Sofia Escobar a José Carreras

Jak jsem již informovala, současná Christine v Londýně Sofia Escobar obsazení ve West Endu dočasně opustila kvůli lukrativní nabídce na koncertování s Josém Carrerasem ve své domovině, Portugalsku.
Sofiiny osudy přirozeně sleduji, takže přicházím s pár fotkami a jejich verzí All I Ask Of You. José se nepokrytě vůbec nesnaží dostat do britského přízvuku. :D

Pokud byste si stejně jako já nebyli jisti, kdo José Carreras vůbec je, ve zkratce:
Je známý španělský operní zpěvák - tenorista proslavený především pro své interpretace Verdiho a Pucciniho.
Pro Sofii je to velká čest, koncertovat s ním. :)






Dále tu mám fotky z rozhovorů. Na jeden z nich mám odkaz, ale domnívám se, že to v té portugalštině stejně moc nemá smysl...





A videa. Kromě AIAOY tu mám i klasiku všech klasik - Moon River. Určitě doporučuji si obě videa pustit, zamilovala jsem se po nich do Sofiina hlasu ještě víc, čistý a jasný jako křišťál...a to si pamatuji, že její pěvecké začátky byly někde úplně jinde. Pokrok, jaký udělala je úžasný. :)



Co je zajímavé, Sofia není první Chritine, která s Josém zpívá. Ještě před ní to byla nejlepší z nejlepších, original Christine - Sarah Brightman. Poslechněte si je ZDE.

Komentáře

  1. JJá bych nerada působila neomaleně, ale mám dojem, že to pan slavný tenor Sofii kazí :-/

    OdpovědětVymazat
  2. A přitom se Sarah mu to šlo....

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych, že spíš k sobě jen nesedí. Sofiin čisťounký hlas mi k panu tenoristovi prostě nepasuje.S tou Sarah souhlasím a musím říct, že v tomto videoklipu se mi její zpěv líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Zvláštní, že se Sarah to znělo tak pěkně a se Sofií ne, vždyť jsou obě soprán :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky