Backstage mix

Aneb co se (nejen) v poslední době dělo v zákulisí jak Les Mis, tak Fantoma...:)


Z Carlotty, Erika a Christine se stali nejlepší přátelé a upíři v krimu....



Za Kylem Barisichem přijely fakt cool fanynky. Ach, just look at him....


Za Annou se na FO přijel podívat první známý z LND. Gangle. :) (podobnou LND mikinu má i Sierra! :D)


A takhle si dámy z Les Mis vyrazily na pizzu! :)



A takhle si na jídlo vyrazilo tour obsazení. Fantom a jeho Christiny. :)


Sierra alá Yentl. Aneb jak my šílíme po ní, tak ona po Barbře Streisand. //už chápete heslo do její skrýše v Narnii? :D//

Co takhle pár E&C feels backstage photos??











Jen pro ty jeho koulející se očka :D


Sierra a její alternace. :)

Erik, Christine a Raoul jako jedna velká rodinka, chňá. (Kdo uhádne, kterou z těch fotek jsem si nastavila jako tapetu plochy, má bod! :D)















O tomhle Christine ví, kraulíčku???


Milostný trojúhelník vyřešen! Christine se rozpůlila!


Erik si asi nejdřív musel zkusit pár dopisů nanečisto...


Když je čekání na výstup dlouhé...


I Fantom má své dny...





Ještě něco ze zákulisí ve Vegas...








Proces tvorby svatebních šatů pro Sierru :)


A Meg! Nevím, kdo je slečna na druhé fotce, ale ta na první to je - pozor - original Meg!!! :)






Nakonec šťastná Sierra, které fanoušci vyrobili knihu plnou milých vzkazů, díků za inspiraci atd...:)

Komentáře

  1. Myslím, že mám bod... :DÓmůjbože, mít takové fanynky, asi bych rychle práskla do bot! :DA výraz Raoula s baletkami mě dostal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je těžký vybrat fotku, která mě nejvíc dostala. ( Pekelně mě bolí bránice. ):D :D[1]: Raoul s baletkama rozhodně neměl chybu:D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem zase tak děsivá fanynka. Hope so. :D :DTa fotka s baletkami je asi fakt nejlepší...a pak možná ta, jak Hugha drží v náručí ten pán :D :D :D takový vytřeštěný výraz. Phantom is not impressed. :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak, a je to potvrzené-králíček má velmi rád dámskou společnost :-D  to se těš Raoule, protože to v devatenácté kapitole pěkne rozmáznu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ojé! A už pro to máš i podklad! :D

    OdpovědětVymazat
  6. :-) to je přesně voda na můj mlýn...jdu tvořit :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Sierra má rádá Barbru? Já ji mám taky stršně ráda, je to moje z nejoblíbenějších zpěvaček :)..Tak ta fotka Raoula s baletkami je skvělá :)) Co znamenají to dopisy? Každý Fantom si napsal svoje? :)..
    Já samozřejmě ocením rozešité šaty, jůůů, že?! Díky :o)..

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jen tvoř, jsou prázdniny, to je nejlepší timing :D[7]: Jo, kdyby jen ráda, to je fangirl! :D Chystám o tom článek. ;)Tušila jsem, že fotku s šaty oceníš :D Jo, ty dopisy....těžko říct. :D

    OdpovědětVymazat
  9. ÁÁÁÁ SAKRA SAKRA SAKRA! Totál výpadek... Lotte pomoc! Připomeň mi, jak se jmenuje Christina na první E/C/R rodince...? :D A ta mikina je suprčupr a Aničce moc sluší! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Gina Beck ;)
    Jí sluší snad všechno :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky