Music of the Night - John Owen-Jones, Rachel Barell

Video tohoto týdne je...uhm, opět John Owen-Jones. Ale berte to tak, jiná píseň, jiná Christine a tím pádem i atmosféra...:D
Tato Christine je jak titulek napovídá Rachel Barell, se kterou mají velmi silnou chemii a přátelství.
John se o ní dokonce zmiňoval ve svém projevu k publiku na rozloučenou, když odcházel z britské tour. A to si Rachel jistě může vzít jako velikou pochvalu, protože JOJ za ta léta co hrál Fantoma vystřídal bezpočet Christin...nehledě na to, že toto video je cca z roku 2005, takže pokud ji má pod kůží i po všech těch letech...
Vřele doporučuji dohledat si i jejich Final lair, protože od té doby, co jsem viděla pětadvacítku jsem nic tak neobrečela. A jejich polibek u mě překonal i ten Rierry i ten s Ginou Beck, ještě jsem neviděla nic tak čistého, krásného a zároveň temného. Ale připomínám, že to je jen a pouze můj názor a můj žebříček hodnot. :)
Nuže, pojďme si pustit toto video týdne a prozkoumat co na té Rachel je...:))
Přeji krásný týden plný výjimečných lidí! :) xxx





Komentáře

  1. zrovna před chvílí jsem si pouštela jejich Point of no return-taky moc hezké. Rachel má zajímavý hlas...

    OdpovědětVymazat
  2. To ano, hlavně ve výškách jsem neslyšela ještě nic tak kouzelného...doporučuji její Wishing. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nemůžu si pomoct,ale John je pro mě nejlepší Fantom... ten hlas!!! prostě nemám slov, abych to popsala...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dilema...ugh. Ramin. John. Hugh. Ugh. Ugh. Na druhou stranu...nač vybírat jednoho? :D

    OdpovědětVymazat
  5. a nemáš na to Wishing náhodou odkaz,prosím? nikde to nemůžu najít:-(

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.youtube.com/watch?v=OctNQIgz8l0Tu, ale je to ještě spojené s Wandering Child a Point of no Return. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ách, JOJík... miluju jeho hlas:-)
    Jejich Donce once more je pecka, JOJíkův herecký projev, nejen hlas, ale i herectví je absolutní špička! Johnovo Christine, I love you... ajajaj, slzičky byly na krajíčku. Jak ji chytl za ruku a políbil ji...Je těžké posoudit výkon Rachel, když hlavní pozornost ,,kameramana" zaujímá John (což mě osobně nevadí, visela jsem očima na každém jeho pohybu, každém gestu, který udělal).
    Tak jsem si pustila její Wishing. Má krásný hlas. No to herectví... nevím, jako by mi u ní něco chybělo, ale nedokážu říct, co.
    Ve Wandering child zase kraloval JOJík a v PONR to samý. Schválně jsem si pustila ještě pustila Rachelino Think of me a... nic.
    Má vážně krásný hlas, ale po herecké stránce tomu ždibec chbí. (Jak bych to řekla - jako by kousek jí samé.)
    Nebo takhle: mám prostě pocit, že by mohla v tom herectví přidat. (K těm velkým gestům i drobné detaily, které tak miluju - což je škoda, vzhledem k tomu, že má fakticky krásný hlas)To je čistě můj názor. Sama sipřipadám, že se nechám hlavně okouzlit Fantomem (popřípadě Raoulem) a Christine si tolik nevšímám:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já už u Final Lair dlouho nebrečela, ale tohle mě dostalo...Teda, je to už týden, co jsem to viděla, ale ani mi nepřišlo, že bych si Rachel všímala nějak méně..dokonce byly části, kdy mi přišla přímo grandiózní.Ale to Think of Me mi s ní též přišlo slabší...to jako jediné. U Wishing znovu sahám po slově grandiózní, u TOM mi připadala taková...nevzrušená. :D

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Přesně, jako by TOM vůbec neprožívala

    OdpovědětVymazat
  10. Jak říkáš, to jsem byla poněkud zklamaná.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky