Design "Team Rierra"

Požádala jsem nedávno Adele, jestli by neměla čas vytvořit mi nový design, nebo jak BJ cute říká kabátek, pro Lotteland, což mi přislíbila, ovšem k časové vytíženosti se tento úkon odložil na neurčito. Inu, známe to všichni, já po týdenní absenci v Anglii obzvlášť díky školičce pomalu nic nezvládám. :))
A pak se mi random nabídla má milá čtenářka Tahmed!!! A výsledek máte tady! Je to poprvé, co tu mám vytvořený design takto namíru, což je prostě g-a-l-a-k-t-i-c-k-é and I'm super duper excited! ^^
Je to geniální koláž Rierry through musicals. :) To nejde nemilovat! :)
Velká změna je i v menu, která je teď značně přehlednější, rozdělené do rozcestníků a seřazené. To muselo asi dát práci, když tak nad tím přemýšlím...
Rovněž - na což si zvykám nejvíc - je změna písma na Times New Roman. :))
Tahmed, tisíceré díky, ještě nikdy jsem se do Lottelandu nevracela raději!!! :)
Also - Lotteland ožije díky povídce právě od Tahmed Love Ever Dies, kterou sem bude zveřejňovat, jelikož blog nemá. :)
Čímž připomínám, že i má povídková tvorba je na spadnutí - podrobnosti k Dark stories of Coney Island ještě dnes!!! :)

Komentáře

  1. Mám pocit, že jsem se zase jednou dostala do nejnovějších článků...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem opravdu ráda že jsem tě tím dessem tak potěšila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi potěšila, jak říkám kabátek na míru, to jsem ještě neměla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, pořád mi u tebe naskakuje moje ikonka, nezapomněla jsi se odhlásit? :) Přijde mi to, jako bych si povídala sama se sebou. :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je opravdu tím :D taky mi to připadá divný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zpráva dne: Internetový portál www.phantom-love-never-dies.blog.cz známý také jako Lotteland, jedno z významných center světové fantomologie a fantomáctví, se v nedávné době oděl do nového kabátku. Nadčasová kreace na téma dvou největších rivalů muzikálového světa, muzikálů Fantom Opery a Bídníci, a známých představitelů hlavních rolí těchto muzikálů pana Ramina Karimloo a slečny Sierry Boggess se setkala s nadšeným ohlasem čtenářů. "Skutečně oceňuji nápadité pojetí klasického tématu a propracovanost nové vizáže," konstatovala prof. FODR. Barbara Jane Fraser-Nováková, rektorka Fantomologické univerzity, "web takové kvality, jako je ten kolegyně Raminové, si skutečně zasluhuje vizáže, která je jej hodná."
    "Můj mobil mi blog odmítá načíst," konstatuje sama prof. FODr. Lotte Raminová-Konečná.

    OdpovědětVymazat
  7. :D :D :D BJ! :D :D :D
    Ty nikdy nezklameš! :D Ach ten zlobivý Ramin, co jen proti Lottelandu má?! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Třeba se chlapec časem probere... Reed jeden čas měl něco proti jednomu blogu, nejsem si už jistá kterému, ale to mu jen vadil design. Potom ho to přešlo. I když... tohle není asi dobrá zpráva. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ne, to ne. Ne pod tímto článkem. :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný design, moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji, Ali! :) Tahmed odvedla kus práce. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky