Nová povídka

Ahoj ahoj Lottelande :-) jsem Tahmed a ráda bych vám sem přidávala povídku o našem milovaném Fantomovi a jeho životní lásce Christine :-). Než s tím samotným zveřejňováním započnu, ráda bych znala váš názor zda to sem mám nebo nemám dávat :-) děkuji. :-)

Láska nikdy neumírá.
Láska nikdy neochabne,
jakmile jednou promluvila.
Láska je tvá.
Láska nikdy neumírá.
Láska je nekonečná.


Předmluva
Christine umírá na souchotiny a jede do Ameriky získat ještě nějaké peníze, aby její rodina nebyla zadlužená a tím pomohla ještě naposledy svému muži a synovi.
Netuší, že bude pracovat pro svou dávnou lásku, o které si myslela, že již opustila tento svět a že jí bude brzy následovat.
Když zjistí tuto pravdu, o své dávné lásce, bude se snažit předstírat, že je v pořádku a že vystoupí pro něj za každou cenu. Netuší však, že ji to bude něco stát.

Komentáře

  1. I love you!!! Seriously, vypadá to tu úžasně a ten systém rubrik je úžasný!!!! Děkuji, děkuji, děkuji!!!!!
    A povídku jednoznačně ano!!!!
    (Opovažte se někdo říci, že ne, LOL)!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo děkuji za ten názor na dess :D jsem ráda že se ti jako majitelce líbí :D a tvůj názor na povídku je moc milý díky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Uch. Dámy, málem jsem měla infarkt. Sice jsem tu byla už když byl blog v rekonstrukci, ale když jsem přišla a všechno bylo hotové a první byl článkem jentak mírnyx týrnyx podepsaný někým úplně jiným, vyděsila jsem se, že jsem na nějaké úplně jiné stránce nebo že se Lotte odstěhovala na internetový severní pól nebo že jí byl blog zcizen nebo nevímco. Uch. To mi nedělejte! :DKaždopádně na povídku jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi, neděs se, blog je stále můj, jen vylepšený a Tahmed je povídkový nájemce Lottelandu. :)Já také! Četla jsem první tři odstavce první části, heč! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky