Think of Me - Sierra Boggess as Britney Spears

Na akci Miscast 2013, ze které už jsem Vám dodávala audio se Sierra objevila ještě jednou a k mému velkému potěšení z toho už je nejen audio, ale i video. :)
Hádám, že tohle je lék na všechny nejhlubší deprese světa. Já se na to ještě nezvládla podívat bez slz smíchu.
Abyste pochopili proč to Sierra vůbec dělala - má totiž takový velmi zajímavý warm up před show. Zpívá si písničky z Fantoma jako Britney. Všechny moc zajímalo, jak tohle probůh může znít...
So...jak by vypadalo, kdyby Britney Spears zpívala Think of Me?


Komentáře

  1. Tak si říkám, co by tomu asi říkala sama Britney :D

    OdpovědětVymazat
  2. Inu, na této akci ji parodovala kromě Sierry ještě i jiná herečka, takže hádám, že by nebyla potěšena. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ale její: Oh I know, its me again!" je sladké!
    A ten začátek - no já umírala smíchy!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo... Sierra musela mít v té plechovce koňskou dávku helia, anebo je děsně dobrá imitátorka!
    Anebo obojí!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si toho všimla už dřív, že ona nejen, že umí lidi dohnat k slzám v roli Christine - zvlášť, když umírá v LND, ale také je skvělá komička. Všestranný talent, to je Sierrita! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě dostalo, jak se k ní Meg vrátila a pak ji již zemřelou oplakávala...
    A jak jej Erik nejprve zadržel, ale pak svolil, aby mu Gustík sundal masku. A jak Gustav Erika pohladil po znetvořeném obličeji a objal ho...
    V tomhle bylo možná Australské LND trochu nedodělané, but what thi hell!
    A Ramin jako fantom vypadá z toho videa, které jsem našla dost mladě - to Ben působí starší... Takže co se týče uvěřitelnosti u mě má plusko spíš Ben...
    :DAle Sierra je kapitola sama o sobě. Nejenže je dokonalá zpěvačka, nejkrásnější bohyně světa a kouzelná Christine... Dokonce má ještě smysl pro vtip a má toho nejůžasnějšího nejlepšího kamaráda pod sluncem!!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je o lidech, co jim dělali make-up, ne o hercích. :D :DA snoubence. :D

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A snoubence, right.
    I když já Tama moc nemusím, ta jejich láska je prostě ňunínkovská!
    @-)--
    Můj šmehlík smajlík pro růži... :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, vždyť Tam je takový sympaťáák :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky