Premiéra za dveřmi

Premiéra dánské produkce Love Never Dies je za pouhé 4 dny a tak je nejvyšší čas si shrnout zával novinek, kterými nás Dánové v posledních dnes obdařili.
V první řadě jsou to fotky, díky kterým si o této opět zcela nové produkci můžeme udělat přesnější obrázek.
Pak je tu i video z rozhovoru s Christine - Louise Fribo.
Sice z toho rozumím jen slovům "Love Never Dies" a "Andrew Lloyd Webber" či "Phantom of the Opera" nicméně prý tam mluví o rozdílech mezi operním a muzikálovým zpěvem a dokonce to i názorně předvede. What a voice! Mimo jiné se interview odehrává celý v kostýmu, takže máme další obrázek o Christinině šatníku v LND. :)) Video si rozhodně pusťte, protože tam jsou také ukázky ze zákulisí kodaňské produkce, co víc i ukázka z Dear Old Friends (šedivá madame Giry....no, aspoň už na ní všechno není černé :D). Já musím podotknout, že kulisy zatím vypdají opravdu překrásně!
Další video je reportáž dánské televize, kde jsou na ukázky ze show už štědřejší. :)
Co je podle mě novinkou dne - premiéra se bude živě vysílat na http://www.detnyteater.dk/!!!
Don't miss it!


Dále doporučuji přejít sem - Beneath a Moonless Sky, guys!!!



Trio alá Kodaň - takže to britské again wins. :D
Ah, Christine, hádám. Překrásné kulisy!!!

Komentáře

  1. A to jsem si říkala, že 400 pixelů vysoké záhlaví blogu je příliš :o)..

    OdpovědětVymazat
  2. Ramierra není nikdy dost velká :))

    OdpovědětVymazat
  3. OMG, to je hlas! Názorná ukázka musical-actingu a opery je fakt bombózní!
    A ten živý přenos jsem fakt nečekala. Když tohle uskuteční dáni, tak to mohlo být i Londýně - konečně bych viděla londýnskou Beneath a moonsless sky...

    OdpovědětVymazat
  4. Žeano! Reakce moderátora hovořila za vše, že? :)
    To je můj největší nesplněný muzikálový sen, video Ramierry a Beneath a Moonless Sky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby se mi ta videa tak nesekala, kurníkšopa!!! >:(Nová Giryová se mi líbí, vypadá tak nějak opravdovějc. Coney Island j taky peckoidní. A trio vyfešákovali báječně. Je úžasné, jak odlišně je možné zpracovat kostýmy pro stejné postavy!

    OdpovědětVymazat
  6. Vskutku zajímavé! Ale s tím Triem nejsem zrovna happy, přiznávám. :DAle máš recht, už nevypadá jako postava z hororu - jako madame Giry. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mě napadá: od kolika mají tu premiéru? Nerada bych to propásla. Doufám, že to i půjde stáhnout, protože se mi určo bude sekat Krabička a rodinka bude pořád něco chtít :D

    OdpovědětVymazat
  8. No právě! V kolik to je? Netuším! :D
    A mají v Dánsku vůbec stejný čas?? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mají, ovšemže mají. Teda... předpokládám to. Británie je dál a jsou posunutí jen o hodinu...

    OdpovědětVymazat
  10. Zná světové časy :D a jo, tak tam mají stejně, jako my :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky