Design "Before the Perfomance"

Ellanor mě isnpirovala k tomu, začít informovat o změnách designu blogu. Po roce - lepší pozdě, nežli pozdě, dearest. :D
Design se jmenuje Before the Perfomance, protože actually JE ze scény Before the Perfomance - mé nemilovanější scény z originální produkce Love Never Dies. A pak. IT'S RAMIERRA, GUYS!
Obrázek je velký, takže jsem tomu musela uzpůsobit i záhlaví - však ona trocha rolování nikoho nezabije. :D
Zdroj obrázku je...odněkud z Googlu. Gah! Vím, že to byh měla vědět a řádně uvést, ale prostě...už nevím. Sorry, guys.
Design je o dost tmavší, než předchozí, ale to je dobře. Když změna, tak změna. :)
Sierřino motto samozřejmě neotřesitelně zůstává. :))

Komentáře

  1. A v jakém programu to skládáš? :)..A nemáš ještě někde uložený ten svůj první design? Já takové věci nemažu :o)..

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem psala, obrázek je najitý, to bych nedala :DJéje, ten nebyl nic moc....mám ho uložený, ale raději se snad ani nechlubit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak nic moc!!! Já jsem ten design milovala! (ukřivděný smajlík) :D

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: ach jo... :D ale jo, it´s true... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky