Podzimní pohádka o Barbaře Jane: Kapitola 3: Jak najít experty

"Promiň, ale v NARNII? Jako fakt v Narnii?" Barbaru přestávaly poslouchat nohy, tak se o Killiana nenápadně opřela. No, zase tak nenápadně ne, ale Killian byl gentleman.
"V Narnii....jako fakt v Narnii." potvrdil Barbařin blábol bez mrknutí oka.
"A Hadley? Co jsi to říkal o Hadleym? Kde je? Proč doufal, že mě nechá na pokoji? Kdo mě má nechat na pokoji?" vychrlila ze sebe vzápětí.
"Hadleyho drží královna." brouknul Killian ponuře. "Je to šílená, ne přímo nejšílenější fangirl na světě. Ona si nás normálně sbírá, chápeš? Sbírat si muzikálové hvězdy! To je na blázinec, nemyslíš? Jenže tady blázince nevedou....věčná škoda."
"A proč si jeho drží a tebe ne? Tedy, ne že bych ti to přála, ale rozuměj..."
"Herce z pětadvacítky má u sebe v paláci. Teda až na Sierru a Ramina - kvůli čemuž dost zuří. Sierru nemá, protože té se zatím daří spolu s Tamem utíkat. Ale jak dlouho? Kdo ví..." Killian ponuře vzdychl. "Ramin v Narnii zatím není vůbec, zachránila ho tour."
"Tour?"
Tour. No víš, tím, jak bydlí v autobuse, tak....no v autobuse nejsou skříně, žejo."
"Ach, jasně, jenže co vím, tak tour mu už skončila....nebo za chvíli skončí....chm, co já vím, to by věděla....jeeeej! Zapomněla jsem se tě zeptat na Lotte! Nevíš, kde je Lotte?!"
"Kdo je Lotte?"
"Ojé! Taková rusovlasá, velmi...řekněmě živá dívka, co sem zahučela ještě přede mnou!"
"Tak to nevím. My Raoulové se tu na hlídkách u skříně střídáme. Ani nevím, proč to děláme. Asi z nudy, nebo co. Možná taky chceme mít přehled o tom, kdo tu přichází. To by ses musela zeptat Simona, on to vymyslel."
"Jakýho? Brambory, Australského, nebo toho nového v Londýně?"


"Co prosím?"
"Baileyho, Gleesona, nebo Thomase?" upřesnila Barbara.
"Joták! To jsou ale šílený přezdívky. Nicméně řeč je o Baileym." uchechtnul se Killian.
"Šílený, nebo geniální! To už je věc názoru. Hmm a hele, kdo tady hlídkoval před tebou?"
"Kyle."
"Barisich?"
"Barisich."
"Ojé, tak to měla Lotte Vánoce!"
"Cože, u vás už jsou Vánoce???" Killian se upřímně vyděsil.
"Jasněže ne! Co šílíš?"
"Nešílím, ale rád bych měl určitý přehled o čase. Jaký měsíc jsi měla, než jsi se sem dostala?"
"Ech, konec září. Proč? Panebože, neříkej, že tady a tam běží čas jinak."
"Bohužel jo."
"Jejdanánku." Barbara zavrtěla zoufale hlavou. "Co si tady mám vůbec počít? Musím za tou královnou, získat zpět Hadleyho!!!"
"Tak to je upřímně řečeno šílenost. Víš co by s tebou udělala? V Narnii nikoho kromě místních a muzikálových hvězd nestrpí. Poslala by tě rovnou za Čarodějem a ten by s tebou zatočil. Obávám se, že takový osud stihnul i tu tvoji Lotte. A asi i Kyla, jestli jí pomáhal. Už podezřele dlouho jsem ho neviděl..." zamyslel se.

"Jak jako, podezřele dlouho?"
"Nechci znít krutě, ale tak to tu prostě chodí. Lidi se ztrácí...." Killian se znovu zachmuřil.
"Kdo je vlastně Čaroděj?" vzpomněla si BJ.
"Neznáš Wicked?"
"Kecáš!"
"Cože?"
"Ty kecáš!"
"O čem to žvaníš?"
"On je tu i Čaroděj?"
"Ne."
"Ale teď jsi řekl...."
"Řekl jsem, že by tě poslala za Čarodějem. Jako do Oz."
"Ómůjbožé! A jak se z Narnie můžeš proboha dostat do Oz? Přijde tornádo a odnese tě?" zaglosovala BJ.
Killian povytáhnul obočí. "Ne, jediný kdo má moc poslat tě do Oz je Čarodějnice."
"Tohle je fakt totálně šílený."
"To mi povídej."

"Ale jestli chci získat Hadleyho zpět, tak mi nakonec stejně nezbyde, než jít za tou můrou. Hele, není ona zrzavá? Jen tak mimochodem?"
"Cože? Nevím, jaké má vlasy! Tomuhle setkání se docela vyhýbám, víš? Myslím, že než tuhle nerozváženost uděláš, tak by ses měla poradit s odborníkem."
"Eh?"
"Radil bych ti, zajít za Sierrou. Daří se jí utíkat před tou šílenkyní už poměrně dlouho a navíc...v paláci už byla, ale Tam ji odtamtud zachránil. Takže on bude mít s tím zachraňováním jistou zkušenost, hádám. Rozhodně by to byl poučný rozhovor." přikývnul.
"A kde ti dva jsou? Jak je mám najít, když ani králvona je najít nemůže, eh?"
"Neboj, s tímhle ti poradím." usmál se Killian a nabídnul jí rámě. "OSR je s nimi v kontaktu."
"Co je OSR? Obdoba OSN v Narnii?"
"Kdepak. Odbojová Skupina Raoulů."
"Á-áha. Jasně, tak za nimi. Docela se na to setkání těším, všimnul sis jaký má Tam hezký ďolík na bradě?"
"Cožetoprosím?"
"To neřeš. Pojďme."

Komentáře

  1. Lotte, abys věděla, tak ty vaše pohádky by měly být trestné :-D smíchy mi ruply asi čtyři žebra-OSR, to mě dostalo; ehm, jinak samozřejmě lituji, do jaké svízelné situace jste se všichni dostali; kdybych nebyla trčela v pevnosti d´If, zajisté bych se aktivně podílela na vaší záchraně :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pocit s žebry znám, kdykoliv čtu nějakou pohádku od BJ. :D
    Jsem ráda, že se OSR chytlo. :D
    Ach ano a já bych se snažila zachránit tebe z pevnosti, netrčet v Narnii. :D

    OdpovědětVymazat
  3. BBJ se hlásí z tanečních. OSR báječná. ozvu se později. BJ

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ještě jednou, bez překlepů - na Krabičce :DPohádka báječná, i přes svou svízelnou situaci se lámu smíchy :D Ó, dostala jsem se do země, kde je z Raoulů celá odbojová skupina, jsem v ráji! A Killian je hrdina - pravý Enjolras. Společně všechny zachráníme!

    OdpovědětVymazat
  5. Oo, Enjolras, jaké krásné přirovnání. :D Ano, Killian je v tuto chvíli tvůj Enjolras. :D

    OdpovědětVymazat
  6. MŮJ Enjolras! To je nádherné slovní spojení! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Komu by se takové spojení nelíbilo, right?! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ó ano, to máš recht. A "můj Raoujorlas" zní ještě líp, zvlášt když je to Killian Raoujolras. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, to je fakt. A má docela vlasy jako Enjolras, když se podíváš na nějakou fotku, kde je má delší :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ale je s ním větší legrace než s Enjolrasem :D

    OdpovědětVymazat
  11. Však je řeč o Killianovi :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ó jé! OSR! Tak to je dokonalé! No, osobně musím říct, že v okamžiku, kdy jsi začala mluvit o Simonovi, ve mně hrklo... Šeptala jsem: "Jenom to né, jenom to né, jenom to né!" A ani nevíš jak velký balvan mi ze srdce žuchnul když jsem zjistila že můj předrahý manžílek je Narniovské babizny co má úchylku na muzikálové hvězdy protentokrát ušetřen! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hned jsem si u psaní na tebe vzpomněla! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Zuzko, drž ho dál od skříní, jsou hrozně zákeřné! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně! :D Mohly bychom vyprávět! :D

    OdpovědětVymazat
  16. :D :D To je tak strašne skvelé! Džíízs, Lotte, ako to všetko môžeš vôbec tak awesomným spôsobom posplietať dohromady? :D Mimo iného, how cute is, že Tam zachránil Sierru z paláca? Ách, Tamierra. :) :D

    OdpovědětVymazat
  17. Cute Tamierra, nesmí chybět, když Rierra chybí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Lotte... doufám že to na co právě myslíš není to na co právě s hrůzou myslím já! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tamierra je skvělá, ale Rierra se mi nějak víc vkořenila do srdce... ale to bude tím, že Rierru znám déle než Tamierru... :D Postupem času... :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky