Inner Circle Charity Dinner

Samantha Hill a Jeremy Stolle, tedy Christine a alternace Fantoma, případný Raoul, v tomto případě každopádně Erik :), se zúčastnili charitativní akce Inner Circle Charity Dinner. Fantomácká část je od druhé minuty.
Opravdu mě baví výrazy Samanthy a to její "I am diiiivaaaa". :D Musím se vám přiznat, že jsem zpočátku Sam moc nebrala, ovšem tímhle, plus nedávno zveřejněným videem s Kylem Barisichem si mě dostala.
Jeremy se v tom omezeném prostoru též vytáhnul, má krásný silný hlas. :) Je zajímavé, jen tak na okraj, že když britští Fantonové jdou takhle někam do televize, tak mají poctivě pod maskou ten svůj znetvořený make-up. Já viděla fotku ze zákulisí této akce a Jeremy nosil masku jen tak naoko, hihi. :) Bylo zvláštní takhle Fantoma vidět. :))


Komentáře

  1. To máš pravdu :D to její "I am diiiivaaaa" je naprosto boží :D

    OdpovědětVymazat
  2. A jak si tam přicupitá s tím svícnem...:D perfect!!! :D Nebo jak ji ten pán vezme do náručí a chudák vypadá, že se z toho div nesedře. :D :D Achjej. :D
    Zase jsi se mi neodhlásila, deary. :D

    OdpovědětVymazat
  3. omlouvám se ti, ale to víš, přidávala jsem povídku :D to se hold pak stane :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle budu odteď říkat každému kdo se mě zeptá kdo jsem... "A am diiiivaaaa!" :D Anebo jak s ním začne tancovat! :D Já ten župánek zbožňuju!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Za ten tanec ji obdivuji, s tím nezakopnout, to chtělo asi chvíli cviku. :D

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Chci vyzpívat vysoké C...opravdu chci. A nic. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Asi tvůj anděl hudby neráčil tvou snahu vzít na vědomí a dál si ve sklepě paří fifu... :D

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Sakra, kde to Nintendo ve sklepě vzal? :D Mám já to ale dobře situovaného Anděla! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky