Backstage mix 11

Zdravím vás z Londýna!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Hell yeah, touto dobou jsem to nešťastnější Lotťátko na světě, guys!!!!!!!)
Aby mi tu Lotteland nezatuchl a nezvadly mi kytky...(vy zlobiví mi vůbec nezalíváte fíkus Freda, já vás vidím i přes moře!) přicházím s přednastaveným backstage mixem!
Enjoy! xxx


Podívejte, kdo spolu trávil čas před velkým oscarovým večerem! Killian Donnelly a George Blagden si užívají sluníčka v LA.



A tohle mě dojalo fakt až k slzám smíchu. :D :D :D Killian a George si takhle šli poležet na lehátka k bazénu a úplně randomně tam potkali Jamieho Muscata a Ramina Karimloo. A jejich první reakce? Všichni vytáhli telefony, začali se fotit & zaspamovali mi s tím Twitter & made my day and cry of laughing. :D :D :D





Oscar boys. :))





Aww, Fantine & Valjean feels!!!


A teď zpět do Londýna...kde Lara Maring (Carlotta) a Marcus Lovett (Erik) společně oslavovali narozeniny. :) Simon Thomas v pozadí to zabíjí. :D



A teď zase do New Yorku. Koukněte jaký super cool dárek dostala Samantha Hill, Christine, od fanoušků! Panenku Operetty, Fantomovy dcery ve světě Monster High. :D


A takhle za Sierrou Boggess na její poslední show Fantoma přijel do NY z Londýna její snoubenec Tam Mutu. :)))


Work in progress!!!


Ach, Tamierra :))


Motýlková láska. :)


Ach, zdá se, že můj nejoblíbenější kostým je i Sierřin :))


They're cool and they know it. :)


Sierřino poslední představení...:) Copak jí Hugh asi říkal..? :)


Sierřina poslední noc ve FO, ještě jednou s baletkami & Imogen Lloyd Webber (ano, ano dcera ALW).


Sierra od každého člena obsazení dostala růži na rozloučenou...


Na večeři s kamarádkami. :)


Sierra a Imogen once more. :)


A teď k World tour backstage momentům...:)




Takhle obsazení oslavovalo 100 představení tour! :)




Platinové album! Well done, Alfie! xxx


Pánská chvilka v UK tour. :D :D :D


Killian is Batman. Shhht. :D


Ramin nesmí nikdy chybět. :))


Se Stevenem Slaterem, textařem. :)


Norm Lewis a Samantha Barks. :))


Hell yeah, shirtless Aaron Tveit!!!



Peter Jöback už se připravuje na fantomování na Broadwayi. :)


Random pohled na opravdu překrásnou verzi šatů z All I Ask Of You...opravdu moc krásné zpracování. :)


Jak se obsazení Broadway Mistcast fotili...


A jak to dopadlo! :)



Sierra and her boys, Tam Mutu and Hugh Panaro!! :)










Komentáře

  1. Georgíííí!!!! Ty jsi tak neuvěřitelně... Nenacházím slov! Jen škoda, žes taky nešel do plavek... To byste si vyslechli ódu dámy a pánové!!!
    Nutno uznat, že Ramin je sexy tělo číslo jedna i nadále... :-D
    Motýlkova Tamierra álá A heart full of love... :-D
    Sierra má růže!!! To je ostudné, jak se všichni opičí po Raoulovi!
    Lotťátko, je to možné? Ty už jsi TAM! No předpokládám že snaha o doručení dopisu před tvým odjezdem byla zbytečná. S tím holubem si to vyřídím hned jak prifrčí zpět, to se spolehni! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Londýn ti závidím, já bych se tam hrozně moc chtěla někdy podívat...Dostávají mě Killianovy bílé ponožky. Ani nevím proč :D A ten kostým Batmana v kombinaci s baletní sukýnkou taky stojí za to :DA co teprv ta fotka Ramina v plavkách! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pozor, Freda jsem zalít chtěla, ale na volání neodpovídá, tak co s ním mám dělat? :DFíjo, taky bych chtěla jentak potkat Ramina a Vrabčáčka. Konec konců Killiana a George tím spíš :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aaron mě zabil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ano, byla jsem tam a už jsem zpět. Nechtělo se mi věřit, že to všechno byla vůbec pravda a teď je to všechno pryč..:)

    OdpovědětVymazat
  6. och Ramine, proč musíš být tak sexy. To by mělo být protizákoné aby někdo vypadal tak dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj May! :)
    Souhlasím, Ramin je až neskutečně krásný ve všech ohledech, i jeho charakter a smysl pro  humor je perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaron taky ujde, před časem to byl pro mě jen Fyero ve Wicked a teď Ejnolas(nebo jak se to píše).

    OdpovědětVymazat
  9. Je to Enjolras. :) Já ho musím říci poznala až díky roli Enjyho, Wicked sleduji jen tak orientačně. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky