Backstage mix 2

Poslední dobou mám pozoruhodné štěstí na nálezy zákulisních fotek. Here we go!


Blahopřání ze San Franciské produkce FO k desátému výročí na Broadwayi. Už 15 let staré, wohoo! A produkce v San Francisku už žal neexistuje...



Seznamte se s Benovou alternací v LND a KONEČNĚ pohledem na australskou vezi znetvoření Erika. Ta pusa mě děsí. Jako by mu tam někdo odloupnul kůži. Brrr.


To jste věděli, že z Cosette, Eponine, Fantine a madame Thénardierové jsou teď best friends? :D


Anthony Crivello má ten nejlepší vzor, don't you think? :)



Troška Christine silliness :D







Rebecca Caine a Michael Ball appreciation.
Ve svých rolí originálního Maria a Cosette a i jako Christine a Raoula. :)



A jak vypadají teď. Still very good. :)

Komentáře

  1. Fíjo, myslela jsem, že je australský fantom děsivější - a ono ani ne. Vypadá, jako by měl kolem papule exém :DA jůůů, polonahý Raoul! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, Ramin teda vypadal znetvořeněji :DChňáá :D

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, ta Benova alternace vypadá dobře, ale maskéři to znetvoření dle mého názoru trošku potento

    OdpovědětVymazat
  4. Je zvláštní, že australská produkce, která měla vždycky všechno do posledních detailů  promyšlené udělala tak prostý make-up pro Erika...

    OdpovědětVymazat
  5. No jo CM... Zase tak dlouho rozebíraní maskéři!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, Anthony vypadá trošku děsivě...

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám pocit, že to on na každé fotce :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky