All I Ask Of You - Samantha Hill, Kyle Barisich

Včera proběhla v Town Hall Theatre skvělá akce na které se vystřídali muzikálový herci.
Mezi nimi - jak nadpis napovídá - byli i Kyle Barisich a Samantha Hill, Raoul a Christine v produkci FO na Broadwayi. A co jiného než All I Ask Of You mohli zpívat? :) Bylo to poprvé, co jsem viděla Samanthu jako Christine v civilu a přišlo mi, že tak byla uvolněnější, jejich AIAOY s Kylem mělo lepší atmosféru a náboj než v kostýmech v Majestic Theatre. Tudíž se ukazuje, že tato mladá slečna nás v budoucnu ještě překvapí a doufám, že se brzy objeví nějaké další video s Kylem z Majestic, abychom posoudili jak se v roli vyvíjí. A - miluji její hlas! Možná bych ubrala trochu toho vibrata, ale Christiny na Broadwayi tyhle party tak zpívají, toho jsem si už všimla dřív. Takže to spíš je jen nezvyk, protože já spíš sleduju West End. :))
Kyle předvedl standartní kylovský výkon. Čtěte jako perfektní výkon. :D Já strašlivě miluju jeho výraz vžycky když Christine zazpívá "promise that all you say it's true..." takový nechápavý "Jak o tom můžeš pochybovat?" :D. A každou Christine tím rozesměje, jen sledujte Sam! :D Ne, že by u toho vypadal tak komicky, on u toho vypadá tak roztomile! :D A ten jeho úsměv! Jde se neculit od ucha k uchu, když se Kyle Barisich usměje?! :D He's so Raoul, guys! :D
Tohle AIAOY je moje nová nejoblíbenější civilní verze této písně, tímto tomu dávám na oficiálnosti. Ti dva jsou spolu tak roztomilí, sledujte jak se na sebe pořád usmívají, jsou ze sebe tak nějak mladicky nervózní, drží se za ruce, dívají se na sebe jako by kromě toho druhého nic neexistovalo...
Nemluví za vše, že tohle video rozplakalo fantomistku?! Mě All I Ask Of You rozbrečelo jen jednou...a to proto, že mi bylo líto Erika. :D Takže tohle znamená HODNĚ. :D xxx


Komentáře

  1. AIAOY tě rozbrečelo, to je krásné.... Sláva! Kyle je hrdina! Dovedl tě na první schůdek z milionu, které vedou k Raoulismu. Kyle, ani nevíš, jak si tě za to vážím! :D
    A teď k videu:
    Juváááá! Oni jsou fajníííí! Ono je krásné, jak se Samantha furt culí a usmívá! A má nádherný hlas. A celá je krásná! V těch šatech jí to hafovelemoc slušííí!!! Co se týče Kyla... Kyle je prostě Kyle... Akorát mi při pohledu z boku na první pohled trochu připomínal Nevilla Longbottoma a zdá se, že se mu dělá pleška, ale to se mi určitě jen zdá! :D
    Oni jsou pro sebe vážně jako stvoření a když se políbí v civilu tak to je tak ňunínkovské! A ještě jak jí zajede rukou do vlasů! Já jsem si zvykla na to, že u Christininy paruky ji má za co chytit, že jí ty vlasy vášnivě sevře v hrsti. A tady ji jen tak něžně pohladil... No to je prostě kouzelné!
    Ať žije Raoulismus!
    @-)--

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, co bylo s Raoulem a Christine potom, co se vzali. Měli se pořád stejně rádi? Byli oba pořád tak kouzelní, nebo jeden druhého něčím vytáčeli? Hádali se? Stalo se někdy, že ji třeba i nechtěně rozplakal? A je vůbec možné, aby zůstali napořád takový dokonalý pár?

    OdpovědětVymazat
  3. Kylovi se nedělá pleška >< :D Je perfektní a moc krásný i z profilu! :D :D
    Ale na raoulismus čekáš marně! :D
    To je co se mi na tom tak líbí, je to intimnější, méně divadelně teatrální provedení co zahřeje dušičku  zastiženou kylózou. :DV životě jsem neměla přítele, leč mám za to, že perfektní pár, perfektní protějšek, nikdy nekončící a nevyprchávající láska jsou mýty, které žijí jen ve filmech a knihách. :)

    OdpovědětVymazat
  4. K té plešce... noo... trošku náznak by tam byl. :D Ale je to fešák, ne že ne.Já věřím, že to v reálu jde. Třeba moje prababička s pradědou se do poslední chvíle měli rádi a byli spolu hrozně kouzelní :)

    OdpovědětVymazat
  5. To se jen špatně učesal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DJá takový vztah...fakt kouzelný a rozkošný jaký máme ve videu výše snad ani neviděla a....prostě v to nevěřím, ač o tom pořád píšu ve fanfiction. Možná právě pro to o tom pořád píšu. Můj literární svět, kde je všechno perfektní a láska kouzelná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zřejmě má nějaké táhlé spory s hřebenem. :DJá zakládám na jednoduché teorii: když o tom píšou všichni nezávisle na sobě, musí na tom být něco pravdy! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jak táhlé?! ><Nebo jsme jen lidé doufající v nemožné! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ONA JE TO PLEŠKA!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Pardon, jsem přihlášená u jiného blogu. To s tou pleškou jsem psala já. XD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky