The young revolutionaries

I tento týden ve videové soutěži o to, jaké dílko se stane pro tento týden číslem jedna zvítězili filmoví Bídníci!
K filmu se natočilo spoustu materiálů, rozhovorů a reportáží na určitá témata - kostýmy, make-up, kulisy...ale co mě nejvíc potěšilo je, že obdobná věc s opravdu úžasnými backstage momenty existuje i na téma Přátel abecedy! Videem nás provází rozhovory Maria a Enjolrase - Eddieho Redmayna a Aarona Tveita střídající se záběry jamujícíh "mrtvých" do rytmu Bring Him Home a rozkošně přátelského prostředí během natáční mezi statečnými barikádníky. Prožíváme spolu s nimi srandy kopec a na zasněné "áááách" a "óóóch" rozhodně není nouze. :)
Check it out!!!


Komentáře

  1. to je stejné jako u Fantoma Opery - já se můžu pláčem zbláznit, kroutím se na sedačce jak o život, a oni se při natáčení perfektně baví... :D
    to, jak tam leželi a zpívali, to mě teda dostalo :D a Gavroche... tady není co dodat, on je takovej roztomiloučkej :)

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě si tam rozbalí novou verzi Bring Him Home! Já z toho nemohla! :D
    Mě by zajímalo, co to bylo, jak se kolem něj všichni shlukli, vyzvedli ho a něco mu provolávali. Too cute. :)

    OdpovědětVymazat
  3. asi mu provolávali slávu. nedá se nic dělat, hold si to kluk vlasatá zaslouží. :) přece jen, když si člověk uvědomí, že jedním z nejodvážnějších lidí celého příběhu je jedenáctiletý kluk (teď nevím, kolik je Gavrochovi přesně :D ), tak mu musím slávu provolávat i doma v obýváku. :D stejně, jako ostatním, samozřejmě :D mimochodem, Killian mě taky dostal :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach Killian, ten nikdy nezklame. Cokoliv řekne, napíše tak mě rozesměje. Má geniální smysl pro humor. Mít ho za přítele je jistě k nezaplacení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. to ano :)
    a myslíš "přítele" nebo "přítele"? :D ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle mě nenapadlo. :D :D Ale bylo to fajn, ne že ne. :D

    OdpovědětVymazat
  7. mě napřed taky ne. :D ale já když začnu přemýšlet "moc vědecky" (jak říká naše třídní), tak z toho vylezou kolikrát hodně zajímavý věci :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moje kamarádka mi jednou říkala, že když se tak zamyslíš, tak v každé větě jde najít nějaký skrytý dvojsmysl. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky