Wildflowers - Team Rierra forever


Jak Ramin psal, neměl tohle video vůbec v úmyslu zveřejňovat, ale z důvodů pravděpobodně božího osvícení (:D) se rozmyslel.
Tohle je fantastické video, opravdu. Ta píseň je nádherná a co teprve zpěváci!!!
Dokonce tam máme tatínka Sierry - Mika Boggesse. :)) (Takhle jsem to příjmení snad ještě nikdy neskloňovala, tak doufám, že je to tak. Angličané vědí, proč neskloňují.)
Ach!
A jo! Přesně takhle vypadá Sierřina kuchyň v jejím londýnském bytě! A má krásnou šálu! A vlasy, jako obvykle! A čupr ponožky, že? (jo, prostě na ní vychválím kdykoliv cokoliv. What is air? :D)
A Ramin, zdá se, si zase nechává růst vousy? Well, welll....what do you think, guys??
Aaaa...pěstička nakonec! Hua! To je oblíbené gesto jedné mé kamarádky, takže když jsem s ní, užívám ho taky! Což je sice jednou za týden....dva....tři....jsme dobré kamarádky, ale poněkud nás dělí fakt, že každý týden mi odfrčí na intr. Well, well....*PĚSTÍČKÁÁÁÁ* :D
Na to, že mě zítra zabije moje třídní za naprosto mizerně vypracnovaný úkol...jsem takňák moc veselá. Okay.
Enjoy!
Team Rierra!!!!
P.S.: Sierra se teprve krátce učí na kytaru a už takhle hraje? How amazing is she?
P.P.S.: Ty kytary, co má Sierra a její tatínek....ty VYROBIL její tatínek. How amazing is he?
P.P.P.S.: Ramin má od něj taky kytaru, už jsem to sem sice psala, ale když už jsem u těch "PS-ek"....
P.P.P.P.S.: Let me say....Ramin a jeho věrné banjo. No není to cute? Není on cute? Není všechno okolo něho cute. Wait. Není všechno okolo tohoto videa cute? YEEES!!!!

Komentáře

  1. Ale přece jenom něco není cute (i když to video je supermegagigaskvělé):
    a) Raminova tetování (méně je někdy více :D)
    b) To, že si Ramin néchává narůst vousy. Co s nimi všichni mají?????

    OdpovědětVymazat
  2. c) to že nemůžu určit, kdo to sedí za Raminem. Ale asi Tam, když se na tu osobu Sierra tak pěkně směje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Když to je divné, že by se nezapojil... Třeba je to paňmáma nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aaale ona má šedé vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lotte, to je na pytel! Lottepošta nedorazila! :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já budu taky doufat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Co taky můžeme dělat jiného, žeano...
    (Just love, just live - a doufat, že dopis dorazííííí :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm... Víš jak - nedorazil. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Óóóó´. Ňuňááááááááááci! Akí sú krásni. Akí sú awesomní! Aké je toto krásnotné video!
    Á, nenapíšem nič zmysluplnejšie, som z nich namäkko.

    OdpovědětVymazat
  10. Chápu tě, naprosto tě chápu ;D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky