Nové fotky + videa současného londýnského obsazení

Byly zveřejněny nové oficiální fotografie z britské produkce FO, na což už jsem nějakou dobu čekala, protože tak se děje pokaždé, když se změní obsazení a jak víme, to se událo už v září tohoto roku. Ale nejen to, podařilo se mi vypátrat i All I Ask Of You (včetně pádu lustru!!) a Final Lair s Marcusem Lovettem, Annou O'Byrne a Simonem Thomasem. :)
Hádám, že Anna teď musí mít napilno, když je Sofia Escobar v Portugalsku, ale takové napilno s hraním Christine je jistě příjemné. :) Anna je prostě úžasná, kráná jako vždy, hrozně se mi líbí některé detaily jejího hraní. Jako její nucená improvizace s neposlušným závojem, to jak se starostlivě rohlíží, když se ozve dav, co jde po Erikovi (chápejte má o Erika starost, není to prostě cute?).
Ale myslím, že v současné produkci taky dost řádí pětadvacítka. Všímejte si - žádná figurína na křesle, Raoul po osvobození z oprátky míří za Erikem vyřídit si účty a Christine ho tahá nazpět...a pak...vidíte to Annino gesto při druhém polibku s Raoulem v AIAOY (děsně skáču od jednoho k druhém, I know)? To jsem ještě u nikoho, než u Sierry v pětadvacítce zatím neviděla....
Marcus je zlatíčko! Opravdu, dojal mě jak ve Final Lair, tak v Reprise AIAOY. Na jeho hlase a herectví je opět něco neotřelého, nového....přesto bombózního! (Věděli jste, že se v normální produkci při Reprise tak vznáší nahoru a dolů? Já teda ne. Není to zase nějaká novota?).
No a Simon! Musím řici, že na mě zprvu působil nesympaticky, ale měním názor, fakticky! Ode dnešního dne jsem se oficiálně zamilovala do jeho hlasu...a herectví! Ve zkoušce při Final Lair přošel!!! :D V All I Ask Of You taky....roztomilý zamilovaný kraulíček. :D











Komentáře

  1. Kéž by byla přestávka delší!
    Simon je kouzelný! Měl by dostat přezdívku, myslím... (Nesmím zapomenout kouknout na to druhé video!)

    OdpovědětVymazat
  2. Sofia je aká veľmi peknotná. Viem, že som to už písala, ale je. :)
    Anna ako Aminta- mňúh, vážne krásna. :) Mám rada ľudí, čo nahrávajú z predstavení videá pre nás menej šťastných. Anna...povedzme, že si vždy radšej pustím jej Look with your heart ako All I ask of you, ale je krásna. :D A je skvelá Christine, veď ja to neberiem, len si na jej mladú Christine neviem zvyknúť. Ale má rozkošný smiech. :D Simon má úžasne raoulovský hlas. A Marcuuus. Vážne mu už musím určite miesto v mojom fantómovskom rebríčku, za tých pár videí, čo som videla, som si ho neuveriteľne obľúbila a jeho You will course...je awesomné. Celé AIAOU reprise je awesomné, ale táto veta je moja srdcová. :D A vo Final Lair. Áááááh, tam sú všetci úžasní. Ja mám tak rada to Christinine gesto, keď sa postaví pred Raoula a chráni ho pred Fantómom. A...tak. Ich Final Lair je brutálne úžasné. Džíz, skvelí sú.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: A tohle byl přesně ten objev, co mě zdržoval od RLND :D Je skvělý, je fajn, že musel kvůli roli Raoula shodit ty vousy :D[2]: Inu, ony jsou snad všechny Christiny super-krásné, jinak to nevidím. :D
    Chápu, asi ji mám taky radši spíš v LND, ale je to dobrá Christine. :)
    Nožejo! To ochraňující gesto Christine je bájo....mít ho tak v pětadvacítce...:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky