Lotteland 1st Anniversary


Dámy a pánové,
vítejte u článku s neuvěřitelným číslem 634 ve kterém slavíme první rok existence Lottelandu. A s tím spojené i výročí roku, co se spolu známe, BJ! :) Poprvé jsme si napsaly v den, kdy jsem si blog založila. :)
Nikdy jsem nebyla typ člověka co u něčeho vytrvá tak dlouho a tak vzorně (no jen uznejte 634 článků!). Vždycky jsem se snažila být rychlým a přesným zdrojem informací ze světa muzikálů a jejich herců. Původně jsem se chtěla věnovat pouze Fantomovi a Love Never Dies, no nicméně nakonec jsem přibrala další dvě mé lásky - Wicked a Les Misérables.
Naprosto proti mému přesvědčení jsem se pustila i do tvorby fanfiction a vida - ono mě to chytilo! Remeber, love never dies! píšu už nějaký ten pátek a jsem za tento svůj soukromý únik z reality neskutečně vděčná, své postavy miluji a už jsou součástí mého každodenního života. :)
Stejně jako blog, které je první místo kam už po jeden rok jako první nedočkavě najíždím kdykoliv přijdu na internet a ta radost z nového komentáře never gets old. :)
Speciální poděkování musí přijít mým čtenářkám, díky kterým se Lotteland drží tak dlouho. V první řadě je to už zmiňovaná Barbara Jane, pro mé širší okolí známá jako "facebooková Bára" - krásně svým přátelům spamujeme zeď, pro mé užší okolí známá jako nejlepší virtuální kamarádka. A je to tak! Den, kdy si s BJ nepíšu je zabitý a nudný! :D Beznadějně hadleyózou trpící, z karimloozy vyléčená, skvěle píšící, sečtělá, zábavná, pro výzkum v oblasti FO ochotná udělat cokoliv....:))
Dále je to Ellanor, se kterou jsem se seznámila díky pětadvacítce Fantoma v Londýně kvůli čemuž se z ní stala fanynka Fantoma. Děkuji za Tvé připomínky k RLND, které mi pomohly s příběhem, tak jako žádné. Přiznávám, že jsem kritiku občas nebrala dobře, o to větší díky, že jsi to se mnou vydržela! :)
Další fantomačku, kterou mi vítr přivál byla Fanta, její blog je v současné době sice nefunkční, což je škoda, byla s ní legrace a její blog rozhodně stojí za navštívení. :) Díky za skvělý dotazník na téma Fantom, takových věcí není nikdy dost! :)
S dalšími fantomačkami jsme se našly náhodou, díky BJ, která je objevila v hlubinách blogů...Christine Maria a Adele. :) CM nám do našich vod divadelních milovníků vnáší čerstvý vzduch v podobě slabosti pro filmového Fantoma - Gerarda Butlera, ale rozhodně je sběhlá i v divadelní verzi FO a LND. :) Děkuji ti za krásné povídkové překlady, slibuji, že už se v čtění těch náročnějších polepším. :)
Adele je má spřízněná dušička, co se obdivu k úžasné Ramierře týče, její blog je plný obrázků, u kterých si říkám "wow, ty jsem ještě ani neviděla" a přehledně seřazených muzikálových informací (to fakt oceňuji, někdy Lotteland hodnotím slovy "mé království chaosu" :D). Editace jejích obrázků je nepřekonatelná. Mohla bys mi někdy udělat design na blog, to by bylo fááájn. :)) O:) Nuff, just said. :))
Pak se z režimu spánku probral blog, jehož majitelkou je Zuzka, butleračka, později karimloozou nakažená, která moc nemusela LND. Ale tadá! - nakonec LND přece jen přišla na chuť a to nejspíš hlavně díky Simonovi Gleesonovi. God bless him. :) Co dále stojí za velikou zmínku jsou její povídky a neuvěřitelně úžasný styl psaní - barvité popisy, až básnická přirovnání a nekonečná slovní zásoba. Musím říci, že v době, kdy jsem si ještě netroufala založit blog, ale byla jsem už beznadějně zfantomovělá, tak jsem byla pravidelnou anonymní návštěvnící jejího blogu. :))
Na Nell jsem přišla zase pro změnu já a jsem za ten objev moc ráda! Je to první a zatím poslední fantomačka, kterou znám ze Slovenska a když mám chuť donekonečně slintat nad perfektností Ramierry, či někoho jiného není lepší parťák v krimu, než-li Nell! :D Naše nekonečné komentáře ve kterém obdivujeme třeba jen jednu jedinou fotku baštím! Děkuji ti za to! :)
A nakonec, kde se vzaly tu se vzaly, BJ se na blog ozvaly Christine a Elča autorky bombózních povídek, které vynikají svojí návazností nikoliv na muzikál ale na Lerouxe, což se tak celkově nejen u nás ale ve světě jen tak nevidí. The brilliant original!! :) V jejich království najdeme i fotky, videa, informace o ostatních muzikálech....každý si přijde na své. :)
Nemůžu být šťastnější za tu perfektní fantomáckou sestavu, která se v blogovém světě objevila!
Nakonec musím rozhodně zmínit i Pan a Del, blog slečen, který dnes už není aktivní, ale musím říci, že to ony mě inspirovaly k tomu Lotteland vůbec založit. :')

Celé zakládání blogu je vlastně story na delší příběh, chichi. Zakládala jsem ho asi na podruhé, nebo potřetí, protože pokaždé, když jsem ho založila, tak jsem se zase rozmyslela a smazala ho. Díkybohu za náhlé osvícení, které mě vedlo k tomu, tenhle nechat! :)
Děkuji všem svým návštěvníkům, kteří komentují, i ty tiché. Vydrželi jste to se mnou už rok a jste skvělí!
Přeji Lottelandu ještě mnoho dalších let! ;)
Let's celebrate!
Lots of love,
yours Lotte. xxx

P. S.: Výročí bylo oficiálně VČERA, ale NĚKDO ZAPOMNĚL zveřejnit zavčas článek. Gah! :D

Komentáře

  1. Ne, nevím proč jsou všechny odkazy červené a Zuzka je fialová. Jsi originál.;D

    OdpovědětVymazat
  2. No to mi neříkej! Zrovna včera mě napadlo, že už to bude asi tak rok, a chtěla jsem si najít tvůj nejstarší článek, ale pak mi začal blbnout net, tak jsem toho nechala! :DTááákže! Lottelandu všechno nej, hodně dalších let a článků (pár bych jich přála i svému blogu, snad se mu občas nějakého dostane :D) aaaa... hm, no, ať je pořád o čem psát. A to bude. I kdyby nebylo nic nového pod sluncem, pořád můžeme opěvovat zahraniční zpěváky :DAni nevíš, jak nadšená jsem byla, když jsem na tvůj blog narazila a když jsem zjistila, že to nebude jen takové to "napíšu komentář, aby BJ neřekla, něco milého, co neprozradí, že jsem nečetla, co psala, a zas půjdu" a že tu vydržíš dlouho :) Měla jsem předtím sto chutí to zabalit, ale stal se zázrak a byla mi seslána Lotte! :D

    OdpovědětVymazat
  3. wow, Lotte. Skvělý úspěch, gratuluji k narozeninám a ať ti to vydrží! :-D Co bychom si bez tebe počali? Jsi nedílnou součástí světa blogů o FO a LND.
    děkuji za pochvalu a už ti hledám něco mírnějšího ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tákže... Lotteland už má první dudlík! No to je báječné! Můj blog se zatím učí chodit a padá na vypolstrovaný zadeček :D... Ale musí to být úžasné být matkou TAK extrémně činnorodému blogu, který je její pýchou a ozdobou, jako je Lotteland! Přeji spoustu dalších tak úžasně produktivních let (ano, nabízela se mi možnost přirovnat tvé články ke příliš častému sázení nadílky do plínek - ale to by bylo příliš neuctivé, přestože co se týče častosti trefné) a hodně a hodně elánu a kuráže... Jen tak mimochodem... vyhlašuji sázku! Která z nás dříve zveřejní v den Simonových narozenin článek Happy birthday dear Simon? Pokud budeš dřív ty, máš u mně colové lízátko!?.../?/:o...?
    Takhle nějak jsem krabatila čelo já, když jsem se snažila rozpomenout se na nějaký anonymní komentář, který by alespoň vzdáleně připomínal Tvou cáklost...Každopádně... Jenom jeden rok? Mně se zdá, jakoby jich byly stovky... :D Ano, souhlasím s Bar... Jsi zázrak! :D

    OdpovědětVymazat
  5. hej! Zuzi! colové lízátko už zasílám já! (pokud ho teda v tom našem zapadákově budou mít-ale Lotte ani muk :-D ať je to překvápko)
    Ale souhlasím s tebou-kde bychom bez Lotte byly...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem si na Tvůj popud spočítala, kolik můj blog obsahuje článků - je to 165ks. Nic moc oproti Tobě, koukám :o).. A jinak na mě tento sentimentální článek zapůsobil tak, že jsem se šla podívat na své nejstarší články a teď už je hodinu pročítám a opravuju :o).. potutelně se usmívám a ukazuju Honzovi jeho tehdejší komentáře :o)..Každopádně gratuluji k Tvému výročí.. ať se daří dál a blog Tě obohacuje a posouvá dál i v životě a dalších věcech, co děláš :)..Jo a to, že si vážíš mých připomínek mě dostalo, to tedy čumím, díky :o)..

    OdpovědětVymazat
  7. A Lotte, nechtěla bys někdy udělat článek o tom, kolik jsi už tady měla designů? Určitě by se hodilo, abys vždycky k tomu článku, kde píšeš, že máš nový design, ho dala aspoň odkazem, aby se na to dalo podívat i když si po čase uděláš nový vzhled :o)..

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Tak to je bomba! :D :) Já si to výročí chystala tak dlouho dopředu a...pak jedu dnes ráno autobusem a s hrůzou zjistím, že jsem nezveřejnila oslavný článek -.- :DDěkuji ti moc :) myslím, že vždycky bude o čem psát, spíše je problém s časem. Už teď mi složka s chystanými články praská ve švech, ale to je tak všechno co může :( :DJééj! :) Abych pravda řekla, nebýt království BJina asi bych to roční výročí neslavila! Z toho začátku, kdy jsem znala jen tebe by mě odradilo, že mi nikdo nekomentuje články. Takhle jsem každý den měla hotovou komentářovou smršť a těšilo mě to. :))[3]: Páni, to jsou tak milá slova! Děkuji, děkuji! :) A už se na to něco mírnějšího těším!! ;)[4]: Já byla stydlivý a ve většině případech mlčenlivý anonym, mě tehdy k radosti stačilo narazit o FO něco v češtině. To jsem ještě byla butleračka.:)) Snad se toho krásného věku, jaký popisuješ dočká i Lotteland :)) Aby ta soutěž nedopadla nerozhodně. Už vidím, jak to obě obcházíme přednastavením na OO:OO :))[6]: To je tak, když je někdo za jeden den schopen vychrlit nespočet článků, protože téma mého blogu je poměrně nevyčerpatelné a vždycky se dá něco najít. :))
    Děkuji za přání Lottelandu i mě! :)
    Vážím, i když mé reakce někdy mohly vypadat poněkud rozčarovaně...tak jsem to tímhle článkem chtěla napravit. :))[7]: Inu, asi je to dobrý nápad, škoda, že mě to nenapadlo dřív, ale já tyhle grafické věci tak neovládám a nastavování nového vzhledu je vždycky ukrutný boj, že jsem šťastná, že je po všem a už se k tomu nevracím. :D Ale už jen čistě z nostalgie jsem to mohla zavést dřív. Škoda...:)A teď obecně: vaše reakce mi vyčarovaly na tváři ten prostě NEJširší a NEJlotťácký úsměv na světě! Zbožňuju vás, děkuji vám!!! xx

    OdpovědětVymazat
  9. Con gratulation! To ani není možný, jak ten čas letí ( tahle věta je hodně, hodně otřepaný klišé, ale je to tak :D).Přeju spoustu, spoustu dalších článků, hromadu inspirace na psaní fanfiction, tvůrčí nápady na tvorbu videí a hlavně ať závislost na POTO a LND nikdy neomrzí a ať to všichni vydržíme do 30. oslav Fantoma Opery! ( co takhle aspoň do padesátky:D )

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc, Adele! :)
    Jo, padesátka, nač troškařit!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Co se týče designu, tak jestli budeš mít zájem, klidně se ozvi :-) :D

    OdpovědětVymazat
  12. Výborně, tak až budu chtít tento změnit, tak se ozvu!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Můžem počkat rovnou do stovky:D

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Jo, tak to už je ještě větší výzva,  než John vs Killian :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ňúúúúúúúúúf! :)Všetko najlepšie Lottelandu! Prvý tak poriadne fantomácky blog, ktorý som objavila (BJ bola tesne v závese :D) a anonymne čítala, a pamätám, ako mi skoro oči vypadli, keď som si potom u seba našla komentáre práve od vás. :D Nikdy som sa nespýtala, ako si sa ty na môj blog vlastne preklikala? :D Anyway, som strašne šťastná, že vás blogové fantomácke ženy mám! :)Trilión nových informácií som sa dozvedela len vďaka tebe (čo mi pripomína, že by som mala dobehnúť moje zameškané články s Wicked. :D Nebol čas, tento rok som nejaká vyťaženejšia ako je zvykom. -.-) a som nesmierne vďačná tebe aj tomuto blogu, ktorému želám najdlhšiu možnú pôsobnosť. Nech ťa to niiiikdy neomrzí, Lotte! :D Nech ťa stále baví vyhrabávať najnovšie novinky, o ktorých ešte ani herci nevedia, a oboznamovať nimi širokú verejnosť. A nech má Ramierra kopu ďalších akcií, z ktorých bude milión videí. :D Nech ti blogovanie prináša radosť, drahé žieňa. :) Long live Ramierra, long live Lotteland! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Aaach, jaká jsi zlatááá! ^^
    Já byla první? Fu! Mě přijde, že vždycky každý přišel na BJ a od ní až na mě. :D :D
    Víš, jak jsem na tebe přišla? Dala jsem do vyhledávání na blogu.cz "Sierra Boggess" :D může za to Sierra, není to super-cute?? :D
    Ach, tak tomu se říká slogan mého gusta! :D Děkuji, děkuji, děkuji!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. [12]:já budu šťastná když budu jednou moct zpívat... My blog is ten years old... JUST TEN YEARS OOOOOOOOLD!!! :D Na to se těším jak blecha! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, to už by byl sakryš velký milník! :D

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Hmmm... Když už jsme u těch let... Vždycky jsem věděla, že můj syn se bude jmenovat Erik... Ale představ si, kdyby se jmenoval Gustav a já bych při jeho desátých narozeninách začala zpívat tohle... Very cute! :D

    OdpovědětVymazat
  20. To záleží, jak umíš zpívat :D

    OdpovědětVymazat
  21. To není fér! Můj synek měl být Erik - a to už předtím, než jsem znala FO! :D

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: ale Lotte!!! S tak pesimistickým názorem na život se sedmdesátky nedožiješ! :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Já to taky moc neplánuju, ale kdyby náhodou... :D
    A Lotte, ty nemáš moc na výběr, pokud vím, už jsi dvojnásobná macecha :D

    OdpovědětVymazat
  24. Oki, tak ja si jdu hledat nejake nove jmena do seznamu :o)..

    OdpovědětVymazat
  25. Ajo. Ale aspoň už se jmenují a nemusím si s tím dělat hlavu :D

    OdpovědětVymazat
  26. [17]: Hahááá. :D To teda je super-cute. All thanks to Sierra. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nebýt jí, tolik věcí by nebylo! :D

    OdpovědětVymazat
  28. mimo mísu: Lotte, očekávej poštu, holub odpoledne vyrazil, tak snad doletí v pořádku :-D kdyžtak dej vědět, až přistane ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky