastné, nešťastné obecenstvo!

    OdpovědětVymazat
  5. S takovou reakcí nelze než souhlasit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky